Työnimet pöytään! :D

Meillä on esikoinen tyttö,hän oli masussa "kyllikki". Nyt on sellanen fiilis et olis poika tulossa,joten häntä olemme kutsuneet "väinöksi" :)
 
Meillä: Papu, itu, masukki, ja kaikkea noiden väliltä :D Yleisin varmaa Papu <3
 
Meillä esikoista puhuteltiin Spedeksi (isäntä on aina halunnu pojan jonka nimi on Spede..onneksi oli tyttö =D ) Tosikkoa kutsuttiin Veikoksi ihan vaan kun isäntä niin päätti ja tyttöhän sieltäkin tuli. Ja nyt tämä kolmas kaveri on saanu nimen Allu, koska etunimi tulee alkamaan A:lla (Esikoisen nimi loppuu U:hun, tosikon nimi alkaa U:lla ja loppuu A:han joten kolmannen nimi alkaa A:lla ja sitä rattaa...) =D
 
Meillä työnimenä Rakkauden hedelmä. Tällä nimellä puhuttiin jo siinä vaiheessa kun vasta haaveiltiin vauvasta. Tosin mies ei pidä tästä nimestä, mutta ei ole parempaakaan keksinyt joten tällä mennään ainakin toistaiseksi.
 
Meidän työnimi on Muhku, esikoinen oli Puikula. Molemmat saivat työnimensä ihan mahan muodon perusteella. Se, että molemmat työnimet löytyvät myös leipäpaketeista, on täysin sattumaa! :D
 
Meil on pötkö :D näytti ekassa ultrassa pötköttelevän niin makoisasti. Piti olla seuraavan koiran nimi kun otetaan tuo pötkö :D
 
Mies kutsuu vauvaa Uuno-Eeroksi, mikä ei erityisemmin miellytä minua :D Itse käytän nimeä vauva, otus tai pikkukaveri.
 
Meidän masukas on jostain käsittämättömästä syystä kulkenut nimellä Goljat jo useamman kuukauden. emoticon  (Jo ennen kuin edes tiedettiin et on poika..)
Nimi ei tosissaan ole jäämässä pojalle kyllä.. =)
Oikeetakin nimee on mietitty hirveesti mutta tuntuu jotenkin hirmuisen hankalalta... emoticon
 
Meille on kehittynyt vaaville paljon työnimiä tässä kuukausien aikana.

Emppu (kahden kesken jutellessa)
Toukka
Väiski
Väbä
Pikku-Väbä
Väbä Kakkonen
Pikku-Hässäkkä (mä olen kuulemma Iso-Hässäkkä :D)
Pikku E
 
Takaisin
Top