Tyttö vai poika

Täällä otetaan varmasti myös sukupuoli selville, jos vaan sinne jalkoväliin päästään kurkkaamaan :)
Meillä ennestään kaksi poikaa, joten kyllä sais jo tyttökin tulla, mutta käyhän se poikakin :)

Ma oon aika varma etta esikoinen tulee olemaan tytto, vaikka kovin aikasessa vaiheessa viela ollaan. Mut kyllahan sen alkion sukupuoli on jo maarittyny vaikkei sukupuolielimia viela naekkaan pitkaan aikaan :) Ite toivoisin ehka kuitenki esikoisen olevan poika niin sit voisin myohemmin teha sille pikkusiskon :D Hahhah

mie luulen että meille tulee taas tyttö, jotenkin on semmonen tunne.

esikoisesta olin varma että on poika ja mies odotti tosi kovasti poikaa.. sen toisen ultran fiilikset oli aika latteat kun mies oli pettynyt kun selvisi että tyttö on tulossa, ärsyttää vieläkin kun niin hieno kokemus se ultra ja meni ihan pyllylleen miehen takia. kuitenkin kun tyttö sitten syntyi niin mies kyllä muuttui täysin, en ollu ikinä nähny semmosta ilmettä miehellä kun sillä oli tyttöä sylissä pitäen siellä synnytyssalissa :) nyt kun tuli puhetta sukupuolesta että kumpaa toivoo, niin sanoi ettei sillä ole mitään merkitystä että samoja juttuja voivat yhdessä tehdä oli siellä sitten kumpi vaan tulossa (tuli kyllä itelle niin hyvä mieli nuista sanoista <3 )

ite oon nyt jopa miettiny että jättäskö sen kysymättä, mutta voihan sitä olla että uteliaisuus herää :D

Minulla on ollut alusta asti tunne, että tämä lapsi on tyttö. Itse asiassa jo monta vuotta on ollut tunne, että ensimmäinen lapseni tulisi olemaan tyttö. Mutta ei se poikakaan mikään pettymys olisi, kaikkea muuta. Sukuunkin syntynyt viimeisen viiden vuoden aikana ainoastaan poikia, joten ei olisi ihme, vaikka tännekin poika tulisi. : D

Kahdessa aiemmassa raskaudessa alusta asti on ollut vahva tunne sukupuolesta ja kummassakin tuntemus on ollut oikea :) Tällä hetkellä en osaa sanoa varmaksi, mutta pikkuisen enemmän tuntuu tytöltä :D Kumpaakin löytyy jo yksi kappale niin ei sinänsä väliä. Toivon kuitenkin myöhemmin ultrassa selviän kumpiko tulossa, koska en malttais odottaa syntymään asti :)

Mulla tyttöjen kohdalla on ollu se, että mä en voi sietää valkosipulia ja enkä pysty tekemään ruokaa, kivakiva, mun ammatti on kokki.:p Valkosipulia pystyn vielä syömään, ruokaakin tekemään. Kahvi on alkanut tökkii, niin kuin poikaa odotessa ja mä oon aivan älyttömän väsynyt ja sekin viittaa poikaa.

En tiiä vielä, että otetaanko selvää, pitääpä tuosta keskustella miehen kanssa.

Ensimmäisestä ei katsottu, tästä toisesta haluaisin katsoa. Onhan se kiva säilyttää yllätyksenä, mutta toisaalta mitä sitä turhia odottamaan. Haluan valmistautua ajatukseen jos sieltä tuleekin tällä kertaa eri :grin Toiveita ei ole, yhtä innoissani olen kummasta tahansa.

Täällä jo molemmat, niin en tiiä otetaanko selvää. Se selviää sit rakenne ultrassa. Näistä molemmista ollaan otettu etukäteen selvää rakenne ultrassa. Kuopuksensa ei oltu varmoja,mut ku olin niin erilainen raskaus ja maha aivan eri muotoinen niin olin varma tytöstä. Ja loppu vaiheessa esikoisesta maha kertoi kaikille et poika oli tulossa.

Mulla on vähän 50/50 haluanko tietää. Mies toivoo tietysti poikaa, tottakai. Itselle oikeastaan aivan sama kumpi tulee.

Mulla on a

Ai tälläsiäkin on :-O Mekin haluttaan tietää sukupuoli, entuudestaan on yksi poika, ja nyt jostain syystä ajattelen odottavani tyttöä. Toivottavasti selviää rakenneultrassa sitten.. Esikoisesta "tiesin" hänen olevan poika, mutta se oli vasta myöhemmillä viikoilla. Nyt taitaa olla kysessää ennemminkin toive kun tieto.:)

Minäkään en ole aikaisemmin tiennyt, että tuollaisiakin testejä on :wideyed: Tekis ihan mieli testata ja katsoa rakenneultrassa pitääkö testi paikkaansa. Ehkä olen hieman malttamaton :p

Me halutaan myös tietää koska haluun kans päästä shoppailee ja kyllähän se konkretisoituu enemmän. Ja lähinnä miestä ajatellen kun hän ei kuitenkaan tunne fyysisesti oireita jne. :)

täällä pitää kai kokeilla tuota sooda testiä :laughing001 enpä tuollasia oo tienny olevankaan, tuon kiinalaisen kyllä kokeilin ekassakin raskaudessa

Tällä kertaa ei oteta selvää. Edellisen kohdalla oli itsestään selvää että otetaan selville ja nyt toisen kohdalla ehdottomasti ei :)
Mua ärsytti hirveästi kun esikoisen kohdalla kaikki tiesi meidän odottavan poikaa ja me saatiin paljon sinisiä vaatteita, tutteja, ruokalappuja, harsoja, pehmoleluja jne... Ja mie inhoan sinistä. Toiveissa oli neutraalia että sopisi myös seuraavalle mutta aina kun avasin uuden lahjan niin sinistä, sinistä ja sinistä...
Nyt ei oteta selvää niin ehkä nyt tulee muitakin värejä :) tai sitten kaikki antaa lahjat vasta synnytyksen jälkeen ja saadaan joko vaaleansinistä tai vaaleanpunaista ;)

Me halutaan tälläkin kertaa tietää. Kuuban perheelle varsinkin on tärkeetä tietää sukupuoli, osaavat sitten tehdä kuulemma oikeat loitsut jotta raskaus ja synnytys sujuisi hyvin, tsih ^_^ Mä puolestani oon vaan niin malttamaton ja utelias :D

Esikoisen kohdalla olin heti plussasta asti varma että tyttö tulee ja niin tuli. Nyt oli alkuun poikaolo mutta oireet on olleet niin samanlaiset kun ekan kanssa että on alkanut mietityttään josko sittenkin toinen tyttö... Pojasta taidetaan molemmat haaveilla salaa, mutta varmaan sanomattakin selvää että molemmat on ihan yhtä tervetulleita :)

Mies toivoo poikaa. Kiinalainen kalenteri lupaa poikaa. Pitäs varmaa tehdä tuo sooda testi. Puhuttiin että voitais ottaa etukäteen selvää kumpi tulee. Helpompi tehdä sitten hankintoja pikkuselle :)

Kertokaa miten sooda testi tehdään? On tainnut jäädä minulta ohi :D

Takaisin