Tutustumisia..

Ihanan paljon koiraihmisiä mukana porukassa! [:)][:)][:)] Vaikkei tämä nyt ihan tutustumisiin liitykään... Mutta harrastatteko koirien kanssa jotain? Tai kyllähän tää taas liittyy. [:)] Mä juoksen melkein kaikki illat tokoilemassa ja agilityharkoissa. [:)]
 
Heips! Myyntiedustaja Oulun läänistä. LA 21.5. Ikää 23 ja tulevalla isällä 21 ja ensimmäistä odotellaan 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen! :) Perheessä koiria 3 kpl, heppa + vuokraheppa, kissa, lauma vuohia ja pieni kanala.. Touhua siis riittää, mutta mentävä on voimien mukaan! :)
 
Minä olen 25-vuotias, naimisissa, mieheni on 33v. Ensimmäistä odotellaan lähes kahdeksan vuoden yhteiselon jälkeen. Tähän asti yhteiseen talouteemme on meidän lisäksi kuulunut vain kaksi neitokakadua.
Asumme Vihdissä ja minä työskentelen postilla ja mieheni ajaa taksia.
Yksi varhainen keskenmeno kesäkuussa ja nyt sitten olisi laskettu aika 20.5. Toivottavasti selviämme sinne asti kunnialla!
 
Moikka...

Lähihoitaja Turusta, itsellä ikää 21v. ja miehellä 26v. Yhdessä ollaan kuljettu seitsemän vuotta.
LA 7.5 [;)] 
 
ansku81- Ei oo aikaa niin paljon enään harrastella kun on 16kk tyttö, mutta tokoilen ihan itekseni koirien kanssa tässä kotosalla ja sit piipahdetaan välillä kokeissa ja näyttelyissä. 
 
Moikka!

Laborantti Oulusta, ikää itsellä 29 ja miehellä 24. Ensimmäistä yhteistä lasta odotetaan, la 17.5. Perheeseen kuuluu miehen 4-vuotias poika sekä 16 viikon ikäinen koiranpentu. [:)]

Edit. Nyt oon muuttanut Liminkaan [:)]
 
ansku81 Meillä tuo toinen on jo niin vanha että ei juuri mitään hänen kanssaan, ja taas toinen neitonen on nyt 12 viikkoa että ei vielä Kirankaan kanssa mitään. Tarkoitus on aloittaa näyttelyissa kiertaminen ainakin. Kira on portugalinpodengo joten kiinnostaisi aloittaa juoksut, mutta vähän arkailen. Pitäis löytää joku juoksupari ensin. Kaikkea kiinnostais alkaa tekemään kun ikä riittää Kiralla mutta sen näkee sitten. Popothan on "seurakoiria" suomessa, mutta toko kiinnostaisi edes yrittää. Saa nähä mitäs kaikkea sitä tässä vielä löytää =/
 
[font="trebuchet ms"]Hei! Kirjoittelen nyt ensimmäistä kertaa tänne foorumille. [:)] Odotan esikoista ja laskettu aika on 29.5.2010. Asustellaan miehen kanssa täällä Pohjois-pohjanmaalla. Olen opiskelija ja ikää on minulla 20 ja miehellä 25. Jännittäviä aikoja elellään [:D] Otinpa tänään nasuräkä piikin.. alkaa vähä kättä jomottamaan pikku hiljaa.. [&:]
 
Puutarhuri ( /eläintenhoitaja ) Joensuun kupeesta. Mies tehdashommissa.
Ikää 30 v., tulevalla aviomiehellä 25 v. Shelttinarttu, kaksi maatiaiskissaa ja kleinspitz tulossa.
"Harrastetaan" rintamamiestalon remontointia ja pihanlaittoa.
Ekaa odotellaan syntyväksi, LA 17.05.10.
Mies oli meillä se aloitteen tekevä osapuoli, mulla meni aikaa sulatella asiaa. Pitkään olin varma etten omia lapsia halua. Nyt sitten sitä "vauvakuumetta" ilmassa, vaikken äidiksi vielä itseäni tunnista!
 
