Tyttö vai poika?

LauraLady

Piirimestaruustason postaaja
Kaikilla meillä on varmasti tärkeintä et saadaan se nyytti syliin kesäkuussa,ei se kumpaa sukupuolta se on. Ois kuitenkin hauska kuulla kumpaa sukupuolta kotoo jo löytyy ja onko jo tullu tunne et kumpi tää tuleva ois?
 
Meillä on esikoinen poika ja sillon oli heti alusta asti sellanen olo et poika tulee. Nyt tän vauvan kohdalla on tunne et ois tyttö jo ihan tän pahoinvoinnin vuoksi. Toisaalta ois jo paljon poikien vaatteita valmiina ja tietäs jo poikien jutut. Toisaalta oishan se ihana kun vois ostaa vaaleanpunaista ja leikkiä nukeilla ja muilla tyttöjen leluilla :)
 
Mulla jotenkin ihan selkeät tyttöfiilikset ennestään ei oo vielä ketään
 
mullaki semmonen olo et tytsy tullee. Ehkä se on vaan toiveaattelua ku tuntuu et kaikki saa nykyään niin paljo poikia :D ihanahan se on ihan kumpi vaan sieltä tullee :) pojille paljo enemmän nimiä mielessä :)
 
Ennen raskautumista mielessäni näin meillä olevan kaksi poikaa. Esikoinen siis poika. Ja kaikki vaatteet tallessa, jotta voisi "pikkuveljelläkin" käyttää. Nyt positiivisen testin jälkeen huomaan katselevani tyttöjen vaatteita... Sinällään vähän ärsyttävää, kun en haluaisi oikeastaan pohtia sukupuolta, etten sitten olisi "pettynyt". Esikoisesta ei ollut minkäänlaista tuntemusta.
 
Mulla on niin erilaiset oireet nyt, että veikkaan poikaa. Tyttö oli siis eka ja silloin aivan kamalaa pahoinvointia, nyt ei mitään.
 
Esikoinen on poika ja vaatteita olisi meilläkin tallessa poikien väreissä. Mutta, olishan se ihanaa saada oma pieni prinsessa! :Heartred Vielä ei selkeää oloa ole, koska vasta pari päivää on tätä asiaa sulateltu. Ehkä kuitenkin tytön puolelle ajatus kääntyy, mutta yritän olla asettamaatta liian vahvoja tunteita suuntaan tai toiseen. Ajatus on, ettemme selvitä tulevan lapsen sukupuolta raskauden aikana. Saa nähdä malttaako sitä olla jännityksessä niin pitkään.
 
Itellä ollu aina jotenkin sellanen tunne et meille siunautuu 2 poikaa. Nyt silti tyttö olo :) esikoisesta oli älytön väsymys koko ajan ja oli siis poika. Nyt kyllä väsyttää mut ei mitenkään hirveesti.

Tuolla vau.fi sivulla oli muuten sellanen testi missä selvis kumpaa sukupuolta odottaa. Mulle tuli siitäkin tyttö :) eipä noihin oo luottaminen mut hauska testi kumminkin.
 
Jotenkin tyttöolo, ei varma mut semmonen vaisu ja hiipivä, salakavala :D Ennestään poika ja ennen raskautta olin varma että saadaan kaks poikaa ja olin fiilikseen oikein tyytyväinen. En oikein osaa kuvitella tyttöä mutta kun tätä pientä nyt miettii, niin jostain taustalta se tyttö hyökkää vaikka poikaa povailisinkin :)
 
Täälä jotenki myös tyttöolo ja näin untakin kaksos tytöistä :D liekkö siitä jäi mieleen :)
 
Esikoinen on tyttö ja siitä oli kyllä tyttöolo. Tosin ultrassa sanottiin silloin pojan tulevan, näytettiin pippeli ja kivekset ja vaikka itsellä oli se tyttöolo loppuun asti, niin poikaan oli uskottava kun itsekin oli ne vehkeet siellä ultrassa nähnyt. Yllätys oli melkoinen, kun synnytyssalissa selvisi, että tyttö tuli.

