Tyttö vai poika?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Isabella
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Isabella

Näppärä viestien naputtelija
Tiedättekö jo kumpi olis tulossa? Onko jotain tuntemuksia kumpi ois masussa? Entä toivotteko erityisesti jompaa kumpaa sukupuolta? Entä haluatteko tietää ennen syntymää kumpaa odotatte? :)

Meille ei ollu väliä kumpi ois tulossa, kummatkin ois ollu tervetulleita:) Mutta mulla oli jostain syystä ihan sellainen tunne, että poika olis tulossa.. Ehkä se perustu osittain vanhanajan taikauskoon, että kun mulle ei makea maistu nyt raskausaikana yhtään vaan mielummin tekee mieli suolasta, niin ajattelin että poika olis tulossa.

Mutta nyt jouduinkin käymään ylimääräisellä lääkärikäynnillä mahakivun takia (yksityisellä) niin lääkäri kysy haluanko tietää sukupuolen! En osannu edes odottaa, että sen voi jo sanoa näin aikaisessa vaiheessa. Mutta kyllä se lääkäri varman kuuloisena sanoi että poika olis tulossa!:) Mulla oli viikkoja sillo 13+4, että voiko tohon nyt täysin luottaa? Mutta menin jo innoissani ostamaan muutaman pojan vaatteenki:grin:grin:grin Tietääkö joku muukin jo sukupuolen?

jos mä oireiden perusteella miettisin, tää saattaisi olla tyttö :) ei oo ollut pahoinvointia juuri mitään eikä makeat jutut maistu (ei maistuneet tytönkään aikana) ja hedelmiä tekee mieli. jossain määrin ehkä toivoisin tyttöä, meillähän on poika ja tyttö jo nyt, mutta miehellä on jo yhteensä kaksi poikaa, joten olisi kiva, jos tyttö saisi siskon. mies on meillä sitä mieltä, että tää tulevakin on tyttö, mutta mulla kyllä aaltoilee tyttö, poika ym. mietin et kysyn rakenneultrassa, näkyykö kumpi on ja jollei, pohdin 4d:tä. samallai tein viimeksikin :)

Mulla oli jotenkin sellanen fiilis että tulee tyttö, mut sit kun selvis et saankin kaksoset niin jotenkin automaattisesti aattelen niitä poikina? :D hassua.. Mulle on ihan sana tuleeko tytöt vai pojat, oon niin ilonen ja innoissani joka tapauksessa :) !!

Mulla on seuraava tarkastus ultra 5.3. ja sillon ois viikkoja sit 16+ kasassa, mitä luulette, näkyiskö sukupuoli jo sillon? :o tosin onhan niitä ultria sit ton jälkeen kahen viikon välein, mut haluisin jo niin tietää kun on kauhee hinku päästä ostoksille! :D

Kaksoset, hui! Kaksi samalla kertaa:D kyllä luulisin, että tuolloin 16+ viikoilla näkyis jo aika selvästi kumpia odotat, kun mulle toi lääkäri sanoi niin varman oloisena sukupuolen jo 13+ viikoilla! Mutta entiiä, onko poika sit helpompi tunnistaa? Oon ainakin kuullu, että tyttö ei ois niin varma..

Nyt tullut tyttöolo. Finnejä on, makeinen ei maistu ja leveä masu kasvamassa. Esikoinen on tyttö. Tytölle olisi siis kaikki valmiina. Poika kiva niin olisi kumpaakin sukupuolta jos meidän perhe jääkin neljähenkiseksi. Olen aina ajatellut että musta tulisi kahden tytön äiti. Katsotaan mitä tapahtuu, kumpikin tervetullut.

Itsellä ei ole minkäänlaista tuntemusta, mutta jälleen näin unen jossa meillä oli poikavauva! :grin meille on sama tuleeko tyttö vaiko poika :)
En tiedä näkyisikö jo nt-ultrassa kumpi tulossa, kun silloin on viikkoja jo sen 13+5 :p

Mää ehkä salaa toivon tyttöä ku poika jo on. Ja tää alkuraskaus on ollu niin erilainen ku poikaa oottaessa että onki vähän tyttöolo. Mutta poikaki kyllä kelpaa ku kaikki vaatteetki ois valmiina, kunhan ois terve :)

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on ollu alusta asti poika fiilis. Sillon ku istutettiin kaks alkiota niin tunne oli tyttö ja poika, sit ku selvis että toinen vaan on matkassa niin automaattisesti olen poikaa tekemässä :D sinnikäs sisu edelleen.

Tyttöolo ja kuunnelkaapas teoriani :D oltiin petipuuhissa oletettuna ovulaatiopäivänä, sen jälkeen ei pariin viikkoon ainakaan. Varhaisultrassa todettiin että hedelmöitys on tapahtunut vajaa viikko myöhemmin kuin oletetun kierron mukaan. Poikasiittiöt eivät kuulema elä kuin keskimäärin sen pari päivää, tytöt jopa viisi. Eli näin on tainnut meillä käydä. Tiistaina nt-ultra jossa laskettu aika tarkentuu. Tai sitten se on todella sisukas poika, täytyy jo Sisua harkita nimeksi ;)

Halutaan tietää sukupuoli ja hiukan sitä tyttöä haaveilenkin, esikoinen poika :)

Poikaolo, mutta se saattaa johtua siitä, että veljelläni on 2 tyttöä ja miehen siskolla 4 tyttöä! Eli ehkä sen takia ajattelen, että meille tulee poika. Mutta ei oo mitään väliä, kumpi vaan on tervetullut!

