Tyttö-/poikaveikkauksia? :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meikäläisen (ja kaikkien muidenkin) tyttöolo osoittautui huuhaaksi, ei jäänyt kaverin sukupuoli epäselväksi eli poikahan siellä :D Oma tyttöolonihan laantui ennen rakenneultraa, kai nämä asiat vaan vaistoaa. Niin tai näin, kovin tervetullut on hän ja odotus jatkuu nyt hiukan eri asenteella, ihana tietää masussa köllivästä kaverista edes jotakin <3

Minulla on ollut poikaolo alusta saakka ja mies tietysti toivoo poikaa, toki tyttö olisi hänellä yhtä tervetullut. Kiinalaisen kalenterin mukaan meille olisi myös tulossa poika. Samoin mahani näyttää minusta selvästi poikamahalta jos sitä nyt voi tässä vaiheessa vielä todeta. Rakenneultra on 10.5 ja kovasti odotellaan sitä ja toivotaan tietysti, että saataisiin tietää kumpi mahassa mönkii, ensisijaisesti tietysti toivotaan, että vauvalla olisi kaikki hyvin.

Kaikki ostokset tehdään vasta ultran jälkeen, kun lähes kaikkiin vaikuttaa sukupuoli. esim. vaunut on valittu, mutta kahdesta väristä valitaan vasta kun tiedetään onko mahassa tyttö vai poika.

Minäkin taidan osallistua =)

Eli tuossa kuukausi takaperin näin unta pienestä tytöstä joka juoksi unessa, olettaen että tämä olisi tuleva lapsemme
:happy093
On myös ollut "tyttö-olo" koko raskauden ajan. Voin toki olla sitten väärässäkin...
RakenneUA vasta 10.5 ja toivotaan että tuolloin selviää sukupuoli.

Tärkeintä on että lapsi olisi terve ja kaikki ok =)

Mulla ja miehellä oli poikaolo. Tyttöä tosin aavistuksen toivoin kun poika (poikia) meillä on entuudestaan. Mutta, ihmetyksen ihmetys, ulrtassa näytti siltä että masussa köllii pikkuruinen tytöntyllerö. <3 Miehen ilme olisi ollut valokuvan arvoinen, sen verran pöllämystyneeltä se näytti. Ja sitten sen suusta tuli kommentteja tyyliin: "pitää hankkia vaaleanpunaisia asioita, hello kittyjä, hirveästi leluja tulee lisää, tarvitaan isompi asunto." :D Ja koko viikonlopun on sitten vuorotellen jompi kumpi todennut ääneen hölmistyneenä: "tyttö". Vatsa tosiaan on tuntunut erilaiselta kuin viimeksi, tyttömahalta, mutta silti veikkasin poikaa.

Mulla on jostain syystä semmonen olo, että masussa kasvais poika. En kyllä tiedä miksi :D Toisaalta oon tylleröksi välillä masuasukkia kutsunut. Miehellä ei ole tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, sille ei oo tullut tyttö- tai poika"fiilistä". Kiinalaisen kalenterin mukaan meille tulis tyttö. Saapa nähdä ;)

Minä se en varsinaisesti voi sanoa että olisi ollut tyttö- tai poikaoloa, mutta olen tässä pari viimeistä päivää miettinyt, että omassa mielessäni ei ole koskaan (siis nuorenakaan) ollut sellaista vaihtoehtoa että synnyttäisin tyttöä. =) Poikaan olen siis ns. valmistautunut. Tämä tuli nyt enempi viikonlopun ja alkuviikon aikaan mieleen, kun jostain syystä nimiasiat ovat olleet mielessä. Mieleeni ei nouse luontevasti yhden ainutta tytönnimeä, joka olisi kiva! Kahdelle pojalle on kyllä nimet jo ihan valmiina.....
Tänäänhän sitä tämän asian tiimoilta toivottavasti on vähän viisaampi, aamupäivällä rakenneultra. Jos Monsteri vaan on suosiollinen ja vilauttaisi itseään! ;)
Kyllä kumpikin sukupuoli oikeasti on yhtä tervetullut, ja onhan tässä vielä aikaa mukauttaa oma mieli asiaan!

