Työnimet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja munksu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toukka. Esikoisesta en ennää muista työnimmee. Tokaa kutuin Nuutiksi, koska la oli Nuutin päivänä.

Meillä kutsutaan uutta tulokasta Lilliputiksi <3

Sent from my HTC Desire using Vau Foorumi mobile app

Me ei olla osattu päättää sopivaa kutsumanimeä pallerolle. Tällä hetkellä sitä sanotaan vaan vaaviksi. Rakastuin kyllä tohon Olmiin! :)

Meillä tuleva isosisko mietti pitkään ja sanoi sitten Nasupelle. Vakiintunutta nimeä ei kuitenkaan vielä ole.

Mun Äiti kyseli Mieheltä että mitä Möykylle kuuluu? :grin Joten Möykky se olkoon :p Voi voi... miten tämänkin sitten joskus toiselle kerrot :eek::wink

Meillä sanotti kans pavuks, sitte ku oli se pahoinvointi kamala nii myrkyks iha viitate aina siihe minkä myrkyn mies on pistäny muhun :D nyt se on vaavuska :)

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Meillä tuleva isä risti vauvan Kalleksi sen jälkeen kun siskonsa ennusti sormuksella vatsan päältä tulokkaan olevan poika... Mutta koska varmuutta sukupuolesta ei ole, nimeksi tuli Kalle-Mari.. :-D Mari tulee minun toisesta nimestä..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Me kutsutaan keskenämme lapsen oikeella nimellä (siis sillä nimellä, joka tulee jos on tyttö). Mutta muuten on paisti, vauva ja masuasukki :) Luontevin olis se nimi, mut ku ei taho paljastaa :grin

Mä kutsun nykyään tulevalla omalla nimellään. Eli Nooa on tämä pieni, sekä puheissa että ajatuksissa :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

:pMeillä tää meuhkaaja on toistaseks kulkenu Papu nimellä. Käytiin varhaisultrassa tarkastamassa viikot niin tyyppi näytti ihan pavulta ja siitä se siis lähti. Saa nähä tuleeko rakenneultrassa uusi nimi keksittyä!

Tuleva mummo sanoo Lylyks la:n mukaan, mutta tuleva isä ei hyväksy omaan käyttöönsä :D Muuten ei oo löytyny vielä mitään luontevaa

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app

Takaisin