Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mulla tulee nyt maanantaina 10+0 viikkoa muuten voiks miten tulla vilun tunne tai paleltaa jos on raskaana ? tietääks kukaa ? mulle meinaa tänää tuli semmonen hirvee kylmä ihan yks kaks jouduin laittaa takin ja kaks peittoo päälle ku oli jotenki nii kylmä
sitten se vaa yks kaks häipyi samalla tavalla ku tuli
Hei, pakko sen on olla joku oire, kun minä oon viimiset kolme viikkoa kulkenut suunnilleen villahousuissa ja peitto niskassa. Mulla tosin ei oo hävinnyt mihinkään vaan oon hytissyt ihan koko ajan. Oon normaalistikin vilukissa, mutta tää on jo häiritsevää.mulla tulee nyt maanantaina 10+0 viikkoa muuten voiks miten tulla vilun tunne tai paleltaa jos on raskaana ? tietääks kukaa ? mulle meinaa tänää tuli semmonen hirvee kylmä ihan yks kaks jouduin laittaa takin ja kaks peittoo päälle ku oli jotenki nii kylmä
sitten se vaa yks kaks häipyi samalla tavalla ku tuli
Mie oon kailottanut aina kaikille heti kun on selvinnyt. Voishan sitä kiusallaan tällä kertaa olla hiljaa. Oon kyllä maailman huonoin pitämään salaisuuksia, siis nimenomaan omia salaisuuksia, että kyllä kaikki varmasti viikon sisällä sen sukupuolen saa tietää. Edellisissä ristiäisissä oli helppo salata nimi loppuun asti, kun päätettiin se ristiäisiä edeltävänä yönäMe kyllä aiotaan kysyä ultrassa sukupuolta, on kysytty joka kerta. Utelias ja malttamaton kun olen :D Eihän se sukupuoli mihinkään muuhun vaikuta kuin mahdollisiin vaatehankintoihin jonkin verran :) Mutta sitä olen miettinyt, että jos sukupuoli näkyy ultrassa niin jätettäisiinkö kuitenkin kertomatta muille... Meillä tosiaan varsinkin appi on niin kovasti sen tytön perään, että ihan hyvä ois vaikka olla kertomattakin ja saisivat vaan olla onnellisia tulevasta lapsenlapsesta sukupuolesta huolimatta. Aiemmin ollaan siis lähipiirille sitten ultran jälkeen kerrottu sukupuoli.