Tyttö vai Poika

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Omat ajatukset on vähän poikaan kalleellaan, johtuen vähäisistä oireista... olen kuullut että se voisi viitata poikaan...

Ei ole oikein kumpikaan olo vielä…tyttöunia olen nähnyt enemmän, mutta silti ehkä hieman enemmän kääntyy pojan puolelle. Olen lueskellut, että oireettomuus ja helppo raskaus viittaisi poikaan? Hieman on myös kaksosolo, en tiedä mistä se tulee. Ehkä se fiilis varmistuu sitten ajan myötä, nyt mennään vasta 6+1 eli aivan alkumetreillä :)

Totta kai sufi sallitaan kun mullekin. :) Mulla ei kyllä suvussa ole kaksosia, mutta ainahan voi haaveilla? :p

Minun mummo on toinen kaksosista ja joka kerta kun oon eka ultraan menny niin miettiny että entäs jos onkin kaksi :D yhellä kuitenkin menty tähän asti.

Mäkin vähän salaa oon toivonut jos tuliskin kaksi mutta yksi vain :hilarious: mulla edellinen raskaus tosi helppo ja lähes oireeton ja poika tuli mut sitten taas työkaveri oli koko raskauden todella pahoin voiva ja oksensi joka päivä aina synnytykseen asti ja hänellä poika :hungover:

Kannattaa muistaa, että kaksosraskaus on kuitenkin aina riskiraskaus, kun ei sinne masuun ole tarkoitettu kuin yksi kerrallaan. Vaikka eipähän siihen voi itse vaikuttaa, montako sinne sattuu kerralla siunaantumaan :)

Mulla kävi tällä kertaa mielessä, että mitä jos siellä taas on kaksi, vaikka tiesin, että todennäköisyys on pieni. Edellinen raskaus oli siis kaksosraskaus, josta esikoinen ja enkelivauva (rv20).

Alkuperäiseen aiheeseen palaten, mulla ei oo vieläkään kumpaakaan oloa. Huomaan kuitenkin enemmän ajattelevani tyttöä, kun mietin vauvaa. Mut varmaan johtuu siitä, kun esikoinenkin on tyttö :)

Mulla ei oo mitään oloa kumpi vois olla. Naapuri joka on myös mun hyvä ystävä, tietää raskaudesta ja se sanoi et kun oon oottanu tyttöjä mulla on ollu pahoinvointia mut viimeksi kun odotin meidän poikaa voin kuulemma alusta asti hyvin... Nyt mulla on ollu selkeetä pahaa oloa mutta oksu ei oo lentäny. Eli ehkä meille on tyttö tulossa...? Toisaalta olis hauska et meille tulis vielä toinen poika kun on jo kaksi tyttöä ;)

Mullakaan ei oo yhtään fiilistä kumpi vois olla. Automaattisesti ajattelen poikaa (esikoinen myös) kun miehen suvussa aika poika voittoista. Lähipiirissä kaikki poikia nyt ollu ketä syntynyt lähiaikoina nii oishan se kiva saada pieni prinsessa. Salaa ehkä toivon sitä, mutta tosiaan pääasia että raskaus vaan menis kaikesta alun huolesta loppuun ja tulis terve lapsi <3 kerran näin unta että vauva oli poika mut sit toisena yönä olikin tyttö joten jää arvoitukseksi vielä elokuuhun ellei jopa tammikuuhun!

Mulla on ehkä tyttöolo vähän vahvempana nyt. Ja ehkä tyttötoive tavallaan, kaikki tyttöjen kamppeet kun on uudempia ja lähempänä varaston ovea :hilarious:

Oliks se niin et jos on vähän oireita niin ois poika ? .
Olojen perusteella kai sit poika ja kiinalainen kalenterikin sitä näköjään näyttää. Itse toivoisin tyttöä mut kumpikin käy, kunhan vaan terve ois:)

Takaisin