Tyttö vai Poika

Mehän ei edes kysytty sukupuolta ru:ssa, kun mä totesin etten kuitenkaan usko ennen kuin vauva on sylissä. Ja nyt onkin ihan hauskaa kuunnella lähipiirin veikkauksia sukupuolesta. Vaatemaulta oon aika retrohenkinen, eli kaikki kirkkaat värit miellyttää ja sopii mun mielestä hyvin molemmille! Siihen lisäks sitten vähän neutraaleja värejä tasapainottamaan.
 
Lokakuunlumo79/ vähän salaa poikaa toivon/ultrassa lupailtu poikaa

Tulee sitten tasapali, kaks poikaa ja kaks tyttöö:). Mutta ei sillä loppusissaan ole väliä kumpi tulee. Eka kerta kun ylipäänsä kysyttiin sukupuolta, vanhempi isosisko halus tietää, pienempi ei vielä ymmärrä. Mutta sen näkee sitte vasta varmasti ku vauva on sylissä. Tutuille on poikia luvattu ultrassa ja tyttöjä on kuitenkin tullut.
 
eiks sufilla oo sekä tyttö että poika luvattu ultrassa? Ja mulle ei oo nyt veikattu varmaks kumpaakaan :)
 
Miulle eilen taas ultraava lääkäri veikkas tyttöä, jokohan uskos nuita ultriaki :D mutta on tosiaan pylly alaspäin, ni ei kunnolla nähny.
 
Uskaltaako kaikki luottaa arvioituun sukupuoleen? Itseä vähän mietityttää, et jos sukupuoli vaihtuukin vielä ja oon nyt laittanut meidän poikien vaatteet eteenpäin ja ostellut rinsessa juttuja...

Mulla aijemmin veikattiin poikaa ja kaikki tyttö vaatteet meni lahjoitukseen. Nyt uudessa ultrassa varmistin, että pitäähän paikkansa edellisen arvaus. Sanoi, että ei tarvi arvailla näkyy pippeli ja iiiiso kivespussi. [emoji5]️ najratti ihan sen lääkärin kommentti.
Yleensä ne kyllä sanoo, jos epävarmoja ovat. Jos eivät näe selvästi, niin yleensä jättävät veikkaamatta.
 
Mehän ei edes kysytty sukupuolta ru:ssa, kun mä totesin etten kuitenkaan usko ennen kuin vauva on sylissä. Ja nyt onkin ihan hauskaa kuunnella lähipiirin veikkauksia sukupuolesta. Vaatemaulta oon aika retrohenkinen, eli kaikki kirkkaat värit miellyttää ja sopii mun mielestä hyvin molemmille! Siihen lisäks sitten vähän neutraaleja värejä tasapainottamaan.

Musta noin vaatteet pitäisi mennäkin. Miksi ihmeessä pitää vauvalle olla tyttö ja poikavaatteet. Pääasia että ne on mukavat elämän alkumetreille.
 
Takaisin
Top