Tyttö-/poikaveikkauksia? :)

Eilen käytiin 4d-ultrassa ja varmistui että tyttövauvahan masussa asustelee :) Nyt uskallan uskoa tähän ja ruveta pakkaamaan isoveljen vaatteita kierrätykseen ja säästää isosiskon vauvavaatteita :) Kivaa :) Ja kaikki näytti muutenkin olevan kunnossa, joten iloisella mielellä jatketaan!
 
Meillä mies sanoi jokusen viikkoa sitten, että hänellä on tuntu, että meillä tulee poika ja se veikkaus todeksi todistettiinkin maanantain rakenneultrassa :)
 
Täälläkin taitaa olla poika, vaikka ei varmaa tietoa olekaan. Kun se neuvolatäti ehkä vahingossa paljasti sen kun ultrasi pari viikkoa ennen rakenneultraa... :confused5 Se sanoi niin kummallisesti "ahaa" ja sitten vaikeni...luulen, että se näki sen, vaikka mies on kyllä eri mieltä. En olisi halunnut kyllä tietää. Ja enhän mä tiedäkään, mutta katsotaanpä vaan niin poika sielllä on :D Kai minä ihan hiukkasen enemmän toivoisin tyttöä, mutta pojassa on ainakin se hyvä puoli, että ei hukuta sitten vaaleanpunaiseen vastoin tahtoamme :)

Muutenkin musta tuntuu, että mun sukupuolitoiveet liittyy vahvasti siihen, että mitä voi sitten pukea vauvan päälle :D Tytöissä arveluttaa tuo vaaleanpunainen ja poikien vaatteet ja nimet tuntuu jotenkin tylsemmiltä. En mä haluaisi pelkkää sinistäkään. Mutta totuus lienee, että tylsiä vaatteita löytyy molemmille, ja kivojakin molemmille... Ehkäpä nää ei kuitenkaan oo ne oleellisimmat jutut :) Sitä paitsi mun mielestä pojille käy kaikki värit paitsi ehkä pinkki.
 
Takaisin
Top