Tyttö-/poikaveikkauksia? :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minulla on hirveän vahva tunne siitä, että poika on tulossa :) Olen koko elämäni jotenkin kuvitellut saavani tytön, mutta heti raskautumisen jälkeen minut valtasi vahva tunne siitä että poika sieltä on tulossa. Ja tätä tunnetta vahvistaa vain se, että vauva on kyllä melkoisen vilkas maha-asukki :)<3 mieheni on kuulemma ollut samanlainen odotusaikana. Saa nähdä selviääkö parin viikon päästä ultrassa kumpi on tulossa. Viimeksi vauva oli ainakin veikeällä tuulella ja jalat ristissä ;)

Olisi mielenkiintoista tietää monenko veikkaukset osuu oikeaan :D

Jostain kumman syystä mullekin tullut tyttö-olo. Varmaan siksi, että tämä raskaus on jotenkin ihan erilainen kuin aikaisempi(poika). Jenkkikset on paisuneet, naama kukkii, kokoajan tekis mieli jotain herkkua yms.... ja sitten Tuo minun 2,5-vuotias poikanikin sanoo että mahassa asuu sisko, yritin hälle selittää että voi se olla velikin, mutta ei kuulemma voi olla. :D ja sitten se äitini tekemä neula langassa testi näyttää vieläkin että tulen saamaan kaksi lasta, ensimmäinen poika ja toinen tyttö.

Että saas nyt nähdä mitä tuleva tuo tullessaan. :D

Oiskohan sama "testi" kuin sormus hiuksessa? Eli nypätään hius ja pujotetaan siihen sormus, pidetään sormusta rannevaltimoiden päällä hiuksesta kiinni pitäen, jos sormus lähtee pyörimään ympyrää, tulee tyttö, jos sivulta sivulle, tulee poika. Pysähtyy aina välissä ennen uutta starttia eli ennustaa siis lasten lukumääränkin. Täysin luotettava testi siis :) Ihme kyllä näyttänyt koko elämäni samoja "tuloksia". Miehellä vaan näyttää vähemmän lapsia, eli tän perusteella teen vähän muillekin niitä vauvoja! :D

Kun näihin idioottivarmoihin testeihin päästiin, ootteko tsekanneet kiinalaisesta syntymäkalenterista, kumpi sen mukaan olisi tulossa? :) Se(kin) näyttää tyttöä joten vaikken tällaiseen välttämättä ihan täysillä usko niin kyllä nyt kaikki puhuu tytön puolesta :D

http://imageshack.us/photo/my-images/687/kalno.jpg/

Minulla on todella vahva tunne pojasta. Kiinalainen sukupuolikalenterikin lupailee meille poikaa, vaikka lieneekö kalenterissa mitään perää.

Poikafiilis johtuu varmaan myös siitä, että ennen kuin aloimma ukkokullan kanssa edes seurustella, oli pojalla jo nimi valmiina :)

Loksahtaakohan meillä suut auki, jos ultrassa kävisikin ilmi, että tyttöhän se masussa köllöttelee?

http://www.vau.fi/raskaus/Poika-vai-tytto/Kiinalainen-syntymakalenteri/

Kiinalaisen kalenterin mukaan meille olisi tulossa tyttö :) hänen pulssi on korkea ja mun tekee mieli makeeta koko ajan joten sekin viittaisi tyttöön... Mulla on kasvanut jenkkakahvat mutta mun masu näyttää muuten vähän poikamahalta... Itellä olisi toiveessa tyttö, joten toivon että merkit pitää paikkaansa :D Pitää vielä odottaa 24.4 asti että saa tietää.. tai toivottavasti pikkuinen haluaa näyttää meille :)

Itselle kans tyttö olo. Koko elämäni ku oon ruvennu miettimään että lapsia haluan, ensimmäisen olisin halunnut olevan poika, mutta nyt on niin tyttöolo että ei jotenki osaa kuvitellakkaa että olis poika? Molemmat sukupuolet kumminkin tervetulleita!! :)

Olen tuolta elokuisista mutta la 27.8. joten voihan olla että syyskuun puolelle menee. Mulla oli tosi vahva poikaolo ja monta untakin näin että tulokas on poika mutta viime viikon ultrassa kätilö veikkasi varovasti tyttöä :) se niistä oloista siis! :D Esikoisen odotus(tyttö) ja tämä raskaus on ollut ihan erilainen niin sekin varmaan vaikutti oloihin. Kumpi vaan on tietty tervetullut!

