Työnimi

nenna❤

Seurustelun sensei
Elomammat 2016
Elomammat 2018
Helmikuiset 2021
Joko vauvalle on työnimi? Mistä nimi tulee? :)
 
Tällä hetkellä taitaa olla vain PikkuPapu :joyful: näitä työnimiä tulee aina lisää, jos ja kun raskaus etenee.
 
Meillä ei vielä ole vauvalle työnimeä. Esikoinen sai aika nopeasti työnimen, mut kuopuksellakin meni tovi ennenkuin työnimi tuli käyttöön.
 
Oon jo keksiny työnimen vaikka hetken vasta olen ollut raskaana :woot: mulla on siis mahassani Tootta (vähänniinkuin toukka, mutta leperrellen sanottu) :grin
 
Me ei miehen kanssa olla yhtään työnimi-ihmisiä. Esikoista kutsuttiin pääosin ihan vauvaksi tai korkeintaan vaaviksi. Ihan alkuraskaudessa taisi esiintyä myös hiukan humoristinen ”solukasa”.
 
Ei olla käytetty/käytetä työnimiä. Omissa puheissa vauva, Mies puhuu yleensä "uudesta kakkapyllystä" ..
 
Me ei esikoisellekaan vaan keksitty mitään tekonimeä, joten epäilen et tälläkin kertaa mennään ilman jos ei sit yhtäkiä saada jotain välähdystä :woot:
 
Meillä puhutaan pampulasta, käytetään sitä salanimenä ettei esikoinen ymmärrä mistä puhutaan :wink

Me myös koitetaan puhua jotenkin niin, ettei esikoinen tajuaisi. Ei siis mitään työnimeä vielä. Ei tainnut olla esikoisestakaan tässä vaiheessa vielä, myöhemmin kyllä :rolleyes: Ehkä tätä kutsutaan sitten vauvaksi esikoisen vuoksi :)
 
Esikoisella ei varmasti ollut tässä vaiheessa vielä työnimeä, mutta liityin foorumin ryhmään Tammikuun Tiitiäiset, jonka mieheni muistaa edelleen.

Niin sitten eilen keskellä yötä hän keksi, että tämä maaliskuinen on Miitiäinen!

Haha, niin hölmö, että tottakai se jää heti käyttöön :hilarious:
 
Esikoisella ei varmasti ollut tässä vaiheessa vielä työnimeä, mutta liityin foorumin ryhmään Tammikuun Tiitiäiset, jonka mieheni muistaa edelleen.

Niin sitten eilen keskellä yötä hän keksi, että tämä maaliskuinen on Miitiäinen!

Haha, niin hölmö, että tottakai se jää heti käyttöön :hilarious:
Mulla tuli tästä ja maaliskuisesta heti mielee maatiainen! :D
 
Takaisin
Top