"Työ"nimet ja niiden tarina

Me annettiin nimeksi Papu, koska molemmille tuli se ihan ekana mieleen :) eka ehdotus oli heinäsirkka mut tyrmättiin se heti, koska papu oli parempi :-D
 
Meillä meidän tyttöä kutsuttiin Palluskaksi. Muistaakseni sai alkunsa, kun ultraäänikuvassa neidin pää näytti hyvinkin pyöreältä, josta se taipui pallopääksi ja siitä Palluskaksi :D Nykyäänkin tuota meidän 6 kk ikäistä tyttöä kutsutaan enemmän Palluskaksi ja sen eri johdannaisiksi kuin hänen ristimänimellä :)
 
Meillä tuo pieni kulkee vielä nimellä mini, voi hyvinkin vielä muuttua tässä matkan varrella :)
 
Tälle pienelle ei vielä ole työnimeä keksitty. Esikoinen oli Hertta ja kakkonen Lempi. Kolmoselle ei keksitty, hän oli vaan vauva tai pätkylä.
 
Mulla on jo muutama hyväkin työnimi mielessä, mut mies ei halua käyttää muuta kuin "pikkuista", siihen asti että ollaan ultrassa nähty onko siellä oikeasti joku ja miltä se näyttää.
 
meillä ei ole mitä tiettyä nimeä vaikka oishan se ihan kiva :) mutta ajankanssa kai joku tietty kehittyy... tällä hetkellä, rakas jja pikkuinen :)
 
Aletaan keskenämme kutsua ihan tulevalla etunimellä heti kun saadaan tietää sukupuoli :) En sitten tiedä millä nimellä muiden kuullen puhutaan, ehkä tässä joku vielä kehittyy.
 
Työnimeä ei oo, vaikka Hupsiksi oon sitä nyt mielessäni kutsunut. Vähän kivempi vaihtoehto kuin "Vahinko". :/ (Älkää ottako liian vakavasti mun sarkastista huumorintajuani. Mulla on vaan tositositositosi huono päivä takana.)

Etunimet on kyl heti valmiina. Tai siis useampi vaihtoehto tytölle. Pojalle tasan yksi.
 
Meidän esikoinen oli Nunnu. En enää muista mistä sai nimensä, mutta Nunnu se oli vielä synnyttyäänkin ristiäisiin asti. Tällä toisella ei ole vielä mitään, koska en oikein osaa vielä uskoa, että olen raskaana. :grin
 
Jostain syystä ollaan nyt alettu kutsumaan tätä pikkuista Brontosaurukseksi. :smiley-bounce022 Varmaan siksi kun se biisi on jäänyt soimaan päähän ja mahaa koskiessa totesin vaan miehelle että "siellä se Bronto on". :alien
 
Eipä ole vielä työnimeä. Tai itselläni on päässä kyllä tytön nimi, koska olo on, että tyttö tulee. Ei ole kuitenkaan varsinainen työnimi vaan enemmänkin 'testi-etunimi'. :D
 
Takaisin
Top