Tyttö vai poika?

Kesäbebe, pojan kannalle mäki ehkä kallistuisin, on nimittäin aika samanmoinen maha kuin mullaki nyt. tytöstä oli enemmän "vartalonmyötäisesti", tää poikamaha on enemmän "eteenpäin". tai siis rakenneultrassa meilleki sanottiin, että poika ja kätilö näytti värkitki, kun kysyin, mistä sen tietää. tytöstä sykkeet oli 125-160 välillä, tällä vauvalla ollut 140-167 välillä.
 
Te keille on tiedossa kumpi tulee niin luotatteko siihen mitä olette kuulleet? Meille on kerrottu kahteen otteeseen että tyttö siellä on, mut mua mietityttää välillä et entäs jos se onkin poika ja mä olen hommanu jo kaikkee tyttöjen härpäkkkeitä! :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Samaa täällä mietin, meille veikattiin rakenneultrassa tyttöä. Mutta tosiaan jännitän hieman kumpi tulee.. Laatikot on täynnä tyttökamaa! :D

Sent from my Nexus 4 using Vau Foorumi mobile app
 
Meille veikattiin 99% todennäköisyydellä tyttöä ja onpa mulla kuvakin todisteena asiasta :grin Mutta kyllä tuolla jossain syvällä takaraivossa kaikuu pieni ääni, että entä jos poika tuleekin :rolleyes: Luotan kyllä enempi siihen, että tyttö on tulossa.. Pinkkiä on makkari täynnä :p
 
Mulla sama tilanne Millier! Rakenneultrassa 99% varmuudella luvattiin tyttöä ja viime viikolla ylimääräisessä ultrassa tuo vielä vahvistettiin. Kyllä mä tähän nyt uskonko itsekin :)
 
aivan, pelkkää poikamaha-arvailua olen muualtakin saanut, joten ei mitään uutta :wink äitikin sanoi että "joo, mulla oli kanssa kaksi tuollaista poikamahaa" (tuloksena minä ja sisko :wink ) eli en nyt mahan muodosta menis päättelemään :D ei se toki tarkoita, ettei voisi olla poika. itellä oli pitkään tyttöfiilis, joka on pikkuhiljaa vaihtunut poikafiilikseksi.. toisaalta ihan kiva ollut hankkia kaikkea sukupuolineutraalia, sisko vaan oli käärmeissään kun ei nyt tiedä minkälaista pitäisi ostaa kun ei tiedä kumpi tulossa :D
 
Meille luvattiin kans hyvin varmasti poikaa (ja näkyhän siellä ultrassa selkeesti ne vehkeetki), mut oon silti ostanu aika neutraaleja tavaroita. Halutaan kuitenkin seuraavat hyvin putkeen ensimmäisen kanssa, enkä haluis lähtee uudelleen uhraamaan rahoja pelkästään tyttö/poika tavaroitten takii vaa tarkotuksena olis hyödyntää myös esikoisen tavaroita seuraavalla. :) Toki kun pojasta on kyse ni on sitä muutama poikamainen vaate tullu ostettuu, mutta neki vielä sen verran neutraaleja et menee varmasti tytölläkin.
 
Meille kanssa rakenneultrassa sanottiin, että on tyttö. Ei tietenkään 100% varmuudella, mutta kuulemma aika lähellä. :D Nyt vasta kaikkien hankintojen jälkeen tuli olo, että ihan varmana se on sitten poika. Mies vaan tuumasi, että onneksi nuo vauvat ei ole kauhean tarkkoja siitä minkä värisiä vaatteita niillä on. :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Meille kans luvattiin rakenneultrassa tyttöä. Ja aina olen nähnyt itseni tyttölapsen äitinä.. Kun raskaus vihdoin pääsi aluilleen, niin mun piti oikeesti työstää itseni kanssa ajatusta, että voi se tosiaan poikakin olla. :grin Mutta sitten, kun ultraaja kertoi näkevänsä tytön, niin aattelin heti, että näinhän sen pitikin mennä! Pieni "pelko" on silti edelleen persiissä, et mitä jos se sittenkin on poika.. :) Muutamat mekot ja pinkit jutut on tullut kyllä hommattua, mutta on niitä poikavaatteitakin kaapissa..
 
