Mulla vähän vaihtelee vielä, välillä oon aivan varma tytöstä ja välillä taas mietin, josko olis sittenkin poika tulossa.. Mutta ei väliä kumpi tulee, kunhan syntyisi terve vauva, molemmat sukupuolet siis erittäin tervetulleita
Esikoinen on tyttö ja silloin oireina oli finnit ja hormooninäppylät, pahoinvointi (jatkui pitkälle), makeaa ei tehnyt alkuraskaudessa juurikaan mieli vasta rakenneultran jälkeen alkoi makea himottaa ym.. Maha oli myös aika alhaalla ja kaipa se vähän sivuunkin leveni :)
Nyt oireina myös finnit ja hormoninäppylät, pahoinvointi eikä kauheesti makea oo himottanu.. enemmänki tehny mieli suolaista ja tuoretta hedelmää, marjoja ym. Oikeen innolla ootan kesää et pääsee syömään tuoreita mansikoita ja herneitä :D namnam! Jatkuva nälkä on myös.. Mahasta ei nyt vielä osaa sanoa mitään, sen näkee vasta myöhemmin, kun kunnolla rupee kasvamaan..
Mullakin muuten hedelmöitys oli tapahtunut melkein viikon myöhemmin, mitä kierrolta aluksi laskettiin, joten sen mukaan voisi ajatella, että tyttö tulossa.. Mulla kyllä ei säännöllinen kierto vielä ollutkaan, kun ei monet menkat ehtineet tulla imetyksen lopetuksen jälkeen ennen siis tätä uutta raskautta :)
Rakenneultrassa otetaan selvää, jos vaan näkyy, niin otettiin neidinkin kohdalla