Työnimet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja munksu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

munksu

Oman äänensä löytänyt
Moi,

Olisi kiva kuulla että onko teillä tullut jo työnimiä vauvan aluille ?:) itse olen sanonut Sylviksi salaa aina välillä vaikka vieläkin ihan semmoinen olo että ei sitä omasta raskaudesta puhuta vaan jonkun läheisen :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Meillä on pitkään, jo seurustelun alkuajoista ollut pitkälti nimet mietittyinä joihin ollaan molemmat kovin kiintyneitä.. Niistä jotenkin Otso on elänyt puheessa pitkään jo yrittämistä miettiessä.

Nyt kun ei vielä sukupuoli ole varma eikä halua paljastaa nimeä niin ollaankin puhuttu sitten vain meän nyytistä. ☺️

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täällä ei oikeastaan vielä mitään, murunen on ollut yleisessä käytössä :D Mutta oikea nimi tytölle mulla on ollut jo monta vuotta. =) Pojalle niin vaikea keksiä jotenkin, vaikka onhan niitäkin vaikka mitä. ehkä sen sitten tietää kun sitä nyyttiä katsoo :P

Työnimestä voi myös siis päätellä että tyttöä toivon! Ja vauvan nimen pitää täsmätä meidän koirien nimiin koska kaikista puhutaan ja tulevaisuudessa kaikkia huudellaan :D eli siitä sylvi, koirat on sit taas reino ja väinö !:D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Työnimenä Möhkö :) se vaan kuulostaa kivalta. Esikosta puhuttiin Ötö :D ja esikkoa kutsuttiin ristiäisii, asti Ötö nimellä :)

Meillä esikoinen johdatti meitä kutsumaan pientä tulokasta "possuksi". Näytin 2,5v esikoiselle kuvaa mahan tämän hetkisestä tilanteesta vau.fi laskettuaika osiosta ja kysyin, että mikä siinä on? Hän vastasi "possu".

Mies ja lapset sanovat hapsenpapsiainen, hapsiasesta joku muunnelma :grin On se välillä hapsenkakkiainenkin...:wink Sitten kun syntyy, niin kuulemma vaan kakkaa, syö ja nukkuu :p

Meil on vielä toistaseks Katkis, mut katotaan kehittyykö muita nimiä tässä kun ulkonäkökin muuttuu katkaravusta johonkin suuntaan. :grin

Mun kyytiläinen on fiiliksen mukaan joko Tiitiäinen, Kyytiläinen tai Juuso-Ilona, oikeeks nimeks tulis tällä hetkellä Nooa tai Pinja. Rakkaalla lapsella on monta nimeä, vai miten se meni :D

Inkamarja. :) Tuli ihan vaan mahan mallista, ja siillä aloin mahaani kutsua. Inkamarja on puolukan sukulainen mutta isompi.

Takaisin