Tyttö vai Poika

Mä oon ollut koko ajan varma, että meille tulee tyttö. Täysin erilainen raskaus kuin ekasta ja esikosta myös "tiesin" heti odottavani poikaa. Esikoinen myös on alusta asti puhunut vain siskosta. Ja selkeä tyttö siellä näytti ultrassa olevan :Heartred
 
Tyttöä hiukan odotin, vaikkakin raskaus itsessään on ollut kyllä niin samanlainen kuin esikoispojasta, että sen perusteella en mitään johtopäätöksiä ollut tehnyt. Ja niinhän se tänään varmistui, että pikkuveli tulossa. Siitä ei enää mitään epäilystä. :wink

Mä tykkään kyllä että meidän kohdalla kummastakin on ollut mahdollista nähdä sukupuoli etukäteen. Vaikkei sillä tiedolla varsinaisesti mitään teekään, mutta säästää aivokapasiteettia ainakin kun en tästä eteenpäin enää pyöritä ajatuksissani tätä:
"Voiskohan se olla tyttö, vai onko samanlainen jäbä kuin veljensä..? Vähän toivoisin siskoo, mut onks se väärin toivoo jotain sukupuolta? Ääh, ihana pikkuveli kummiskin. Mitä mä tämmösiä mietin..."
:joyful:
 
Meille lupailtiin tyttöä! :Heartred:rolleyes:

Ennestään kaksi poikaa ja tyttöä sen takia toivonut alusta asti..:grin
Meidän lähisukuun ei ole 10 vuoteen syntynyt tyttöä, 7 viimeisintä poikia..:eek:
Muutaman viikon päästä uusi ultra, jos siellä saisi vielä varmistuksen!:Heartred
 
Ja niin vaan meni metsään mun poika-mutuiluni! :p Ultran aluksi ja lopuksi näkyi kuulemma todella selkeesti, että tyttö se on vaikka mistä kulmasta katsois. :Heartpink Näköjään raskaudet voi olla ihan erilaisia vaikka samaa sukupuolta odottaisikin. Tosin esikoisesta oli myös järkyttävä pahoinvointi sekä naama karmeemmas kunnos ku teinivuosina. Ainakin mun kohdalla ne vanhan kansan sanonnat pätee.
 
Olin lähes alusta asti 100% varma että odotan tyttöä, ja ensimmäinen tokaisuni rakenneultrassa taisikin olla että "ei voi olla" kun kerrottiin että aivan selkeästi siellä poika köllöttää.
Että aivan metsään meni minun veikkaukseni. Nyt tuntuukin että menee hetki saada käännettyä ajatukset niin päin että ei, siellä ei ole tyttö vaan meille tuleekin pienii poika :wideyed:
 
Meillä olisi tulossa tyttö :) Mitään ennakkoaavistuksia ei ollut, toisina päivinä mietin tyttöä ja toisina poikaa. Tosin sisaruksille on tähän mennessä tullut tyttöjä, joten siinä mielessä mietin, että jos olisi ollut poika. Ja kuulemma sekä äitini että toinen siskoni olivat ajatelleet, että poika on tulossa :) Tärkeintä kuitenkin, että on tulossa ja kaikki on hyvin :Heartred
 
Takaisin
Top