Tyttö vai poika?

Mä en raskausoireiden perusteella osaa sanoa, että kumpi olis tulossa.
Sellanen tunne vaan sattuu olemaan, että poika olis tulossa :)

Rakenneultra on 2.11, katotaan kuinka hyvin tunne pitää paikkaansa :D
 
Rakenneultrassa tänään käyneenä ja omin silmin asian nähneenä voin todeta, että poika on tulossa :) Oikein komiasti pippeliään esitteli isille ja äitille ja kätilökin naureskeli, että ei se tuota poiskaan tipauta matkan varrella =))
 
Onnea hyvin menneistä ultrista! :) Mä kävin tänään ekstravisiitillä neuvolassa, niin kuin tuolla lokukuun löpinöissä jo selostin. Nopeat sykkeet oli Pienellä, 157-164, ja oon kuullut, että tytöillä olisi usein nopeammat kuin pojilla, niin kuin joskus tälläkin foorumilla tuli puhetta. Eli saa nyt nähdä, kumpi meille on tulossa, itellä edelleen vahva poikaolo. :) Tää johtuu lähinnä siitä, että miehen suvussa ei ole tyttöjä kahdessa edellisessä sukupolvessa ollenkaan ja mun oireetkin tai lähinnä oireettomuuskin viittaisi kuulemani perusteella enemmän poikaan. Vertailukohtaahan itellä ei ole, joten jännä nähdä miten käy. :)
 
jees kiitos paljon henskumaija! =)
Tsemppiä teille rakenne ultraan! Siellä se sukupuoli selviää, toki vaan jos haluaa tietää.
 
Ollaan menossa 26.10. Rakenneultraan ja olen vakuuttunut että tyttö tulee, viitaten minulta puuttuviin mustiin viiksiin jotka ovat tulleet kaikille äidin puolen sukulaisille poikaa odottaessa. Ja lisäksi kun mies tietysti toivoisi poikaa ensimmäiseksi (kuulemma tyttö yhtä tervetullut), niin en usko että olen niin onnekas että heti kerralla pojan miehelleni antaisin...
 
Täytyy vielä lisätä tähän että kävin mielenkiinnosta katsomassa tuon kiinalaisen raskauskalenterin ja sekin väittää tyttöä :D. Eli eikös se oo nyt sitten päätetty, että tyttö tulee :DD
 
Me ollaan nimiä kovasti mietitty ja keksitty vain yksi ainoa pojan nimi.
Että saa nähdä miten käy. Huomenna tosiaan rakenneultra ja ei olla vielä päätetty kysytäänkö sukupuolta vai ei. :D Ja minäkin katoin sitä kalenteria ja poikaa sekin näyttäis..
 
haha joo mullakin poikaa näytti tää kiinalainen kalenteri, mutta tyttö tuolta näköjään silti tulossa on :D
 
Noi kiinalaiset kalenterit on kyllä hassuja! Mie kokeilin kahta eri versiota, toinen näytti tyttöä ja toinen poikaa... Itellä "täysi varmuus" tunnepohjalla siitä, että tyttö olis... Mutta toivotaan että huomenna aamusta selviää! (Ja jos ei huomenna, niin toivottavasti sitten 4D:ssä kahen viikon päästä)... emoticon
 
Arvaukset meni oikeaan, poikahan sieltä tulee :) Vauva ei piilotellut yhtään eli oli niin selkeästi näkyvillä jalkojen väli, että olisi todellinen ihme, jos se tyttö sieltä sittenkin putkahtaisi.

Tämä on ihana juttu, kun itsellä on vain siskoja ja oma siskonikin on tuonut vain tyttöjä maailmaan. Saadaan meidänkin sukuun poika :)
Mies on erittäin onnellinen, vaikka tyttökin olisi ollut mieluinen. Miehen suvussahan on vaan poikia, joten siellä saattaa olla pettymystä, mutta ehkä se tyttö saadaan sinne sitten seuraavaksi ;)
 
Voi vattu, poikaahan ne eilisessä rau:ssa sitten povasi! Ja kun itseni lisäksi kaikki muutkin on olleet niiiiin varmoja, että tyttö on! =D Nähtäväksi jää, että mitä sieltä sitten maaliskuussa putkahtaa! Tärkeintä tietysti, että kaikki näytti olevan kunnossa!
 
Hienoiseksi yllätykseksi poikahan se tännekin on tulossa :D no monet ovat sanoneet, ettei mun miehen suku tee kun poikia vaan.
 
Mulla ja miehellä vahva tunne, että poika tulee. Minkäänlaista toivetta ei kummallakaan ole, mutta vahva tunne kuitenkin sukupuolesta. Outoa. Rakenneultra viikon kuluttua...
 
Minä sanoin tyttö, mies sanoi poika..:)
Ja tyttöhän sieltä on meille tulossa.. :) <3


Niin ja jos muistatte niin tehtiin jenkeissä se testi jolla voi
sukupuolen selvittää niin sen mukaan olis ollu poika tulossa! :)
 
Jee! Hyvä henskumaija!! Kyllä me naiset tiedetään ;) ONNEA!!!! Mulla edelleen poikaolo. Johtunee myös siitä että mies toivoo poikaa ja hänen suvussaan 17 sisarusta, joista 14 poikia... :) (afrikkalainen isä) Lisäksi sydämensyke kuulosti pojalta ja näistä vatsanipistelyistä päätellen potkut on poikamaisen voimakkaita ;) Nooooo, ensi viikolla 4.11. selviää!!! IIIK! Tyttökin toki käy <3 :) ihanaa kun kaikilla alkaa olee 2. ultrat käsillä.. :)>
 
TYTTÖ!!

296g äitinsä itsepäisyyttä, kun ei meinannut paljastella, mutta loppujen lopuksi näkyi niin aakeetalaakeeta ettei yhen yhtä uloketta (kivespusseja tai pippeliä) näkyny olleskaan! Onnellinen olen! <3

Timo (kohta entinen avopuoliso) feidas tämänkin ultran.......................................... vihainen en ole, vitun pettynyt.. Onneksi äiti oli mukana<3

Mutta näillä mennään, pitäisköhän sortua jo tänään ostamaan eka vaaleanpunainen hepen? ;)
 
Moikka kaikille!! Rakenneultras käyty viikko sitten ja KOLOMAS TYTTÖ meille tuleepi! :) Kyllä se näinki käy,mulle pääasia että vauva on terve :) painoarvio oli 18.10 330g :) eli hyvän kokoonen tytteli mahassa oleilee :)
 
Takaisin
Top