Tyttö vai poika?

Pakko tähän nimikeskusteluun osallistua. Mulla eiskoisella 12v. isänsä sukunimi. Nyt uusi mies ja hänen sukunimi vauvalle, mutta hauskinta tässä on se että molemmilla miehilla sama sukunimi :D Eivät ole sukua keskenään eikä edes samalta paikkakunnalta mutta näin hauskasti molemmat lapset saa saman sukunimen :D
 
Toi Elinan juttu oli kyllä aivan upea :D
Mut tjooh, mul on sellanen olo et joko täältä on tulossa tyttö, tai sit kaksospojat. Kummatkin ois mun mielestä aivan mahtava juttu mutta tyttöä mä oikeasti toivon, mies on myös sanonut (vitsillä) että jos tähän taloon vielä lisää poikia tulee niin lähtee lätkimään. Toinen nykysistä taaperoista on sitä mieltä onneksi että haluaa pikkuveljen :)

Aiotaan ottaa selvää sujupuolista jo raskausaikana, en millään malttais odottaa synnytykseen, plus haluan tottua rauhassa siihen jos sieltä ei tule yhtään tyttöä. Viime raskaudessa olin vahvasti sitä mieltä että oli hyvä idea ottaa selvää etukäteen sukupuolista, sai silloinkin totutella ajatukseen että kummatkin ovat poikia eikä niinkuin ennen ultria toivoin, tyttöä ja poikaa. (Nykyään ajattelen että tosi kiva kun edustavat samaa sukupuolta nui samaanaikaan syntyneet).

Tän hetkisillä lapsilla on miehen nimi ja sen tulee saamaan kaikki tulevatkin lapsoset, oma sukunimeni on mielestäni niin tylsä etten sitä halua levittää. Plus jos joskus mennään miehen kaa naimisiin (mistä en kyllä tiedä että haluanko ikinä) niin mun nimikirjaimista tulisi S.S. mikä ois mun mielest aika kiva :smiley-bounce012
 
Muokattu viimeksi:
Mä olin viime yönä ostamassa pojalle potkupukua. Liekö joku enne :)

Muuten mulla ei oo mitään oloa et kumpi olis. Kaksosia mäkin olen miettinyt kun ihan ekassa km raskaudessa oli kaksoset eli kaipa sitä mahkuja siihenkin on. Mut toisaalta haluisin vain yhden koska kaksosraskaus on aina riski.
 
Elinalla hauska sattuma!

Vauva saa joo meillä isänsä nimen ja mä pohdin et josko me ristiäisten yhteydessä mentäs naimisiin niin mäkin saisin sen nimen vai ottasko kaksiosaisen nimen....

Kun mulla nyt kauhee huoli et mitä meidän äiti sanoo tästä vauvasta kun ei olla naimisissa. Ja ennen vauvan syntymää ei ehtiä kyllä kun ollu monta vuotta pätkätöissä miniminimaalisilla lomilla ja ei hirveesti lomia oo tiedossakaan ennen äippäloma mikä toivottavasti toukokuussa koittaa
 
Tyttö ois ihana saada kun on jo2 ihanaa poikaa saanut. mutta pääasia että tulee terve paketti ♡
 
Mulla on vahvasti poikaolo. :) ennestään on poika 3v ja tyttö 1v9kk. Mutta saa tulla kumpi vaan, rakkaudella otetaan vastaan joka tapauksessa :Heartred:Heartred
 
Rosaliina meillähän on suht samanikäiset muksut. 3v ja 2v pojat! Ja sullakin kolmas tulossa :wink mulla on poikaolo! Kunhan terve tulee :)
 
Meillä on ennestään poika, eikä mulla tästä nykyisestä raskaudesta oo mitään oloa, kumpi ois, enkä erityisesti toivo kumpaakaan sukupuolta. Lähinnä jännityksellä odotan minkälainen tyyppi siellä on, onhan jokainen lapsi yksilö sukupuolesta riippumatta.
 
Mä oon alusta asti nähnyt poikaunia, viimeksi viime yönä. Katotaan pitääkö paikkaansa. :grin toiveita ei ole. Muuta kuin se peeus että ois terve.
 
Tytöstä nähnyt sen pari kertaa unta, ehkä pienesti toivoisim poikaa, mutta ei sillä nyt oikeestaan väliä ole kumpi tulee, kunhan on terve. :)
 
Meillä Hippunen koitti narrata äitiä ja onnistu kans. Ultrassa katoin, että pojalta näyttää, mut lääkäri vaan sano, että napanuora menee jalkojen välistä :D Katotaan onko sama kepponen rakenneultrassa.
 
Tarkkaa on mahoton sanoa np-ultrassa, mutta jotkut suostuu antamaan sivistyneen arvauksen. Mut sen perusteella ei toinna huonetta sisustaa :)
 
Ei sitä oikeastaan voi vielä silloin kunnolla nähdä kun sukupuolielimet ei ole vielä muotoutuneet valmiiksi asti, jos oikein muistan. Jos pippelillä on mittaa 2-3mm niin sitä on vaikea nähdä. :wink
 
Rv 14 ultrassa pystyis jo sukupuolen kertomaan, että mitä lähempänä sitä ultra on niin sitä helpompi on arvata. Mut se on 50/50 luokkaa silti. Voi kääntyä vielä kumpaan tahansa suuntaan. Eli ei kukaan ultraaja sitä totuutena julista, saattaa suostua oman arvauksen kertomaan, jos lupaa ettei ota sitä liian vakavissaan.
 
Takaisin
Top