Moi ! Länsi-Tampereelta olen 31 vuotias , mies 34 v. Ensimmäistä odotetaan ja  la 15.5 [:)] . Olemme naimisissa ja perheeseemme kuuluu myös koira .
 
Me olemme kolmekymppisiä, asumme pääkaupunkiseudulla ja meillä on hevonen. Naimisissa ollaan ja esikoista odotetaan. Laskettu aika on toukokuun lopulla, mutta ensi perjantain ultrassa sekin varmistuu.
 
Hei, Multatassu!

Meiltäkin löytyy sheltti [:)]. Tuollainen päälle pian 4-vuotias hurmuripoika.

On mukava ja iloine juttu huomata että eläinrakkaita vauvamasuja löytyy näinkin paljon [;)]!
 
Kokeillaan miten "untuvikko" osaa vastata viesteihin [:)]. Me olemme Etelä-Savosta ja odotamme esikoista. Laskettu aika olisi 26.5, kun pienen ihmeen pitäisi saapua maailmaan. Hirveästi kaikkia ajatuksia pää täynnä, varmaan kaikilla? Itse olen 23 vuotias kassamyyjä/toimistotyöntekijä, teen kumpaakin, siellä missä tarvitaan auttavia käsiä. Mieheni on 27 vuotias ohjelmoija. Olemme viitisen vuotta asuneet yhdessä.
 
Moi!

Ihaa on (vielä) 29v. ohjaaja (erityisnuorten) myöskin Etelä-Savosta. Mieheni on 35v.
Yhdessä ollaan oltu noin 5 vuotta joista 1,5v. naimisissa.
Ensimmäistä beibeä odotellaan tai oikeastaan mies odottaa ja mä hoidan nää käytännön hommat. [;)] Perheeseen ei kuuluu muita.
Laskettu aika on 23.5.2010
 
Siilinjärvi, minä 20v, mies 23v. Ammatiltani olen mielisairaanhoitaja. Perheeseemme kuuluvat siis me kaksi, kaksi kissaa ja koira, ja odotamme esikoista, jonka laskettu aika 10.5.10 :)
 
No jos sitä vihdoin esittäytys :). Eli 24 v ravintola-alan opiskelija Rovaniemeltä (alunperin pohjosempaa). Mies on kans 24 ja opiskelee datanomiksi, valmistuminen ois sillä kevään aikana eessä. Laskettu aika meijän kirpula on 20.5 :). Ensimmäinen ois tulossa.
 
Terveisiä Pohjoispohjanmaalta. Olen 27-vuotias rakennustekniikan opiskelija ja mies 29-vuotias ohjelmisto suunnittelija. Odotetaan ensimmäistä ja LA on 24.5. Perheeseen kuuluu myös koira...
 
moi kaikille!
oon 25-vuotias ravintola-alan "ammattilainen" melkein kahdeksatta vuotta.mieheni on 30-vuotias ja töissä VR;llä, ollaan tampereelta. odotetaan ensimmäistä ja LA on 19.05.10[:)] ollaan asuttu yhdessä nelisen vuotta ja naimissa tammikuusta'09 lähtien!
 
Naimisissa, nykyään! 18.12.09 pienimuotoisesti vihille maistraatissa.

Sieltä ravintolaan syömään ja yöksi mentiin kylpylään. "Häävastaanotto" oli seuraavana päivänä kaveripiirille ja jokuselle miehen sukulaiselle.
(Anoppi ei pahemmin välissä sotkenut, siitä kiitos hänelle!)
Jouluksi mennään minun suvun pariin, joten juhlat jatkuu! [:D]

Kesällä pidetään isot sukuristiäiset ja juhlitaan samalla molemmat juhlat!
 
Takaisin
Top