Turvotus ja hermot!!

Täällä samaa navanympärys turvotusta. Näyttää ilman paitaa lihoneelta ja paita päällä 6kk raskaalta. Kauhee kiva. Istuessa ei meinaa taipua kengännauhoja sitomaan.

Sama vika. Eilen just sanoin aamulla miehelle että a) eteiseen tulee kohta tuoli tai b) käyn ostamassa Kuomat jotka saa vaan polkaista jalkaan. :P Turvotus aivan kamalaa! Mullakin löysää on niin tuntuu että se vaan paisuu ja paisuu. Housut ei mene kiinni, iltapäivällä/ iltaa kohden turvotus on sitä luokkaa että tuntuu että nahka ei riitä. Saa lyllertää töistä kotiin maha edellä. Takkikaan ei meinaa mennä kiinni, kiristää kivasti ku tarttuu takapuoleen kiinni... :D
 
Mitään ummetuksia ei oo ollut, mutta turvotus ihan jäätävää! Rupes ärsyttää ihan satasella kun anoppi tuli mun mahaa silittään ja oli että näkyyhän raskaus jo. Totesin vaan, että turvotusta ja mietin itekseni, että koska mun mahasta on tullut kaikkien yhteistä omaisuutta että kysymättä voi tulla kopeloimaan. Grrr...

Joo voi juma... Miehen joku random sukulaistäti kävi yksissä juhlissa viime vklp koko ajan lääppimässä mahaani jota ei todellakaan ole. Ei edes turvotusta. Oli ensimmäinen ja viimonen kerta kun annan kenenkään tehdä enää noin. Kyllä ihmisellä pitää olla vartalon koskemattomuus oikeus edelleen vaikka vauva tulossa onkin.
 
Mut mistä tää turvotus tulee tohon navan kohdalle?? Takaa ei huomaa, perä ei oo levinny eikä muuta.. paitsi tissit kasvanu. Mut sivusta JÄÄTÄVÄ pallo ?! Onkse kaasua? Sisäelimet noussu ylöspäi vai tähhh.. niiku mistä se tulee :'D?! Tänää töissä yks lapsi taputti mun mahaa ja kysy et "Miks tää pallottaa?" X)
Sanoin et siel on yllätys ku en halunnu et ne alkaa viel pienellä paikalla puhuu kaikille sukulaisille ja tutuille.. x)
 
Turvotus johtuu siitä et ruuansulatus hidastuu raskausaikana :)
 
Takaisin
Top