Minulla oli aluksi ihan sellainen olo että poika olisi varmasti tulossa. Sitten jossain vaiheessa aloin näkemään unia aina tyttövauvasta ja aloin epäilemään josko tyttö olisi kuitenkin tulossa. Minulle kumpikin olisi ihan yhtä tervetullut, mies selvästi toivoo tyttöä :) ja alkuviikkoisen rakenneultran mukaanhan tyttö meille olisi tulossa <3

Mulla ei itsellä ole oikein mitään oloa, mutta kaikki muut on satavarmoja että poika tulee.. :D Serkkuni on "noita" joka on ennustanut monien ystäviensä vauvat oikein ja kuulemma meille tulee poika.. :D Myös mies, sekä äitini on ihan varma pojasta. Itse olen luonteeltani vastarannan kiiski, mitä tahansa sanotaan niin sanon tai teen aina päinvastoin, että ehkäpä siellä on sitten se tyttö.. :D En tiedä, mut toivottavasti rakenneultrassa selviää..
Meillä masussa kasvaa katkarapu.. Raukka toinen.. :D

Tämähän nyt on ihan hupijuttu, mutta kun mulla esikoisen kohdalla meni nappiin tämän Kiinalainen syntymäkalenterin sukupuoliarvio, niin olisi mukava kuulla muiltakin uudestisynnyttäjiltä että miten edellinen/edelliset osui tämän kalenterin mukaan. Meidän 1v7kk on siis poika ja nyt toinen tulija olisi myös tuon kalenterin mukaan poika. :) Poikatunne mulla on vähän ollutkin. http://www.vau.fi/raskaus/Poika-vai-tytto/Kiinalainen-syntymakalenteri/

Joo Wow: se samanlainen testi eli kämmenen päällä pidetään neulaa langassa ja siitä sit katsotaan et mitä tulee, jos pyörii niin tyttö ja jos eestaas liikkuu niin poika. Aina näyttää samaa tuo testi! en nyt oikeasti ole mikään huuhaa-tyyppi mut kiva se on kuvitella josko pitäisikin paikkansa :)

Tyttöolo vallinnut alusta asti, joskin välillä tyttöolo onkin laantunut joskaan ei vaihtunut poikaoloksikaan. Äiti ja sisko ovat sitä mieltä että tyttö on ja onpa tuo lanka ja neula ennustus tyttöä ekaksi näyttänyt. Toivottavasti ensi viikolla rakenneultrassa saataisiin asiaan varmuus. Itse en osaa oikein toivoa kumpaakaan eikä mieskään ole kumpaakaan sukupuolta erityisesti toivonyt tai ainakaan ääneen sanonut :)

Alkuraskaudessa oli jonkin aikaa tyttöolo, kun mies sanoi silloin, että se on tyttö. Sen jälkeen on ollut enemmän poikaolo. Se varmaan johtuu vaan siitä, kun ehkä jotenkin ajattelen, että ilahtuisin enemmän tytöstä. Joten en uskalla toivoa sitä... ja lisäksi kun tuntuu, että tosi monille tutuille on tullut tyttö, niin meillä täytyy olla poika. Enkä edes tiedä, kumpaa minä enemmän haluaisin. Olen alkanut näkemään pojassakin tosi paljon kivoja puolia. Etenkin sen jälkeen, kun olemme löytäneet ainakin yhden nimiehdokkaan pojallekin (se oli minusta niin vaikeaa, tuntuu että useimmat suomalaiset poikien nimet ovat liian tylsiä...).

Rakenneultra on 2 viikon päästä. Olen melko varma, että en halua tietää vielä sukupuolta. Haluan antaa vauvan olla vielä "vauva" eikä tyttö tai poika omassa mielessäni. Eilen neuvolassakin kyllä ultrattiin. Kuvahan nyt oli melko epäselvä, mutta minusta se yleisilme näytti ihan pojalta :D

Minulla oli heti alusta asti vahva poika olo, viikko sitten neuvolassa veikattiin sitten että tyttö on tulossa. Rakenneultra vielä edessä, joten jospa se siellä selviäisi oliko vaistoni ihan väärässä.

Oho, osasivatko arvata neuvolassakin sukupuolesta jotain? Teilläkin oli sitten varmaan ultra neuvolassa?

Mietin vaan kun meillä kans ultrattiin neuvolassa ja neuvolatäti sanoi niin hassusti "ahaa" yhdessä kohdassa, ja sitten vaikeni. Oisko nähnyt sukupuolen. Kuva oli kyllä melkoisen epätarkka. En ollu kyllä ajatellut haluta tietää vielä sukupuolta, mutta onhan tässä poikaolo ollut... ja tuokin kyllä tukee sitä.

Mies oli nähnyt viime yönä unta rakenneultrasta. Unessa oli varmistunut pojaksi ja mies pääsi sanomaan mulle että "mitäs mä sanoin"... :D

Meillä osui arvaus oikeaan :) koko raskauden ajan minulla ja miehelläkin on ollut olo, että poikaa tässä odotellaan ja rakenneultrassa selvisi että poikahan sieltä on tulossa :)

• Tykkään
Reaktiot: Wow
Hauska kuulla millasia tuntemuksia muilla on ollu :)
Niinku aiemmin jo kirjottelin, ni meillä alusta asti ollu kummallakin poika olo ja viime perjantaisessa rakenneultrassa meille pikku prinssiä lupailtiin!<3 :) Kiinalaisen kalenterin mukaan olis tyttö tulossa, mut näemmä ei pidä paikkaansa ellei ultra valehtele ihan kauheesti ;D

Takaisin