Voih, meillä vielä jutellaan halutaanko tietää vai eikö vauvan sukupuolta.. :) Itse ollu tyttöolo enemmän, mutta poikaolokin on ollut kun on jotakin mukamas itte nähny ultras jalkojen välis :D mutta pari viikkoa vielä saadaan kamppailla että kysyykö vai eikö :D Kuinka lujaa uskallatte luottaa mitä ultraaja sanoo sukupuolesta?? :)

Meillä ainakin näkyi kuulema niin selkeästi kaikki poikien värkit ettei ole sijaa epäilykselle. Kätilö sanoikin et jos tämä onkin tyttö, tulkaa sanomaan niin en kerro sukupuolta enää kellekkään! :) Eli luotamme vahvasti :)

Meillä on jo tyttö ja poika, ja nyt olisi haaveena yksi tyttö vielä. Mulla tosin on ollut aika samanlainen olo ja vointi nyt tämän kanssa, kuin sillon kun odotin poikaamme, joten oletin että tämä vauva onkin poika. Rakenneultrassa 20+2 pari päivää sitten kätilö oli tosin täysin varma että mahan asukki on tyttö. En vieläkään uskalla ihan täysin luottaa tähän, joten varasin vielä 4d ultra ajan kolmen viikon päästä.. Säilytän vielä sekä tyttöni että poikani vaatteita siihen asti..:)

Meille annettiin tänään rakenneultrassa varovainen arvio tyttölapsesta. Kahden viikon päästä uudestaan, niin sitten saa taas kysellä....

Poikaolo oli aiheellinen: ultrassa näkyi kivespussi ja pippeli :D! En olisi uskonut, että niitä ihan noin tarkasti näkee, mutta siinä ne jalkojen välissä heiluivat, kun poika potkiskeli. Ihan tuli tippa linssiin, hän oli kertakaikkisen mainion näköinen siellä heiluvinensa!

Multa on monesti kysytty viimeaikoina että kumpi olo mulla on? Oikeasti en osaa sanoa :D Ei ole oikein kumpikaan olo. Toivottavasti ei ole mikään huono merkki :s Enkä ole mitään uniakaan nähnyt jotka voisivat olla enneunia... Vaikka monesti olenkin niin herkkä että saan etiäisiä isoista elämään vaikuttavista asioista.

Molemmat meillä toivotaan kylläkin poikaa johon oma äitini totesi, että se on sitte ihan varmasti tyttö. Saa nyt siis nähdä kumpi tulee. Toivottavasti ensi viikolla rakenneultrassa suostuisi vähän vilauttelemaan :D

Retrokki: minulla on samanlainen "ei kumpikaan" tunne.. Aina kaikki just kysyy, että kummalta tuntuu. No kun ei tunnu kummaltakaan. Ihan voipi olla kumpi vaan. Ja oikeastaan ihan ok, siellähän se ens viikon ultrassa ehkä paljastuu. Sitten ehkä osaa alkaa ajatella, että pikkuinen tyttö/poika siellä on tulossa.

Kaikki melkein on sanoneet, että tyttö sieltä tulee. Näillä ei kyllä oo ollut mitään perusteita miksi näin, on vaan siltä kuulemma tuntunut. Eilen yksi miespuolinen työkaveri sanoi, että selkeä poikamaha on. Tiedä sitten..

Mulla on kans ihan sama juttu, ei oo mitään "oloa" kumpi siellä mahassa majailee. Oon yrittäny henkisesti valmistautua molempiin. Yks ystävä sanoi, että luulee meille tulevan pojan. Tai kun on yks toinen yhteinen pariskunta kans samassa tilanteessa, että esikoista odottavat, niin tämä toinen ystävä arvasi että niille tulee tyttö ja meille poika. Muuten ei oo kukaan arvaillu.

