Työnimi

Meillä ei vielä ole mitään varsinaista nimeä muodostunut, ihan vaan pikkunen tai der Kleine. Mä näin ennen ekaa ultraa et meille olis tullu kaksoset ja niiden nimet oli tiuhti ja viuhti, mutta ei ollu näköjään enneuni. :)
 
Meillä on puhuttu vaan pikkutyypistä tai vaavista. Tuleva pappa tosin nimesi vauvan jo Einoksi vaikkei sukupuolesta tietoa olekaan :D
 
Mulle on jäänyt vaan kutsumiseen kaveri nimitys :) ultrassakin ajatteli vaam että kylläpäs kaveri liikkuu ja kaverilla oli kaikki hyvin :D
 
Eemeli.. vaikka sukupuolesta ei varmuutta. Baby. Vaavi. masuasukki.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä puhutaa vaan vauvasta tai "toi tyyppi tuolla".
 
Mä olen puhunut sikiöstä nimellä baby (oma sukuni). Se tulee todennäköisesti vaavin sukunimi olemaan. Alussa oli alien kun vielä siltä näytti. :D
 
Mä olen puhunut sikiöstä nimellä baby (oma sukuni). Se tulee todennäköisesti vaavin sukunimi olemaan. Alussa oli alien kun vielä siltä näytti. :D

Meilläkin oli ensin alien! Vakiintunutta työnimeä ei ole vielä tullut. Usein kyllä huomaan puhuvani vaavista ♡
 
Meillä esikoinen oli TyyneTaistoKalevi työnimeltään ,mutta tälle uusimmalle on tullut yksinkertaisesti pätkä sekä möyriäinen :)
 
Meillä työnimen haku oli kovasti käynnissä, eikä oikein sopivaa löytynyt. Ajan kanssa ilmestyy varmaan.
 
Ensin vauvasta puhuttiin, mutta ultran jälkeen on puhuttu (tai minä puhun) tytön tulevalla nimellä kotona ja oman sukuni kesken. En tykkää nimien salailusta, joten minun puolen suku sen jo tietää :) Jotenkin kiintyy paremmin kun käyttää oikeaa nimeä
 
Meillä tullut nyt vauva käyttöön pysyvästi.. ei haluta paljastaa sukupuolta niin helpointa itselle kun puhuu vaan vauvasta.. meillä 5v on kyl jokapäivä kyselemässä kumpi se on :D

Ja sukupuoli halutaan pitää salassa anopin takia... (viimeks suuttu mulle kun en tuo tyttöä taloon kun hänellä on vaan poikia niin kyllä mun pitäis saada HÄNELLE se tyttö vauva) ilmotin kyl vaan anopil et omapa poikas siihe syyllinen on ettei tyttöä tule. Ja en saa hänelle kyl yhtään lasta vaan itselleni ja hänen pojalleen. (On ”vähän” hankala luonne tuo anoppi)
 
Takaisin
Top