Tutustumisia..

Bris

Satasella mukana keskusteluissa
Tadaa... Varmaan jo arvaattekin, eli mistä päin ootte ja millaista työtä teette? Kertokaa itsestänne jotakin. La, ym..
 
Jospa alotan. Hiusten nipsuttelija, keskipohjanmaalta. la 29.5.2010
 
Opettaja ammatiltani, minä 28v, mies 30v. Asutaan Päijät-Hämeessä. LA 4.5. (tai neuvolakortissa lukee 26.4. mutta omatoimisesti siirsin sitä jo mielessäni myöhemmäksi etten sitten pety kun vauva onkin luultua pienempi). Perheessä kaksi koiraa ja ensimmäistä odotellaan. [:)]
 
Lastenpsykalla työskentelevä hoitsu 25v iloisesta Etelä-Karjalasta! Perheen kokoonpano tällä hetkellä aviomies ja koira, odotamme esikoistamme syntyväksi 11.5 [:)]
 
Moi!
Minä olen sh Pirkanmaalta. Esikoista odotellaan. Minulla keskeytynyt keskenmeno 06/09, jonka jälkeen kahdet kk ja nyt plussalla taas. Minä olen 26, mies 27. Kauhunsekaisin tuntein jännitetään, kuinka tämän raskauden kanssa käy. LA 31.5.
 
Heips!
31-v merkonomiksi opiskeleva puutarhuri Pirkanmaalta, mies 30-v kirvesmies Saarenmaalta. Naimisis 10kk ja ensimmäistä odotetaan syntyväksi 7.5 tienoilla.
 
Helsingistä ollaan. Ikää itselläni on 22v. ja miehellä 21v. Työsketelen sihteerinä. Esikoista parhaillaan odotellaan. Laskurin mukaan laskettu aika on 22.5.
 
Oon 25w agrologi keski-pohjanmaalta. Mulla ikää 25w ja iskällä 27w ja ekaa odotellaan. Laskettuaika neuvolatädin mukaan 23.5. [:)]
Perheeseen kuuluu lisäksi koiruus.
 
27-vuotias puheterapeutti Nokialta. Miehellä ikää 32 v. Ensimmäistä lasta odotetaan ja laskettu aika olisi 12.5. Perheeseemme kuuluu myös kaksi kissaa.
 
26 vuotias lähihoitaja Espoosta, mies täyttää 30 kohta. Esikoistamme odotetaan ja LA on 8.5 varhaisultran mukaan. Perheeseen kuuluu myös kaksi kissaa.
 
Supernova on 31v. sairaanhoitaja ja miehensä 35v. asuinpaikkana Kanada.
Kakkosta odotellaan ja LA on 1.5.10. Esikko on 16kk vanha tyttönen.
Lisäksi meillä asustaa 3 koiran lauma ja kissakin vilahtaa aina välillä näkösällä.
 
jei, kiva juttu [:)]
 
Eli 30v tuotepäällikkö itä-uudeltamaalta. Mies 32 ja esikoisen la 7.5.2010. Perheeseen kuuluu myös 5 koiraa [:-]
 
Täällä naimisissa oleva 32v sihteeri Satakunnasta. Mies on 36v ja tytär 11v. Meillä odotetaan toista lasta. Kaveria ruvettiin puuhaamaaan jo tytön ollessa reilun vuoden ikänen, mut viel ei onnistunu. 3 keskenmenoa on takana viikoilla 5, 8 & 17. Toivottavasti tällä kertaa onnistais ja saatais toukokuussa laps. LA on 12.5. Lisäks meil on kaks kissaa. [:D]
 
No hei kaikki!!
Oon 26v. isäntä 30v. Asustelemme Kymenlaaksossa. Perheessämme on myös 3 koiraa. LA on terveydenhoitajan mukaan 21.5.2010. Saas nähä kuin paljo muuttuu ekan ultran jälkeen[:D]..
 
24-vuotias lähihoitaja Vantaalta, mies 30. Perheeseen kuuluu myös 2 koiraa. LA 15.5. Innolla/pelolla odotetaan ensimmäistä ultraa.
 
Olen koulunkäyntiavustaja Länsi-Tampereelta. Avopuolison kanssa ollaan kolmenkympin paikkeilla ja sitten perheen pieninpänä löytyy pian 4-vuotias shelttipoju.
LA on 2.5.2010.

Laittakaahan muutkin asuinsijaintianne maakuntaa tarkemmin, niin saattaisi löytyä mukavasti halukkaista toukokuun odottajista halukkuutta vaikkapa tapaamiseenkin [:)] 
 
23v logistiikkatyöntekijä Keravalta. Mies myös 23 ja valmistuu ensi keväänä tuotantoinsinööriksi. LA 3.5 ja ensimmäinen ultra viikon päästä, sitä odotellessa siis. Olemme menossa naimisiin ensi kesänä ja toivottavasti saamme siis kastaa esikoisemme samassa tilaisuudessa. Perheeseen kuuluu lisäksi yksi varsin hellyydenkipeä kisu :)
 
Heipä Hei
 
Olen marraskuussa 30 vuotta täyttävä ensimäisen lapsen odottaja Hyvinkäältä.
Miehellä ikää 31 ja hänellä 2 lasta edellisestä liitosta. Emme ole naimisissa; kosintaa siis odotellessa ;)
 
Työskentelen ostoassistenttina ja "suurperheeseemme" kuuluu ihmisten lisäksi 3 kissaa ja neljättä odotetaan saapuvaksi Marraskuussa Latviasta.
 
LA olis 3.5 ja sitä ennen pitäisi myydä omat asuntomme ja hankkia yhteinen, isompi asunto...
Puuhaa riittää siis odotuksen keskellä... :) 
 
 
 
Voi kun te ootte kirjottanu hienosti ja kivasti itestänne, [&o]nyt ihan nolottaa itteä. Mulla jäi pois: molemmat ollaan 27-v ja ekaa odotellaan. Tähän asti vauvanamme on saanut olla koira. Naimisissa ollaan oltu 7,5-vuotta.
 
Takaisin
Top