Muoks. Pitää vielä lisätä tänään, että tänään mies kysyi että kumman minä luulen että meille ois tulossa. Sanoin, ettei oo mitään tuntua suuntaan tai toiseen. Siihen mies sanoi, että luulee meille tulevan pojan, pelkästään siksi, ettei oo keksitty vielä oikeen yhen yhtä sellasta meidän mielestä tosi kivaa pojan nimeä! :D Nyt ollaan sitte yritetty katella poikien nimiä, mutta vieläkään ei oo oikein plakkarissa mitään tosi mieluista...

Meillä olisi ollut pojalle useampikin nimivaihtoehto mutta tytölle vaan yksi joka nyt pääsee sitten käyttöön.
Toivottavasti on nimensä näköinen, muuten iskee paniikki!

se on TYTTÖ! niinkuin äitini huuhaa-ennusti! :) Rakenne ultrassa mieheni kysyi lääkäriltä että kumpiko on, ja vartavasten sitten sen tarkasti, kolme viivaa eikä ulokkeita sanoi lääkäri, ja aika varma oli etää tyttöhän se siinä tapauksessa on :)

• Tykkään
Reaktiot: Wow
Mulla on itellä tyttöolo, kun tää raskaus on niin erilainen mitä kaksi aikaisempaa( eli mulla on kaksi poikaa ennestään) Pahoinvointia ei oo ollu ollenkaan, maha on paljon pienempi mitä ollut aikaisemmin, ei ole navasta ylöspäin lähtevää viivaa :) Mutta mies on sitä mieltä, että poika on tulossa, koska hän haluaa 7veljestä. Miehelläni on siis kaksi poikaa ennestään.

Mutta sukupuolella ei ole meille merkitystä

Mulla on ollut ihan poikaolo alusta asti ja olen oikeastaan aina ajatellutkin itseni yhden poikalapsen äitinä. Tämä tuleva on siis ainokaiseni. Olen ostellutkin vain poikien värejä ihan alitajuisesti..
Nyt kuitenkin rakenneultrassa arvioitiin tulokkaan olevan tyttö.. Rehellisesti sanottuna pettymys oli melkoinen, tippa tuli useasti linssiin ja olo oli todella epätodellinen. Nyt olen viikon asiaa sulatellut ja alkaa tuntumaan hiukan paremmalta.
Nämä tuntemukset ovat varmaan asioita joita ei saisi sanoa ääneen.. mutta tuskin olen ainoa pettymyksineni..

Hassua. Tein huvikseni tuon vaun tyttö vai poika testin http://www.vau.fi/testit/Tytto-vai-poika/ ja sekin väittää, että poika on tulossa.. :D Saas nähdä saadaanko ens viikon rakenneultrassa nähdä.. Mullehan on kaikki sanonut, että poika se on, paitsi isäni on sitä mieltä, että tyttö.. :D Mulle itselle ei ole väliä, eikä miehelle.. Onko kukaan, joka jo tietää vaavin sukupuolen tehnyt tuota testiä? :D

Voin kyllä ymmärtää myös tuon pettymyksen, joka voi liittyä sukupuolen paljastumiseen. Jos on alusta asti mieltänyt tulevan vauvan olevan tiettyä sukupuolta, niin varmasti ottaa aikansa, että uuteen ajatukseen tottuu. Vielä, kun tähän yhtälöön otetaan mukaan raskaana olevan hormoonit, jotka voi itkun tuoda ihan ihmeellisessäkin tilanteessa. Mutta kyllä luulen, että kun sen muksun viereensä saa ja sen kanssa ekan kerran katseet kohtaa, niin ei varmaan ole sukupuolella enää suurta merkitystä. :D

Minullekin tulee testin mukaan poika :) Tosin nukkumiskysymyksessä oli huonot vaihtoehdot, joten kun vaihdoin sen kohdan, niin tuleekin tyttövauva laughing6 Nyt toi testi olikin kiva tehdä kun on jo raskaus vähän pitemmällä.

Takaisin