Tyttö vai poika?

Pachamama

Satasella mukana keskusteluissa
Onko kellään vahvoja tuntemuksia tai arvauksia ennen rakenneultraa että kumpi on tulossa? Olisi hauska katsoa jälkikäteen pitääkö nämä paikkaansa :) Tietysti ainakin itselläni on tosi vaikea arvailla kun ollaan näin alussa (lähinnä jännittää vielä että onhan tuolla kaikki OK... Mutta, mies ainakin toivoo poikaa, itse en ole ihan varma, kumpi vaan käy.. Mutta veikkaan poikaa :) Entä tuntuuko kenestäkään että kaksoset olis tulossa? Itselläni vielä ainakin aamusin masu niin pieni että luulen että tulee vaan yksi.. Viikon päästä selviää...
 
Tää onkin kiva ketju!! :)

Mínä, Äitini, parhaat ystäväni, pomoni ja Anoppini ollaan täysin varmoja että masussa on TYTTÖ!

Mutta mieheni on täysin vakuuttunut että
POIKA.. :)
Joten saa nähdä kumman vaisto oikeessa!;)

Mutta faktaahan on se että me otetaan riemuiten ja kiitollisina vastaan tyttö tai poika! :)
 
Kyllä mäkin tyttöön kallistuisin, kun oireet on niin erilaisia ollut. Ja naama ihan hirveässä kunnossa. Mutta en tiedä voinko luottaa itseeni enää, kun viimeksikin luulin odottavani tyttöä :D Tosin mies tiesi silloin, että poika tulee ja nyt sanoi kerran, että on miettinyt vaan tyttöjen nimiä. Hmm.

Jos se lokakuun lopussa selviäis. Vaikka en luota siihen, kun ei viimekskään selvinnyt. Vähän tekisi mieli ihan huvin vuoksi tilata Jenkeistä sellanen sukupuolen selvittämistesti. Hintaa tulis 40 euroa. Eli ehkä vähän liikaa kuitenkin. Mut oishan sellasella kiva testata.

Kiinalainen raskauskalenteri lupaa tällä kertaa tyttöä ja oli viimeksi ainakin oikeassa ;)
Mutta kummatkin on meillä yhtä tervetulleita. Poika olis toisaalta helpompi, kun vaatteita löytyis jo niin paljon ennestään.

Mun miehellä on 4 veljeä eli jos sen perusteella pitäis ajatella niin meille tulee pelkkiä poikia...
 
Minä oon vähän kallellaan tyttöön päin, vaikka olishan se mukava saada poikakin vaihteeks. Mies kovasti toivois poikaa, mutta molemmat ovat  meille yhtä tervetulleita.

Meijänkin kohalla tuo kiinalainen raskauskalenteri piti paikkansa esikoisen kohalla ja näyttäs lupailevan nyttenkin tyttöö saa nähä sit kumpiko siellä on. :)
 
Heh, mäkin tykkään tästä ketjusta. :) Mulle on periaatteessa ihan sama, saadaanko tyttö vai poika, kun molemmat toivoisin kuitenkin joskus saavani. Mulla vaan miehen suvussa ei ole yhtään tyttöjä, (sisarukset, serkut ja isän sisarukset kaikki miehiä), joten oon melko varma, että niiden suvun tuotteilla saadaan aikaiseksi vaan poikia. Siksi olisin ilahtunut, jos nyt olisi tyttö, kun oon ihan varma, että ilman poikaa ei jäädä. Mutta siis vahva usko on siihen, että poika tämäkin tulokas on... :)

Entäs haluutteko kaikki tietää etukäteen? Kun mä ehkä haluaisi. Lähinnä siksi, että meneehän ne arviotkin joskus pieleen ja sitten olisi jo asennoitunut saamaan jommankumman, niin voisi tulla pettymyksenä, että sukupuoli onkin eri kuin luuli. Vaikea selittää, mitä tarkotan ja mies haluaisi kyllä tietää, joten voi olla että mä joudun tässä kohtaa antamaan periksi. Ja sinänsä hassua, että ajattelen noin, kun kuitenkin oon jo asennoitunut odottamaan poikaa, mutta kun se perustuu vain omaan fiilikseen, niin tyttö olisi silti asennoitumisesta huolimatta iloinen ylläri. :) Tulipas sekava viesti, toivottavasti saitte kiinni mun ajatuksesta...
 
