"Työ"nimet ja niiden tarina

Heh. Minä eilen keksin työnimen.. :D ei se nestori kuitenkaan toimi. Heikki on parempi :P tai ehkä paremminki Heikkis-...... Tuo toinen on siis meidän sukunimi. Minä kun oon tyttönimeltäni niinkin tylsä kuin Heikkinen, joita siis on eniten helvetissäkin sanonnan mukaan. Eli siis Heikki on aika hyvä.
 
Meillä kutsutaan Jyväksi tai Jyväseksi. Veikkaan, että sikiön kasvaessa nimi tulee muuttumaan Niin ainakin kävi esikoisen kohdalla.
 
Mun äiti kutsuu kaveria sankariksi, anoppi hiireksi, yx tuleva kummitäti tähdeksi, miehen sisko tuleva sylikummi kummivarpuseksi ja me miehen kanssa möyrijäksi
 
meillä pikkumies nykyää :) ruuussa näky että poika ja tullu tää nimitys.. nimitetää yleensä pikkupoikia pikkumiehiks nii meilläkin oma :Heartred mahassa
 
Ultrasta kun sanottiin et suuremmal tod.näk. se on tyttö ni sai työnimen: kärpäsen äiti! Mummo ja tädit kutsu mua sillä nimellä ku olin pieni mukula. Sen verran temperamenttinen tapaus ja pienikokonen ku olin :D on myöskii vaavi, masuasukki, muksu, mukula.. rakkaalla lapsella monta nimeä :Heartred little miss sunshine :P
 
Meillä työnimenä on Lempi-Aatos. Nimet tulee suvusta. Päätettii sitte yhistää, sillai ko geenikki! :wink
 
Työnimenä alkuaikoina Johtaja (mies on armoton Uuno-fani, nimi siis sieltä). Kun sitten sukupuoli selvisi on kutsuttu Japiksi. Äidin kuulleen puhutaan kaverista tai tyypistä kun hän ei halua sukupuolta tietää.
 
Poikaystävä alkoi joskus alkuvaiheessa kutsumaan masuasukiksi ja mie sitten lyhensin masukiksi ja oon ite ainekin käyttänyt sitä koko aika. Mies höpisee useimmiten masuasukista tai asukista, ellen väärin muista. :D
 
Miä en tiiä miks, mutta mulla menee aina semmoset myötähäpeän kylmät väreet sanasta masuasukki tai masukki.
(Christinaz, tämän ei ole henkilökohtaisesti tarkoitus mitenkään loukata ja et ole ainut joka tuota nimitystä käyttää, tämä vain ihan yleisesti :) joten, älä suutu plz :wink )
Jokainen kutsuu luomustaan miten kutsuu, ja joillekkin se on masuasukki, so simple. :)

Meillä on nyt oikeestaan Taimi jääny työnimeksi, ihmistaimi, Taimi. Yksinkertainen ja helppo, kertoo mistä kyse jossei joku jo mahasta tajua :)
Esim. Mummin (miehen mummi) tupakirjaan kirjoitin lähtiessämme reissuterveiset ja allekirjoitukseen me ja koira ja Taimi. :) voijjaa sit joskus muistella mimmonen reissu oli millonki.
 
Masuasukki sanahan on myöskin valittu ärsyttävimmäksi sanaksi jossain gallupeissa.. Mutta varmaan siksi kun se oli niin pop jossai vaiheessa. Vaan sehän on miusta hellyyttävää jos mieskin sitä käyttää :)
 
Meillä on nuo työnimeä oikeastaan jäänyt. Ehkä jos tietäis kumpi masussa on, niin saatais olla että jollain nimellä kutsuttaisiin, nyt siellä on vain Joku.
 
Mää tykkään tost masuasukista ! :D ajatuksena, vauvelia en sillä osaa kutsua ku harvoin.. ei oo vakinaista työnimeä kyllä jääny :eek: muksu ehkä eniten käytössä mut mun kaikki koiratki on muksuja (iät: 10kk, 1.5v ja 3.5v eli mukuloita neki vielä :) )
 
Muokattu viimeksi:
Miä en tiiä miks, mutta mulla menee aina semmoset myötähäpeän kylmät väreet sanasta masuasukki tai masukki.
(Christinaz, tämän ei ole henkilökohtaisesti tarkoitus mitenkään loukata ja et ole ainut joka tuota nimitystä käyttää, tämä vain ihan yleisesti :) joten, älä suutu plz :wink )
Jokainen kutsuu luomustaan miten kutsuu, ja joillekkin se on masuasukki, so simple. :)

En suuttunut. :D
 
meillä on -hope... on ollut keskenmeno tässä välissä, eikä lasten saaminen ole meille ollut koskaan itsestään selvää..
"never lose hope"
 
Takaisin
Top