Työnimi

Ei ole vielä työnimeä, ehkä jos tämä pidemmälle etenee niin sitten luultavasti tulee joku nimi. Ja en halua pakostakaan alkaa keksimään mitään nimeä ja nää "perinteiset" työnimetkään ei oo niin mun mieleen. :grin
 
Samoilla linjoilla edellisen (Tinze) kanssa minäkin. Jännä nähdä tarttuuko mikään nimi käyttöön.
 
Tälle ei ole vielä mitään nimeä, mutta tuon edellisen työnimi oli Sánchez. SIIS AIVAN KAMALA NIMI! Mutta se tuli siitä kun luin jonkun artikkelin, jossa puhuttiin jenkeissä olevasta nimeämistrendistä jonka mukaan lapsi nimetään sen paikkakunnan tai kaupunginosan tai tien perusteella, jossa vanhemmat aloittelivat yhteiselämäänsä... Meillä siitä tuli sitten vitsinä Sánchez ja on se onni ettei se jäänyt kenellekään käyttöön kun tyttö syntyi! Huh, nyt jotain järkevämpää tälle perheenlisäykselle sitten.
 
Meillä on varmaan vaan vauva. Kaikki tainneet olla :joyful: . Mies tosin kutsui mua ekaa odottaessa ”kapseliksi” :meh: niin mairitteleva nimi. Ehkä kunnia, mutta :hilarious: . Raskaus aikana jossain vaiheessa sit pahotin mieleni siitä ja sit se loppui, ihan lopussa kyllä vasta. Edellisessä raskaudessa se ei käyttänyt sitä, mut nyt taas. Vähän hullunrohkea :laughing002 . Se jauhaa kaikkia huonoja vitsejä siihen pisteeseen että sekoan :hilarious:
 
Varsinaista työnimeä ei oo mutta esikoinen järkytykseltään ilmaisi kirkuva nahkamöykky, ja hieman toettuaan reppuraukka (kun kerrottiin hänellä olevan etuja, esim.vauva ei kävele itse ensimmäiseen vuoteen ja kakkaa aina housuun/vaippaan) ite oon nyt hänelle puhunut rääkylistä :grin
 
Meillä on pikkupylly. Se tulee siitä että meidän vauva heiluttaa aina pyllyään ultrissa :hilarious:
 
Meidän 2v näytti tänään mun mahaa kysyi "mikä vauva nimi" (nyt on joku nimien kysely ikä menossa). Sanoin tytölle että kerropa sinä. Hän sanoi että Ötökkä :hilarious:
 
Meillä kulkee miehen kanssa työnimenä shrimp (meillä yhteinen kieli on englanti), koska ekassa varhaisultrassa kätilö sanoi että vasta pienillä käden- ja jalantyngillä varustettu sikiö on kuin pieni katkarapu :D muuten kutsun vauvaa esim. omalle perheelleni toukaksi, en tiedä mistä se tuli mutta sekin nimi vain jäi elämään.
 
Takaisin
Top