Meille rakenneultrassa luvattiin poikaa, mut tosiaan vaatteiden ym ostosten kanssa oon yrittäny ostaa sukupuolineutraalia, jotta menee sitten seuraavallekin. Ja tokihan se ultraaja saatto erehtyä, eli peli pysyy jännittävänä loppuun saakka :)
 
Meillä oli tosi selkeä ultrakuva, osasin ihan itsekin tulkita. Ja Kätilö joka ultras totesi, että jos se jostain syystä on tyttö niin tule sanomaan jotta hän voi vaihtaa alaa :D poikatavaroita on tullut luontevasti kavereilta, mut isommat jutut on silti neutraaleja ja tavallaan mun värisiä.
 
meillä kätilö näytti pojan härpäkkeetki rakenneultrassa, joten olen kyl kallistunut pojan kannalle, ei edes tunnu enää tytöltä :) mutta siltä varalta hankin sukupuolineutraaleja vaatteita ja pidin itsellä ne vaatteet, mitä tyttöä odottaessa katsoin hyviksi ja joita hän synnyttyään käyttikin. jos nyt tuleeki tyttö, olen iloisesti yllättynyt ja sit saaki tilaisuuden shoppailla uudelleen tytön vaatteet, edelliset nimittäin ovat lähteneet kaverille, jolla näkyi rakenneultrassa ihan selkeä tyttö kaikista katselukulmista :)
 
No niin, tässäpä tämä mun masu ois nyt vihdoin. Pari tuttua on mahan perusteella tosiaan veikannut tyttöä. Tai en oo ihan varma oliko se mahan perusteella molemmat sanoi jotenkin niin että "Näytät ihan siltä että odotat tyttöä"...mitenkäs sitä sanotaan, että tyttö vie äitinsä kauneuden. Ehkä ne vaan yritti sanoa että oon ruma :D

Mutta siis tässä sekä sivulta että edestä, viikkoja 37+2:
IMG_0277.jpg IMG_0275.jpg
 
Pipridae, mä sanoisin, että poika sieltä saattais putkahtaa :wink


Se on jännä, kun musta on tuntunut ihan alusta asti, että poikaa odotan. Jätkäksi sitä aina vahingossa puhuttelinkin, kun ei ollut mahaa eikä mitään vielä..Ja poikaahan ne sieltä ennusti. Kyllä sitä väliin miettii, että ei hemmetti jos tää onkin tyttö niin mitäs sitte. Ei siitä vehkeestä kyllä voinu erehtyä siellä ruudulla, joten kyllä tää poika on :grin
 
Meillähän ei vieläkään tiedetä ja arvaukset on menneet aika 50/50. Tänään neuvolassa ylimääräistä ultraa ja kielsin terkkaria kertomasta, jos sattuisi paljastumaan.

Tavarat ja vaatteet on aika neutraaleja, tosin facebookkiin kun kavereille laitettiin kuva meidän tavaravuoresta, niin tyttöä veikattiin, koska punainen sitteri ja violetti istuin. Jos vauvan synnyttyä tuleekin olo, että pitää saada pukea vaikka prinsessaksi, niin haen sit sukulaiselta niiden tyttövaatteet :D Samasta osoitteesta sais myös niiden pojalta säästettyjä vaatteita (poika nyt 5v)
 
Tämä minun tässäkin ketjussa hyvin yksimielisesti (ja siis joka paikassa) poikamahaksi arvioitu kupu sisälsi siis tosiaan pienen neitokaisen :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Rakenneultrassa kun oltiin niin kätilö sanoi että tyttö sieltä olisi tulossa ja näytti niitä viivoja joista sen näkee :) En kyllä silti sata varmasti luota tähän arvioon. Kyse on kuitenkin mun jälkikasvustani, niin ei tosiaan voi tietää jos se onkin yhtäkkiä muuttanut mielensä ja päättänyt olla poika :grin Vaatteita ei ole pahemmin itse tarvinnut hankkia, niistä kuitenkin suurin osa on enimmäkseen pinkkiä, vaaleanpunaista ym. tyttövärejä..:grin Mutta pianhan se toivon mukaan selviää....:rolleyes:
 
Takaisin
Top