Työnimet pöytään! :D

Jenaya

Jostain jotain jo tietävä
Elikkäs, onko teillä työnimee käytössä?

Mä oon muutaman päivän maistellut jotain nimeä ihan senkin takia kun kotona ei voi vielä puhua vauvasta, ja oon lämmenny sellasille nimille kuin Mönkijä, Papu ja Hippu...saa nähdä mikä niistä jää voimaan :D
 
Meillä masukki on tällähetkellä joko Little L tai Pikkuällä, syystä että tuli sitten poika tai tyttö niin nimi tulee alkamaan L-kirjaimella :)
 
Meidän pikkuinen "tottelee" nimiä Toukka ja Emppu. :) Toukka vaan tuli jostain ja Emppu tulee olemaan lapsen lempinimi, oli se sitten tyttö tai poika!
 
Hahhaaa, mulla oli nimi jo valmiina ennen raskautta..
Pääsin niin helpolla esikoisen odotuksen kanssa, et olin ihan varma et tästä toisesta joudun kärsimään...
Ja muutaman kerran on lievästi kuvottanu.. Mut nimi pysyy silti.

Meidän vauva on siis Ykä-Stiina :D emoticon
 
Neeuska; Täytyy kyllä sanoa että Ykä-Stiina pisti poskilihakset koetukselle hymyn muodossa :D
 
meillä on ihan vaan vauva. :D ollaan tylsiä, mutta ehkä sitten ajan myötä tuleekin joku uusi nimi. Tosin, kun mieheni näki ar-ultakuvan niin sanoi että se näyttää ihan kissan päältä. Ehkä se onkin kissa. hmm. :D
 

Meilläkin tylsästi vauva! Saa nähdä tuleeko myöhemmin muita nimiä mut oikeestaan edellisetkin on ollu mahassa pelkkiä vauvoja!

Ja joku kirjoitti vauvan lempinimestä, meillä on Emilia = Emppu :-)

 
Moi: Meiän pikkanen tottelee nimeä pikku Myy, ja onkin sen nimensä veroinen, neuvolassa ei suostu osallistumaan tutkimuksiin ja potkasee kun tutkitaan ja mitataan (taitaa tulla äiteensä) ja ristimä nimeksi tulee neiti H eli Heta.
 
Meillä on toistaseks niin nolo nimi käytössä, etten kehtaa sitä tänne laittaa:D Sen lisäks välillä puhutaan rusinasta:)
 
hiphei :)

mulla on niin kieroutunut mies että puhutaan pikku-seposta, oli se sitten kumpi vaan näin alussa ;) muuten olisin ehkä joutunut myöhemmin antamaan sen lapselle nimeksi niin teen kompromissin tässä, VIELÄ :)
 
Meillä puhutaan vauvasta "Tepo" (=Pommi)
Työskentelen lentokentällä jossa on kiellettyä sanoa pommi. Raskauteni tullessa tietooni asia oli melkoinen pommi, sillä luulin olevani lapseton.
Työkaverit sitten ristivät vauvan Tepoksi.
 


[bige] kirjoitti:
Meillä puhutaan vauvasta "Tepo" (=Pommi)
Työskentelen lentokentällä jossa on kiellettyä sanoa pommi. Raskauteni tullessa tietooni asia oli melkoinen pommi, sillä luulin olevani lapseton.
Työkaverit sitten ristivät vauvan Tepoksi.


Haha, tää oli hauska! :D
 


Marbel kirjoitti:
Meillä on toistaseks niin nolo nimi käytössä, etten kehtaa sitä tänne laittaa:D Sen lisäks välillä puhutaan rusinasta:)

Noniin Marbel, kerros nyt jo se nimi.... :D
 
Hauskoja nimiä kaikki ovat antaneet työstön kohteelle!
Meillä nimenä Iippo :) joka on sarjassamme nimiä, joita en koskaan antaisi lapsellemme (no offence).
 
Katsoin ihan vaan kalenterista. 30.7. on Astan nimipäivä, niin olkoon pieni alkumme työnimeltään Asta :)
 
Takaisin
Top