Tutustumisia..

Täällä ilmoittautuu uusi tulokas näille palstoille [:)] Elikkäs Pohjois-Pohjanmaalta ollaan; minä (anestesiasairaanhoitaja) 26v. ja avomieheni (insinööri) 29v. Esikoistamme odotamme syntyväksi 31.5.2010. Lisäksi perheeseemme kuuluu 3 koiraamme.
 
Moikka! Täällä olis tulossa toukokuun alulle  (LA 3.5.10) tulossa uusi Iisalmelainen (Pohjois-Savo). Minä olen 26v ja mieheni 28v. Esikoinen tulossa, tähän asti ollaan hoidettu koiraa. 
 
Jospa minäkin tänne sit jotain..
24-vuotiaita olemme molemmat, ensimmäinen tulossa.
Keski-Suomessa asustelemme, ukko vakitöissä, minun pitäisi saada koulu pulkkaan ennen murun syntymistä.
 
Olen 19-vuotias(Maaliskuussa 20) ja lapsen tuleva isä 18(Tässä kuussa 19). Olen opiskelija,Kotkassa Hotelli-ja ravintola alalla,keväällä pitäisi valmistua ravintolakokiksi,mutta jään huhtikuussa pois,joten valmistuminen myöhästyy hieman. :s Muutettiin juuri Kuusankoskelle isompaan asuntoon ja meidän pienokaisen laskettu aika on 22.5.10 [:)]

Joo ja meillekin esikoinen tulossa. ((:
 
Täällä huhuilee Hedda 32-vuotias äiti, vaimo, asiakasneuvoja sekä opiskelija Helsingistä. Vaimo olen siipalle, joka on 32-vuotias ja AD mainostoimistossa, äiti villikkotyttöipanalle, joka on 2-vuotias reipas ja touhukas päiväkotilainen. Lisäksi kodossamme tepastelee sekä koira että kissa ja nyt sitten ipanaa numero 2 odotellaan ultranmukaisella lasketulla ajalla 9.5.2010.
 
Heippa!
Maaliskuussa täytän 25v ja mies täytti eilen 33v. Myyjiä molemmat pirkanmaalla. Ensimmäistä odotellaan, LA 11.5. Edellinen meni kesken rv 9 (04/09)
 
Heippa! oon 24-vuotias kirjapainoalalla työskentelevä ja mies 25v kokki. asustellaan tampereella kahden ranskanbulldog pojun kanssa.
 
Olen 26-vuotias sairaanhoitaja. olen asunut vähän ympäri maailmaa koko elämäni, mutta nyt toistaiseksi ainakin asettunut amerikkalaisen mieheni kanssa tänne Helsinkiin..
Meillä laskettu aika 9.5 ja poika tulossa ultran mukaan ainakin.
 
Takaisin
Top