työ ja raskaus

Sori uteliaisuuteni,mutta halusitko itse pitää lomat ennen äitiyslomaa?Minulle on kaikki sanoneet,että kannattaa ehdottomasti jättää lomat äitiysloman jatkoksi ja olla ennemmin saikulla ennen äitiyslomaa.Näin saa mukavasti jatkettua äitiyslomaa.Sori kun utelen,mutta ajattelin kysyä syitä miksi haluat tehdä noin päin?
 
Mä en aijo/voi pitää lomia ennen älomaa. Talvikaudelle ei oo vielä kertynyt, eikä kesälomakauden lomia saa pitää meillä ennen toukokuuta :angry1
On sitten piiiiitkät lomat tiedossa kun palaan takaisin töihin :D
 
Mulla on istumapainotteista työtä, mutta sopivasti saa välillä jalotella ja jumppaillakin. Pahimpina kiirepäivinä tuntuu raskaalta, muuten ei ole ongelmia ollut sen jälkeen kun yötyöt loppui ja pitkiä vuoroja (8-20) ollut vain 2/kk. Pomo taitaa tosin olla aika optimistinen, kun maaliskuun kolmelle vikalle viikolle on laittanut yhden pitkän vuoron per viikko. Teen parhaani, mutta todennäköisesti tuota viimeistä pitkää vuoroa en tule jaksamaan, se on vieläpä kiireisin eli maanantaivuoro! Olen tosiaan nyt reilun viikon talvilomalla, töissä jatkan 27.3. asti ja pidän vielä 3 vuosilomapäivää ennen virallista äitiysloman alkua (2.4.). Silti jää muutama vuosilomapäivä tähteeksi ja niitä jatkuvasti kertyy äitiysloman ajaltakin.
 
Takaisin
Top