Täällä on sosiaalipuolella nuorten kanssa työskentelevä, duuni on periaatteessa ihan ok raskaanaolevallekin, mutta tilanteet tulee kyllä sitten täysin yllättäen... Toisaalta sekä oma lähiesimies että laitoksen johtaja useasti varmistelleet, että mulla kaikki ok ja varjellaan asettamasta mun työpanosta sellaiselle osastolle, jossa saattaa jotain tapahtua... Mutta toisaalta eipä tässä työssä mikään oo koskaan satavarmaa, toki en ole ensisijainen valinta kiinnipidon suorittamisessa, mutta eipä niitä tilanteita tosiaan voi ennustaa.
Enempi itseä jännittää näiden yövuorojen teko! Täällä siis nytkin, ja olen ilmoittanut, että teen toistaiseksi. Ekassa raskaudessa olin liikuntavammaisten asumisyksikössä, jossa en voinut yksin töitä tehdäkään (sisältää mm. nosteluita, vaikka koneet käytössä niissä, niin silti fyysisesti raskasta, etenkin yksin tehdessä) ja tokan raskauden aikaan mulla oli virastotyö, joten ei silloinkaan öitä tarvinnut tehdä. En siis osaa ollenkaan ajatella, että kuinka pitkälle näitä yövuoroja oikeasti voisi tehdä? Onko muilla ajatuksia tai aiempia kokemuksia?