Turvakaukalot & telakat

Pitäisi sen saada (ellei eri vuosmalleissa ole eroja? en kyl usko..) :) On kyl tosi näppärä tuon telakan kanssa! Ei tarttee joka kerta niitä vöitä äheltää kiinni.. varsinkin kun on tällainen tappi kuin minä! Ei oo helppoa kun tuntuu ettei käsissä riitä pituus :D
 
Noi telakat on kyllä niin hyvä juttu! :) Paljon helpompi käyttää ja käsittääkseni lisäävät turvallisuutta reilusti. Väärin asennuksen riski on paljon pienempi.
 
Mä oon kans super tyytyväinen, että ostettiin kaukalo telakan kanssa. Paljon näppärämpi, ei tartte vöiden kanssa pelata ja lisää turvallisuutta ja oikein kiinnitettävyyttä huomattavasti. :happy: Ja vaikkei meillä oo kummassakaan autossa isofixiä niin tuon brion telakan saa myös vyöllä kiinni. :happy:
 
Just tilasin hobby hallista brion primo–turvakaukalon isofixillä. Pari kk:tta sitä miettiny ja näky olevan edelleen tarjouksessa niin pitihän se sitte viimein ostaa :)
 
Me ei olla vieläkään sovitettu kaukaloa autoon, mutta luottavaisin mielin mennään. Ainakin kaukalon tiedoissa luki, että pitäisi meidän autoon sopia :wink

P.S. Kaukalo siis Kiddy Evo-lunafix
 
Just tilasin hobby hallista brion primo–turvakaukalon isofixillä. Pari kk:tta sitä miettiny ja näky olevan edelleen tarjouksessa niin pitihän se sitte viimein ostaa :)

Ninni sama täällä! Paitsi että tilasin verkkokauppa.comista, näytti olevan sama hinta :)
 
Aikamoista salapoliisityötä vaatii, kun etsin Gesslein Vision Fi-mallin yhdistelmävaunuihin Maxi-Cosi CabrioFix-turvakaukaloa, niihin mätsääviä adaptereita ja Maxi-Cosi Easyfix-jalustaa joka käy Audi A4 vm-02 :scratch. Tälleen esikoista odottavana vanhana naisena melkoisen hankalaa....
 
Meillä ei pian enää vauva mahdu turvakaukaloon (britax). Täytyy alkaa tutkia mikä olis hyvä seuraava. Toppavaatteet kun laittaa niin ei pian enää mahdu.
 
Tuo isofix on kyllä ehdoton, mulla ei hermo kestäis aina vöillä kiinnittää :D
 
Ei meilläkään mahdu kauan tuohon brion primoon, ei ainakaan toppavaatteet päällä. Siks ostin lämpöpussin kaukaloon niin ei tarttee pukea niin paljon päälle, jos sillä sais vähän lisää käyttöaikaa. Pitäis alkaa katselemaan seuraavaa turvaistuinmallia..ei oo mitään hajua millainen seuraavaksi kannattaisi hankkia!
 
Musta tuntuu kanssa ettei tyttö (4kk) pitkään enää mahdu kaukaloon o.O Miettinyt, että mitä seuraavaksi. Cybex Sironaa suositteli yksi kaveri..?
 
Toi brion kaukalo on kyllä loppujen lopuks tosi ahdas. Meilläkin on lämpöpussi siinä käytössä, muutenkin helpompi ku ei tartte ei sitä pukemisrumbaa. Veronpalautuksista menen ostamaan turvaistuimen. Pääsee käyttöön sit ku tyttö on siihen sopiva.

Meillä istuimen valitsemisessa rajottaa ihan hirveesti se, kun ei ole kummassakaan autossa isofixiä. Ja ehdottomasti haluan istuimen jossa matkustaa selkä menosuuntaan.
 
Juu, meillekin tulee ehdottomasti selkä menosuuntaan istuin :) meilläkään ei oo isofixiä.. äh, ei huvita ees aloittaa noiden istuimien selailua kun valinnan varaa on niiiiin paljon..!
 
Me käytiin lastentarvikeliikkeessä kyselemässä ja katsomassa. Myyjä suositteli britax multitech II ja siihen nyt hyvin vahvasti epäilen, että päädytään. Saa myöhemmin käännettyä kasvot menosuuntaan ym. :)
 
Sirona olisi ihan unelma. On vain ihan törkeän kallis! Cybexin Pallas kiinnostaa myös ja voi olla, että niihin päädytään. Menevät niin pitkään. :) Täytyy käydä sovittamassa lapsille ja autoon hyvät istuimet. Paras olisi, että kummallekin kävisi sama istuin.
 
Mä en oo vielä yhtään perehtynyt. Täytyy mennä johonki liikkeeseen kyselemään :)
 
Takaisin
Top