Tyttö vai poika?

Minä jotenkin alitajuisesti ajattelen että tyttö olisi tulossa, kun esikoinenkin on tyttö. Ja esikoisesta oli koko ajan vahva tyttöolo. Mutta voihan tässä olo muuttua moneen kertaan. :)
 
Mulla esikoista odottaessa pahoinvointia ja kiinalainen kalenteri povasi tyttöä, mutta poika siis tuli. Mahanmuotokin ilmeisesti oli "tyttömäinen". Kun sukupuoli oli jo tiedossa, huomas loppuraskaudesta kyllä tukasta; tuuheutu (ei varmaan yhtään hiusta lähtenyt n 3kk:teen) ja väri tummu (olin ilman purkkiväriä raskauden ajan). Tässä raskaudessa vielä liian aikaista arvuutella... Mielenkiinnolla odotan kyllä voiko oireista päätellä mitään. :)
 
Itellä poika olo taas vallannut :) esikoinen poika ja hänen kanssaan vahvasti poika olo. Saa nähä pitääkö paikkaansa tällä kertaa :) Esikoista odottaessa ei kysytty ultrissa kunpi tulossa. Viellä ei oo päätettyä tiedotellaanko tulevaa.
 
Molemmissa raskauksissa oli vahva poikaolo. Ja poikia olivat. Nyt en osaa sanoa. Alussa oli taas vahva poikaolo, mut nyt se hävisi. :)
 
Mulla ei ole minkäänlaisia aavistuksia tähän mennessä tullut, en ehkä jaksa ajatella niin pitkälle vielä (odotan 12 viikon rajapyykkiä).

Mut molemmat toivoo poikaa :)
 
Mulla tuli poikaolo jo ennenkuin olin testilla varmistanut raskauden! Toisaalta tiesin etta ainoa mahdollisuus raskautua oli juuri ovispaivana, ja aloin ajattelemaan poika- ja tyttosiittioita jne. Eiks pojat oo nopeampia? Joka tapauksessa ekasta raskaudesta ei tullut kumpaakaan fiilista, joskus puolivalin tienoilla ajattelin etta ehka se on poika, mutta tytto meille tulikin (niinkuin ultrassa luvattiinkin).

Ma haluisin mun tytolle siskon mutta en tietenkaan ole pettynyt jos poikafiilis pitaa paikkansa, mulla on jo maailman ihanin tytar.
 
Mie näin unta tyttövauvasta pari päivää ovulaation jälkeen, siitä lähtien oon sitä mieltä ollu, että tyttö tulee. Aina olin jotenki kaavaillu poikaa itelleni, mut nyt tuntuu selkeeltä, että tyttö tulee. Poikakin toki käy :)
 
Minulla tyttö olo vahvistaa tunnettaan ku alkaa olla samat olot kuin esikoisesta ja vieläkään ei ne kaksos tytöt ole kadonnut minnekkää unista. :) mieskin nähnyt muutamana yönä unia kaksos tytöistä.. Liekkö jotain enne unia tosiaan. Onneksi viikon päästä ultra nii näkee onko yks vai kaks kaveria masussa. :)
 
Jetsoni aika hauskaa jos olisikin kaksoset ja siita viela enneunia jo tullut kummallekin! :D Onko teilla kummallakaan suvussa kaksosia?

Ma niin haluaisin kaksoset, mulla on aina ollut joku fiksaatio niista. Ei loydy kummankaan suvusta. Lahinna sen takia etta itse haluaisin 3-4 lasta (nyt toinen tulossa) mutta epailen etta miehen mielesta meidan lapsiluku on kahdesta taysi.
 
Mä taas pelkään, että ultrassa sanotaan joo täällä on näitä kaks. :D Suvussa on kaksosia, mummun äidille syntynyt kahdet kaksoset ja kun muut niitä kaksosia ei ole saanut niin se olen varmaan sitten minä kenelle ne tulee. Ja en kyllä oikeesti yhtään haluais.
 
Jos tämä nyt vaan ihan oikea raskaus on niin melko varma pojasta olen! :) Ensimmäinen lapsi tyttö ja se kuvottava olo alkoin samantien ja jatkui yli rv 20 muistaakseni! Nyt oireita ei juurikaan ole mitään.
 
Mää oksentelin molemmista pojista, ny ei oo ollu viel oksennusta, jos ei tuukkaan nii oiskohan tuo sitte tyttö ny :)
 
Esikoisesta oli vahva poikaolo, tyttö tuli :D
Nyt kun vertaan näitä mun olemattomia oireita tytön raskauteen, niin poikaolo taas :)
Tytöstä oli pahoinvointia ja kuvotusta plussasta rv12 asti, makeaa teki mieli koko ajan, päätä särki pariviikkoa rv6-8. Nyt ei oo vieläkään muuta oiretta (onneksi) kun väsymys, turvotus, jano ja suolaisen himo :)
Saapi nähä, jos vaikka tammikuussa selviäis :wink
 
Tänneppä olisi kiva sitten kun jokainen kävisi kirjoittelemassa kumpi sieltä on tulossa kunhan tietää. :) Katsotaan miten arvaukset osuu kohdalleen. :)
 
Tintula: miehen puolella on kaksosia ihan usiammatkin kappaleet mutta mun puolella taitaa olla pikkupikkuserkuilla lähimmät. :) eli se riski voi olla. :) Voishan se kyllä alkuun olla melkonen shokki kun oliski kaks vaavia mahassa mut ei se silleen haittaa vaikka "työtä" onki sit toooosi paljo enemmän. :)
 
Esikoisen kohdalla en yhtään tiennyt kumpaa lajia mahassa kasvaa, mutta ultraa edeltävänä yönä näin unen jossa istuin penkillä pojan ja pienempien kaksostyttöjen kanssa. Poika tuli, ja jotenkin tuo uni kummittelee mun mielessäni edelleen, saas nähdä tulisiko unien mukainen setti! :wink Meilläkin kyllä on kaksosraskaudet "sukurasite", joten ihan mahdollistahan tuo olisi.
 
Tähän asti oireet olleet niin erilaiset esikoisen odottamiseen verrattuna... Kertoiskohan eri sukupuolesta sitten. :winkEnnen raskautumista ajattelin, että tällä kertaa en ehkä halua tietää sukupuolta etukäteen. Jos tosiaan oireet pysyy näin erilaisena, saattaa uteliaisuus voittaa.
 
Paljo oon unia nähny tytöstä joten ehkä se on vaikuttanu tähän mun tyttöoloon :pkaverilla tuli heti selvä poikaolo musta mut saas nähä, vielä on pitkä matka sinne et saa tietää. Mut jos oliski ne kaksoset niin olishan se kiva et tulee tyttö ja poika mut kaikki selviää aikanaan:)
 
Aiotteko muuten selvittää ultrassa sukupuolen vai haluatteko pitää salaisuutena syntymään saakka?

Me halutaan tietää, osaa sitten ostella mm. vaatteita hiukan paremmin :)
 
Takaisin
Top