Työnimi

-pallokala-

Asioista perillä oleva
Kesämammat 2018
Onkos teillä vielä mitään vakiintunutta työnimeä uudelle tulokkaalle? Meillä vatsassa kasvaa Pikku-Myy :). Sukupuolesta ei kyllä mitään aavistusta, eli saattaapi olla, että työnimi joudutaan vielä vaihtamaan...
 
Esikoisesta sellainen muodostui melko piankin, mutta nyt sellaista ei ainakaan vielä ole. Juuri mietinkin että mahtaako tullakaan vai puhutaanko vain vauvasta (sitten kun viikkoja on sen verran että siitä uskaltaa tulevan isoveljen kuullen puhua ääneen). :D
 
Tällä hetkellä vain "seuraava", "tää toinen" tai "pikku kakkonen". Tosin nuo nyt tarkoittavat toista lasta ihan yleisesti, eli vaikka tämä menisi kesken, niin sitten samoja nimityksiä käytän siitä, joka oikeasti joskus syntyy, jos siis syntyy.

Ja siis nimenomaan en kutsu tätä vauvaksi, koska vauva siitä tulee vasta synnytyksen jälkeen. Jos pitää joksikin vähän virallisemmaksi kutsua, niin sitten käytän sanaa sikiö.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä mies sanoi heti ekasta jo että poika on ja on nyt tulevan nimennyt "pertiksi" mistä lie keksi tämän itsellä ei niinkään nimitystä ole saattaa tulla kun tietää kumpaa odotetaan.:)
 
Me ollaan mietitty, että joku ois kiva olla, mutta kun ei sopivaa ole tullut mieleen, niin ajateltiin jos ultrassa tulis jonkinlainen mielikuva, mistä sitten muotoutuisi se työnimi :) Esim jos vaikka kovin liikkuvainen: Vilkas, Viuhti, Vauhti :D jne.
 
Haluisin kans jonkun nimen tälle mut viä ei oo mitään keksitty.:)
 
Meillä on vaan omaperäisesti puhuteltu että "tää toinen" :D
 
Mies kutsuu perunaksi ja minä alieniksi :hilarious: Täytyy yrittää ekan ultran jälkeen keksiä joku vähän parempi nimi...
 
Meillä on "Jokke", vaikka ei mitään tietoa sukupuolesta. Sanoin alussa miehelle että sille varmaan ois hyvä olla joku työnimi ja mies sanoi heti että se on Jokke. Jokke hän nyt sitten on ollut ❤ Myös versiolla Jokkeri. Tuskin työnimi vaihtuu, vaikka olisikin tyttö.
 
Me ollaan sanottu miehen kanssa "parasiitiksi", koska vetää mun rauta-arvot niin alas [emoji23] Virallisemmin hän on ollut "asukki" tai "tyyppi".
 
Töissä eräs työkaveri alkoi kutsua maha-asukkia Hubertukseksi (syy on minulle mysteeri xD) ja nyt kaikki kutsuvat sitä työpaikalla sillä nimellä ja se on tarttumassa myös minuunkin, vaikka nimi kuulostaa ihan joltain koiranruualta:'D Sukupuolesta ei ole vielä tietoa. :D
 
Oon alkanu puhuu Jaakko nimellä:) sukupuoli ei tiedos ole mut poika se kumminki on:D
 
Takaisin
Top