Tyttö vai Poika

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko kysyä onko kukaan tehny sooda testiä kun on jo tiennyt sukupuolen? Ihan vaan nähdäkseen pitääkö paikkansa:D Mä tein ite noin kuukausi sitten ja osu kyllä oikeeseen!

Mäkään en tiedä :D

Mulla kyllä nuo muut testit menny pöpelikköön, mutta se sanonta että tyttö vie äitinsä kauneuden pitää paikkaansa ku naamassa enemmän finnejä ku teininä ja se joku linkki täälä aiemmin siitä np-ultrasta tulkattavasta kuvasta osui oikeaan. ...Jos siis rakenneultran kätilö osui oikeaan tyttöennusteessaan :hilarious:

Sooda testissä laitetaa kaks ruokalusikallista soodaa kuppiin ja sit pissataan toiseen kuppiin. Sit sitä pissaa kaadetaan sen soodan päälle joku puol desiä niin et se sooda on peittyny hyvin. Jos neste kuohuu niinku olut nii on poika ja jos ei tapahdu mitään nii tulee tyttö:D

Mulla soodatesti veikkas tyttöä :) Tein joku pari kuukautta sitten. Ainakin toistaiseksi näyttää pitäneen paikkansa, mutta saas nähä sitten tammikuussa.

Mä en usko enää mihinkää sukupuolijuttuihin!:grin Aivan kaikki mahdolliset testit, kiinalaiset kalenterit, uskomukset ja sanonnat povas tyttöä. Mikään ei millään tavalla viitannu poikaan ja kätilön mukaan poika tulossa!:laughing001 On finnit, on rasvaset hiukset 2h suihkun jälkee, on korkeet sykkeet vauvalla (157-159)...kaikki on! Sormustestit, soodatestit...kaikki ne valehtelee!:laughing021

Ainii mullaki se kiinalainen kalenteri näytti tyttöä - eli piti paikkaansa. Mutta eihän se ny voi olla kovin todennäköistä että se kaikilla pitäisi paikkaansa :shifty: Tai näin ainaki luulen että ei kaikki 30v odottajat saa tammikuussa tyttöä :playful:

Tämänkin lsitan alussa on se lista mihin mut voi päivittää. Eli alkuperäinen mutu oli että poika ois tulossa, mutta kätilön mukaan tyttö.

Tänne ei näköjään oo päivitetty, että meidän pieni on poika, olot piti paikkansa :)

Kiinalaisen kalenterin mukaan tulee poika ja samaa sanoivat ultrassa. Piti muistaakseni paikkaansa viime raskaudessakin. Hömppää silti. Piti katsoa hedelmöittymiskuukausi ja mun ikä. Eli toukokuu ja 29v. Mut siittiöhän sen sukupuolen määrittää, ei nainen!

Uskaltaako kaikki luottaa arvioituun sukupuoleen? Itseä vähän mietityttää, et jos sukupuoli vaihtuukin vielä ja oon nyt laittanut meidän poikien vaatteet eteenpäin ja ostellut rinsessa juttuja...

Uskaltaako kaikki luottaa arvioituun sukupuoleen? Itseä vähän mietityttää, et jos sukupuoli vaihtuukin vielä ja oon nyt laittanut meidän poikien vaatteet eteenpäin ja ostellut rinsessa juttuja...

Mä oon antanu mennä vaan.. pinkkihöpötystä! Kolmen pojan jälkeen on kiva hömppäillä :p JOS sitten kumminkin tulee poika ni ehkä ne muutamat mekot jää käyttämättä :wink Saanpa hetken elää tyttöpilvessä!

Oon uskaltanu, 2 ultrassa nähty pojan vehkeet, niin kyllä uskon et mahassa potkija poika on. Ja 3 tytön jälkeen on kiva ootella pojua perheeseen:)

Talvivauva miten varmasti sulle sanottiin tytön olevan tulossa? Jotenkin vaikea uskoa kahden pojan jälkeen, et olisi tyttö tulossa, vaikka ultraaja sanoi, että uskaltaa mennä ostamaan tyttöjen juttuja:)

Mä en luota veikkaukseen ennen kuin vauva on sylissä.
Meillä on lähipiirissä kaksi "varmaa tyttöä", jotka ovat kasvattaneet pippelit rakenneultran jälkeen... :D

Ja tyttöä meillekin sanottiin, että odotetaan.

Talvivauva miten varmasti sulle sanottiin tytön olevan tulossa? Jotenkin vaikea uskoa kahden pojan jälkeen, et olisi tyttö tulossa, vaikka ultraaja sanoi, että uskaltaa mennä ostamaan tyttöjen juttuja:)

Ensin ultraaja sanoi, ettei 100% varmaksi lupaa mitään, mutta hyvä kun ehti alapäätä vilkaista kun jo tuumasi että tyttö on. Kuulemma ihan selvä "hampurilainen" ja kuvatkin kaksin kappalein haarat levällään. Kumma on jos siihen vielä pippelin kasvattaa. Vielä enemmän kuin omaan kuvanymmärtämiseen luotan sairaanhoitaja kaveriini joka oli mukana ultrassa. Se tuumas, että ultraaja sano kantansa niin äkkiä ja empimättä että täytyi olla aika varma. Itteä jännitti sen verran, etten niin tarkkaan tilannetta analysoinut.

Me ollaan myös kahdessa ultrassa saatu poikalupaus, tai oikeastaan kolmessa kun jo nt-ultraaja veikkas pojaksi. :-) oon ostellu innoissani poikien vaatteita, kun kaksi tyttöä meillä on ennestään.

Meillä kätilö empi ru:ssa ja vauva oli vielä päättäny parkkeerata alapäänsä mun navan seudulle, joten aina kun kätilö oli saamassa sukukalleudet kuvaan...niin näyttö pimeni siitä kohtaa, ku mun napa oli tiellä! :grin Sanoi vaan, että jos jotaki täytyy veikata, niin vähä niinku pojalta näyttäs. Mä mietin kans aluks, et luotanko nyt sit siihen, ku oli itellä viel niiiiiiiiiin varma tyttöolo ja kaikki hömppätestit sun muut viittas vahvasti tyttöön. No päätin luottaa siihen mitä kätilö näki ja saa nuo pojan vaatteet säilöön seuraavaa varten/myytyä kirpalla jos tää päättääki olla tyttö. :) Ja olenhan minäki kulkenu isoveljien kuteissa kouluikään asti, ku mun piti olla 100 varmasti poika..oli pippeli näkyny ja äitiki oli sen ruudulta nähny...yllätys oli kuulemma melkonen, ku kuuli viimesen ponnistuksen jälkee sanat: tyttö tuli! :hilarious:

Takaisin