Poikaolo täälläkin ja isillä toive pojasta, mutta molemmat otetaan rakkaudella vastaan. :) rakenneultrassa otetaan selville, jos hän vaan suostuu näyttämään kumpi on. :D

Mulla vähän vaihtelee vielä, välillä oon aivan varma tytöstä ja välillä taas mietin, josko olis sittenkin poika tulossa.. Mutta ei väliä kumpi tulee, kunhan syntyisi terve vauva, molemmat sukupuolet siis erittäin tervetulleita <3

Esikoinen on tyttö ja silloin oireina oli finnit ja hormooninäppylät, pahoinvointi (jatkui pitkälle), makeaa ei tehnyt alkuraskaudessa juurikaan mieli vasta rakenneultran jälkeen alkoi makea himottaa ym.. Maha oli myös aika alhaalla ja kaipa se vähän sivuunkin leveni :)

Nyt oireina myös finnit ja hormoninäppylät, pahoinvointi eikä kauheesti makea oo himottanu.. enemmänki tehny mieli suolaista ja tuoretta hedelmää, marjoja ym. Oikeen innolla ootan kesää et pääsee syömään tuoreita mansikoita ja herneitä :D namnam! Jatkuva nälkä on myös.. Mahasta ei nyt vielä osaa sanoa mitään, sen näkee vasta myöhemmin, kun kunnolla rupee kasvamaan..

Mullakin muuten hedelmöitys oli tapahtunut melkein viikon myöhemmin, mitä kierrolta aluksi laskettiin, joten sen mukaan voisi ajatella, että tyttö tulossa.. Mulla kyllä ei säännöllinen kierto vielä ollutkaan, kun ei monet menkat ehtineet tulla imetyksen lopetuksen jälkeen ennen siis tätä uutta raskautta :)

Rakenneultrassa otetaan selvää, jos vaan näkyy, niin otettiin neidinkin kohdalla <3

Mulla ei ole oloja oikein kumpaakaan suuntaan. Esikoista odottaessa olin alusta asti aivan varma, että poika tulee ja niin tuli. Mulla on myös ollut aika vahva tuntemus aina siitä, että tulen saamaan kaksi poikaa, mutta nyt usko tuohon tuntemukseen on alkanut pahasti horjua, kun ei mitään oloa tosiaankaan ole.
Mä oon ollut kolme kertaa raskaana (eka oli km) ja kaikkien kohdalla pahoinvointi on ollut tooooodella vähäistä. Ekassa ei ehtinyt olla ollenkaan. Poikaa odottaessa oli jonkun verran, mutta oksentaa ei tarvinnut kuin kaksi kertaa ja nyt ei vielä ole ollut oikeastaan ollenkaan. Ihan alussa ajottaista lievää etovaa oloa, mutta ei mitään muuta. En kuitenkaan uskalla vielä nuolaista, kun poitsustakin oksensin vielä 14+ viikolla ja nyt on mulla rv 14+1 menossa.

Me yritettiin vitsillä kysellä sukupuolta jo nt-ultrassa, mut sillon meille sanottiin, ettei se näy vielä moneen viikkoon. Rakenneultrassa sitten katsotaan, josko tyyppi suostuis paikkojaan vilauttamaan.

Jostain kumman syystä huomaan kyllä juuttuvani hyvin herkästi katselemaan tyttöjen vaatteita. En tiedä, onko se olivinaan tyttöoloa, vai johtuuko ihan puhtaasti siitä, että me molemmat vähän toivottais tyttöä, kun esikoinen poika. Toki toinen poijjaanviikarikin on ihan yhtä tervetullut :)

Ruoka mulle on maistunut ihan normaalisti. Kaikkea menee, makeaa ja suolaista. Esikoisesta teki mieli enemmän suolaisia ruokia ja makea ei niinkään maistunut muuta kuin ihan loppu ajasta vasta.

Ensimmäistä odotellaan ja ihan selvä tyttö-olo ollut alusta alkaen! Tämä olis miehenkin veikkaus. Molemmat ovat tervetulleita mutta tällähetkellä tyttöfiilis vaikuttaa eniten pään sisällä. Halutaan ehdottomasti ottaa sukupuolesta tarkasti selvää ennenkuin saadaan vauva maailmaan, niin malttamattomia ollaan molemmat ettei millään kestettäisi odottaa sinne elokuun loppuun muuten. :)

Mä en kyllä yhtään osaa arvata kumpi se ois, alkuun tuntu että poika mutta nyt alkanu tuntuu et tyttö. Sisko ja äiti on sitä mieltä että tyttö tulee ja olivat käyneet ostaa hyvin menneen np-ultran kunniaksi tämmöisen <3ImageUploadedByVau Foorumi1392298790.720952.jpg

Ystävä totesi minulle, että teille varmana tulee tyttö, kun ollaan luonteeltaan niin kilttejä ja hempeitä ::D saa nähdä, ei vielä nähty ultrassa mikä tulee, kun niin huonoissa asennoissa viihtyi.. Huhtikuulla sitten :)

Mullaki tää raskaus ollu ihan erilainen kun poikaa ootin ni jos nyt olis sit tyttö tulossa.:)

On se jännä ku ennen raskaaksi tulemista sitä jaksoi toivoa melkeinpä tyttöä enemmän.

Nyt sit kun on raskaus jo hyvällä mallilla, niin ei sillä oikeesti mitään merkitystä ole.
Niin kauan kun on 10 varvasta ja sormea, niin olen tyytyväinen.

On sellainen fiilis et poika olisi tosin tuloillaan. Sekin selviää toivottavasti muutaman viikon sisään.

Mikäs tää juttu on, että jossain kätilöt eivät suostu kertomaan lapsen sukupuolta ultrassa?

Takaisin