Kiva ketju tämä tällänen :)

Meillä ollaan poikien nimiä keksitty enemmäin kuin tyttöjen. Ja en osaa kyllä sanoa kumpi sieltä olisi tulossa. Eikä mieskään osaa sanoa, pääasia että terve vauva :) Jotenkin itse haluisin tytön. Miehellä kun on edellisestä suhteesta 6-vuotias poika, niin tyttö olisi ihan kiva saada tähän perheeseen :) Mutta edelleen nuo nimi asiat on hankalat. :D Kun pojille löytyisi niin hyviä nimiä. Aijon ottaa sitten vauvan nimeksi jonkun suvussa olevan nimen. Eli toisin sanoen tyttöjen nimit mun suvussa ei oo kovin kivoja :D Mut poikien nimet olis sitten taas kivoja :)

Onko se siis niin että siellä rakenne ultrassa näkee sitten sen sukupuolen? Olen ihan tietämätön :D
 
Meille on mun mielestä tulossa toinen tyttö, niin miehenkin mielestä. Selvitetään, jos vaan saadaan tietää rakenneultrassa. Saas nähdä pitääkö miehen mielipide nytkin paikkansa, vai tuleeko poika, kun mun oireet on kuitenkin ihan toisenlaiset kuin viimeksi. Aamupahoinvointi on muuttunut iltapahoinvoinniksi ja muuten en edes tiedä olevani raskakaana. Viimeksi tunsin jokaisen muutoksen, mitä vatsassa tapahtui.

Viimeksi: mulla oli koko raskauden ihan poikaolo, siis synnytykseen saakka, vaikka rakenneultrassa sanottiinkin, että tyttö olisi tulossa. Kiinalainen raskaushoroskooppi sanoi, että poika tulee, samoin sormustestit. Yksi puolituttu tosin sanoi, että on ihan tyttömaha. Mies oli sitä mieltä, että tyttö tulee. Ja niinhän se sitten tyttö oli.
 
Mulla on jostain syystä tyttö-olo, mutta johtuuko se sitten siitä että haluaisin tytön vai siitä että se olisi tyttö -sitä en tiedä! Raskaus on ollu tähän asti ihan erilainen kuin esikoista odottaessa, pojasta voin pahoin rvt 5-9 + satunnaisia huonoja päiviä, olin väsynyt ja tissit turpos kans heti! Nyt mulla ei oo ollu mitään pahoinvointia, ainoastaan välillä iltaisin ollut herkkä yök-olo, ja pientä väsymystä, tissit turpos vasta viikko sitten totaalisesti! Eli käytännössä en edes tunne olevani raskaana..
Sukupuolen haluan selvittää rakenneultrassa, mikäli siis vaan näyttää jalkoväliään :) Poika ei ainakaan peitellyt..
 
Mä oon melkosen varma et POITSU on tulos, tuo esikoinen ku on tyttö ja silloin raskauden aikana iho oli aivan loistovassa kunnossa (normaalisti atopiaa) kaikki ihottumat ja allergiat hävis ku seinään, eikä onneks oo siirtynyt tyttöön :)
Nyt naama kukkii ku teini-ikäisellä, minulla ei siis ikinä muulloin ole kuivan ihon vuoksi ollut ongelmaa finnien kanssa..oireiden perusteella siis olen näin päätellyt, tietenkin tännekin kumpi vaan yhtä tervetullut.
 
Esikoisesta oli rakenneultraan asti poika olo, mutta siellä ilmotettiinkin tytön olevan tulossa. Lapsivesinäytteestä muiden löydösten takia varmistu sitten terveet tytön kromosomit olevan eli tiedettiin ihan 100 % varmuudella tytön olevan tulossa.

Nyt mä veikkaan tuplien olevan joko tyttö JA poika tai kaks tyttöä. Kummatkin oli alkuraskaudenultrassa eri sikiöpussseissa, joten ne on mitä todennäköisemmin epäidenttiset ja erimunaiset, joten kokoonpano voi olla mitä vaan. Työnimien keksiminen on tällä kertaa vaan poikkeuksellisen vaikeeta.. :D
 
Hassua, Mammalos, kun musta taas tuntuu, että kaksosille olisi paljon helpompi keksiä työnimet kun hauskoja pareja on vaikka kuinka paljon. :) Mulle tulee heti mieleen Tiuhti & Viuhti, Tiku & Taku ja Mortti & Vertti. Sitten kaikki sellasetkin parit kuulostaa hauskalta, jotka ei edes ole mitään oikeita pareja, kuten Hipsu & Nipsu, Tiivi & Taavi, Vili &Vilperi yms. :)
 
Olishan se, jos tietäis jo kumpaa sorttia sieltä tulee. Etenkin ekan lapsukaisen jälkeen tyttöä ei pysty kutsumaan poikanimillä jnejne. :D Kyllä mä oon jo miehelle ilmottanu, että pojat on Tiku ja Taku, tytöt Nylon Beat ja tyttö&poika Bonnie&Clyde, siihen asti ne on vaan tuplat. ;)
 
Mä oon kallistunut poikaan. Johtuen siitä, että miehen puolelta on monta sukupolvea jo pelkkiä miehiä. Ja mies sen sukupuolen kai vahvemmin määrittelee... (tällaista oon kuullu). Kai itsekin hieman enemmän toivon poikaa....

