Tyttö vai poika?

Poika on meillekin tulossa :) Näin maallikonkin silmään epäilykselle ei kyllä jäänyt sijaa, sen verran hyvin se pippeli siellä törötti ;)

Mulla ei varsinaisesti mitään oloa ole ollut, mutta itse isosiskona jotenkin takaraivoon oli iskostunut, että pakkohan ensimmäisen on olla tyttö :D No, näin ei ole eikä sillä tietenkään mitään väliä ole, terve 338 gramman painoinen eläväinen poika siellä viuhtoi <3
 
Tänään se sitten selvisi.... Tyttö oli varma, mutta poika sieltä kätilön mukaan tulee!!! Isännän elkeillä koko ultran ajan oli niskaseisonta-asennossa kädet niskan takana eikä minkäänlaista yhteistyötä. Kätilö yritti kovasti saada sitä vaihtamaan asentoa että olisi saanut pään mitattua jonkin ajan kuluttua kätilö luovutti ja pyysi minua riisuuntumaan; mittaukset piti siis tehdä alateitse. Olin tyytyväinen tähän ratkaisuun koska epävarma poika-veikkaus muuttui alhaalta päin katsottuna erittäin selväksi poika-tiedoksi . Kyllä oli miehellä hymyssä pitelemistä. Lainaten mieheni tuoreinta facebook-päivitystä: "tuleva taitoluistelija olikin kaameilla kivillä varustettu kiekkomies. :D"
 
Tyttöhän meille on tulossa, vaikka vahva poika-fiilis tässä on ollut. Jänskää, miten sitä vois olla niin väärässä :) 
 
Mulla ei varsinaisesti ollut mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen sukupuolen suhteen. Toivoin aluksi tyttöä, mutta pojalle meillä oli nimi valmiina ja jostain syystä kaikkea vaaleansinistä olen katsellut. On tosipaljon poikia syntynyt meidän sukuun, joten kaikki siis veikkailivat poikaa. Tein pari leikkimielistä sukupuolen "selvitys" testiä kotona - the baking soda test ja punakaali testi, joihin löytyy Googlen kautta ohjeet. Molemmat näyttivät, että poika olisi tulossa. 

Mutta, nyt on käyty kahdesti ultrassa ja tyttöhän sieltä on tulossa! 

Tuntuu vähän siltä, että sieltä aina tulee se mitä ei olisi arvannut. Ollaan kyllä ihan inoissamme täällä... en voi uskoa todeksi, että saan nyt tehdä ihanan prinsessa huoneen!! :-)
 
Mulla olotilat piti paikkaansa, ja poikahan se sieltä tulossa :) 

Aluksi toivoin kovasti tyttöä, mutta kun olo muuttui koko ajan varmemmaksi poikaoloksi, osasin asennoitua oikein että poika se sieltä varmasti on tulossa :) 

Tytölle olisi ollut jo nimi valmiina, ja poikien nimestä meillä on ollut vääntöä jo ennen rakenneultraakin.. Saa nähdä meneekä arpomistouhuks kun kaks jääräpäätä kiistelemässä :D
 
Ultrassa eilen käyty ja poika tulee <3
Ei ollut mitään epäselvyyttä, kun herra niin komeasti esitteli vehkeitään meille. Ja voiton-merkkiä kaupan tekijöiksi
Mie oon ollut koko ajan siinä uskossa, ett poika on tulossa ja tuntemukset pitää paikkaansa. Tokihan tuo voi olla, ett väärin meni, mutt epäilen kovasti.
 
Meillä oli rakenneultra viimeviikon torstaina ja kaikki näytti olevan pienellämme hyvin. 
Alku raskaudessa mulla oli ihan poika olo, mutta jossain vaiheessa se muuttui tyttö oloksi ja ultraan mennessä olin varma, että tyttö se on. Mutta ultran lopuksi kysyin näkyisikö sukupuolta ja aika selvästi näytöllä näkyi poika. :) Tuon tiedon jälkeen olen ollu järjettömän onnellinen. Salaa hiukan enemmän poikaa toivonutkin ja nyt vahvasti sille näyttää että poika maaliskuussa saadaan.. :)
 
Täällä ei voitu tällä kertaa oireisiin tai omiin fiiliksiin luottaa.. Olin jo melkeen varma että poikahan siellä asutelee yksiössään, mutta nyt on kahdessa ultrassa jo tytöksi paljastunut. :)
Mutta tyttökin on siis aivan yhtä tervetullut meille kuin poikakin. :) Saapahan esikoinen nyt siskon leikkikaveriksi. :)
 
Mulla oli erittäin vahvasti tyttöolo ja tänään ultrassa vahvistui olot oikeiksi. Tyttöä siis meille veikattiin ja oon maailman onnellisin. Toki olisin sitä ollut myös pojasta. Meilläkin saa esikoistyttö siskon seurakseen. Ihanaa!
 
Takaisin
Top