Tällä kertaa siis on aivan sama mitä ultrassa sanotaan jos edes sukupuolta kysytään, tiiän että selviää vasta synnytyksessä. Tyttöä kyllä toivottaisiin molemmat, ja pelkäänkin että jos tyttöolo taas tulee niin johtuu vaan tuosta toiveesta eikä siihen siis ole senkään vertaa sitten luottamista. Totta kai pieni poikakin olisi aivan ihana, mutta kun jäi yksi tytön nimi käyttämättä esikon kohdalla, jonka haluaisin antaa. :D
 
Ei se poika oo missään tapauksessa pettymys kyllä ilman muuta ilolla otetaan vastaan ihan kumpi vaan! Aika jännä kun nyt jo monilla selkeesti jompi kumpi fiilis...
 
Minulla ei ole mitään oloa, kumpi tulossa. Viime raskaudessa tuli heti sellainen tyttöolo, mutta nyt ei ole mitään fiilistä. Tyttö olisi itsellä ehkä enemmän toiveissa, mutta ihan varmasti sitä on onnellinen ihan kummasta vain. En tiedä, haluammeko tietää sukupuolen ultrassa. Itse ehkä haluaisin jättää yllätykseksi.
 
Mulla on kans tosi vahva poika fiilis. Varmaan viikko ennen plussausta näin unta, että synnytin pojan. Ja nytkin pari kertaa nähny unia tästä tulokkaasta ja aina se on poika. Pojalle olis nimikin valmiina. Mut jos tyttö tulee, niin nimestä tulee varmaan vääntöä :)
 
Me kanssa puhutaan koko ajan pojasta, vaikka ei sillä sukupuolella ole mitään väliä. Äitini oli taas kovasti sitä mieltä, että tyttö tulee.

Näin vuosia sitten paljon vauvaunia, mutta koskaan se vauva ei ollut selkeästi tyttö tai poika, se oli aina vaan ihan pikkiriikkinen ja hävitin sen joka paikkaan. Tulkitsin sen niin, etten silloin vielä ollut valmis äidiksi :)
 
Mulla ei oikein ole ollut mitään tunnetta tai oloa vielä. Ja tyttö siis entuudestaan. :) Minä meinasin kysästä sukupuolen heti ku mahollista. :)
Unia oon kyllä nyt muutaman kuukauden ajan nähny kaksostytöistä ja miehen puolella taipumusta kaksosiin niin katotaahan miten käy. :D
 
Ei niin minkäänlaisia mielikuvia kumpi tulee vai molemmat? :D kaks poikaa on nii oishan se kiva siihen sellainen tytön tyllerö ukkoja rauhoitteleen :))
 
Mä oon nähnyt unta, että tyttö tuli. :) Ennestään ei lapsia.

Poikaa ehkä enemmän toivoisin, mutta silti molemmat ihan yhtä tervetulleita. Ultrassa haluan tietää kumpi tulossa. :)
 
Esikoinen on tyttö vaikka sillon oli ihan poika olo... No nyt on kanssa poika olo :D sama se kumpi sitten tuleekaan, mies toivoo toista tyttöä.
 
Itsellä ehkä hieman enempi poika-olo vaikka toisaalta kun on raskausoireet alkaneet niin aikaisin ja varsinkin pahoinvointi ollu voimakasta niin vissiin saattais viitata et pienesti ois isompi mahollisuus saada tyttö. Ja toki oon kaikki testit (leikkimieliset) tehny ja kiinalaisen kalenterin mukaan niin tyttöjähän nuo lupaa. Itellä ei oo varsinaista toivetta sukupuolen suhteen.. kummallekkin ois kivat nimet yksimielisesti valittuna.. enempi oon ehkä semmonen pojan kasvattaja mutta miehen käsivarrelle sopisi kyllä pieni tytär aivan älyttömän hyvin :')
 
Takaisin
Top