Mun suvun puolella on hieman kallistumaa tyttöihin, joten saa nähdä miten menee. Kiinalaisen raskauskalenterin mukaan tulisi tyttö. Oon kyllä katsellu tyttöjen vaatteitakin viime aikoina ja ne vaaleenpunasetkin vaatteet ei ehkä ookkaan niin kamalia, jopa ehkä ihan sulosia... :)

Mulle on sama kumpi tulee, kunhan tulisi jompikumpi. Lokakuussa se varmaan selviää.
Me halutaan tietää etukäteen kumpi tulee, jos hän itse sen haluaa ultrassa ilmottaa :)
 
Mulla ei oikeen vielä oo mitään tunnetta et kumpi tulee, kunhan on terve. Vauvan vaatteita ku kattelee niin poikien on mun mielestä ihanempia. Kiinalaisen raskauskalenterin mukaan meille tulis tyttö ja sitä monet suvusta ainaki toivois.

No, toivottavasti 26.10 selviää kumpi tulee! :)
 
Mulla on tyttö-olo, joskaan ei läheskään niin vahvasti kuin oli esikoisesta aikoinaan. Hänestä mä tiesin olevani raskaana jo viikko ennen raskaustestiä, ja alusta asti olin varma, että tulokas on tyttö. Mies totesi vasta loppumetreillä, että hän toivoisi esikoisesta tyttöä. Tyttö saatiin.

Toisesta taas mä olisin toivonut tyttöä, mutta oireet oli aivan erilaiset eikä mulla ollut mitään selvää oloa kummastakaan sukupuolesta, myöskään raskautta en huomannut/tiennyt kuin vasta siinä vaiheessa kun mies pakotti tekemään raskaustestin kahden viikon aamuoksentelujen jälkeen. Näistä kaikista mä päättelin, että tulija on poika, ja poikahan sieltä tuli.

Nyt mä taas tiesin raskauden jo ennen kuin raskaustesti näytti mitään, ja raskausoireissa on paljon samoja ja samankaltaisia kuin esikoisen raskaudessa oli - muun muassa hillitön iltasyöpöttelyn himo :) Lisäks mulla on lievähkö tyttö-olo, joskin sitä vähän hämmentää ultrasta saatu tieto, että raskaus on sittenkin niillä viikoilla kuin kuukautisista laskettuna on. Esikoisen kohdalla ultran myötä LA siirtyi viikolla eteenpäin, mulla on suht epäsäännöllinen kierto, joten ovulaatio ei tosiaankaan tapahdu kellon lyömällä. Pojasta taas viikot piti ultrassa, ja kun nytkin pitää, tästä tuli vähän semmonen "oho, voihan se olla poikakin" -sivumaku :D
 
Mulla ollu alusta asti sellainen tunne että tyttö tulee. Kumpainenkin kelpaa... Monet kaveritkin ja pari sukulaista sitä mieltä että tyttöä tässä  masussa kasvatellaan. Saa nähdä nyt sitten. Lokakuun lopulla rakenneultra, jos silloin sitten sais tietää :) 

 

Meille tais sukupuoli jo selvitä rv13 ultrassa. kätilöki ihmetteli miten näkyvästi se jo näky, vaikka ei yleensä näillä viikoilla näy.onkohan viikkoja sit enempi, se jää nähtäväksi. :) 4D-ultralla katto tutkimuksen lopussa ni ei kyllä jääny epäselväksi et poika sieltä tulee isoveljelle kaveriksi :)
 
Mä taidan toivoa tyttöä sit kuitenkin.
Sitten olisi 2 poikaa ja 2 tyttöä.
 
Mulla on vaan tytölle nimi valmiina ja niin oli edellisellekkin ja tyttö tuli, joten
olisko mulla sitten tyttö -olo ;D

 
Mulla on jotenkin ehkä enemmän poika olo tästä raskaudesta.. Esikkoa odottaessa oli ihan "varma" tieto jo ennen ennenkun olin ees tehny positiivisen testin että tyttö tulee ja niinhän sieltä tulikin. :)
Nyt on ollu niin paljon erillainen alku jos vertaa esikkoon että jo oireiden perusteella sanoisin että poika tulee. :) Mutta molemmat käy. :)
 
Mulla on itsellä olo että tyttö olisi tulossa tällä kertaa. Saas nähdä. Masu on jotenkin erilainen kuin esikoista odottaessa ja nyt ollut jopa pahoinvointia, miltä säästyin poikaani odottaessa.Tosin olin  100 % varma ensimmäisestä että tyttö tulee mutta poikahan se sit kuitenkin oli :)
 
Takaisin
Top