Turvaistuin höpinä

Jotkut ryhmät facebookinkin puolella on ihan hirveitä lastentarhoja.. siis tosi lapsellista touhua monelta ihmiseltä. Jos joku kysyy jotain neuvoja johonkin asiaan niin moni tulee ennemmin lynkkaamaan kun neuvomaan :/ Mikäköhän niitä ihmisiä oikeen vaivaa.. taitaa olla hattu täys paskaa semmosilla luulen :)
 
Tuntuu, että netissä on niin helppo mollata ja kiusata. Foorumeilla kun pystyy nimimerkin turvin anonyymisti ilkeilemään. Vaikka kyllähän monet sitä tosielämässäkin harrastaa, yleensä tosin edes selän takana eikä päin naamaa. Mutta kärjistyy netissä tuollainen käytös. Siltä ainakin itsestä tuntuu. En kyllä ymmärrä, miksei asioista voi keskustella ihan nätistikin. Eikä kaikki asiat ole kaikille itsestäänselvyyksiä, vaikka itselle olisi. Itselleenkin olisi sitä paitsi hyvä osata nauraa, vähän luulen, että ne veemäisimmät tyypit eivät kyllä siihen pysty.

Onneksi meillä on niin hyvä porukka. Todistetaan, että netissäkin osataan käyttäytyä. :wink
 
Juu ei tarvi paljoa etsiskellä, kun joutuu lukemaan asiattomuuksia, miten ihmiset viitsii edes.
 
Oon kanssa miettinyt et miten ne jotkut ihmiset edes jaksaa alkaa väittelemään ja vääntämään netissä joka asiasta toisten kanssa. Luulis et olis parempaakin tekemistä, mutta ehkä se on vaan joidenkin päivän kohokohta kun saavat jotain ihmistä mollattua ym... Taikka sitten ne kaikki mollaaja on jotain narsisteja tai muita hirvityksiä o_O
 
Jokos muilla on turvaistuimet hankittuna? Me mennään vielä kattomaan liikkeeseen, mutta pian se on ostettava.
 
Oliskohan toi Klippan TrioFix Recline turvaistuin hyvä? Oliko kellään semmosta? :confused004 Pitäis jaksaa mennä liikkeeseen kattomaan, mutta ku niitä vaihtoehtoja on ihan liikaa! :excited001
 
en oo mäkään viel pikkumiehelle hankkinu toista istuinta... Pitäs varmaa kohta ku pää tulee kohta istuimen yli...
Suviii toihan vaikuttaa ihan fiksulta vekottimelta... Pitäs varmaa harkita tuollasta :)
 
Kiips: Okei, täytyy jaksaa mennä johonkin liikkeeseen kyseleen. Jos on noin vaikee, niin ei kyllä tuu meille. o_O
 
Jäde: Klippania vai britaxia? mikäs istuin teillä on?
Suviii: Joo, näin ymmärsin et ei oo oikein käytännöllinen. Me ajetaan pitkiäki matkoja niin pitää olla helppo systeemi miten istuimen saa lepoasentoon kesken matkankin.
 
Me ollaan harkittu britaxin multi-techiä ja max-waytä, poika menee vielä hienosti kaukaloon, remmejäkin voi nostaa vielä yhden pykälänverran ylöspäinkin :) Ja 9kg täyttynee joskus parin kk päästä vasta, sehän taitaa noissa meidän vaihtoehdoissa olla rajana. Häh, mä taas oon kaikkialta lukenu et noi palkki-istuimet on aivan turhia.? Mut vaikeehan tässä tosiaan on arvioida eri tahojen puolueettomuksia ja kolaritkin on yksilöitä...

Ja mä oon usealla fabon kirpparilla ja en juuri mitään osta... hauska vaa seurata niit vääntöjä ja draamoja mitä niillä aika usein tulee :D
 
toi meijän on siitä hyvä et se sopii selkä menosuuntaa 0-13kg ja 9kg-> naama menosuuntaa.eli käy niiku 0-4vuotiaalle.
 
pikkis, minkä ikänen sun vauva on, kun kuullostaa niin pieneltä :) tai sitten teitin kaukalo on iso :wink
 
7kk, 8kg ja 71cm :) Hoikkeliini ollu alusta alkaen! Ja tuo kaukalokin on kaverilta ostettu graco, mut vielä siin 5 vuoden rajoilla, sen jälkeehän suositellaan heittään vesilintua :)
 
tytön serkkupoika 10kg-> ja 70cm mahtuu vieläkii kaukaloo,niilläkii tais olla graco.
 
kysäsin fb:s kavereilta suositteluja istuimista. mielummin niistä minkä saa selkä menosuuntaan ja myöhemmin naama menosuuntaan... Sain vastauksia..

x Edullinen ja ERITTÄIN tyytyväisiä ollaan oltu vaunulan caretero istuimeen. Menee pitkään selkä/naama menosuuntaan päin

x Oli eka se gracon istuin ja soitin sinne vaunulan ja kysyin, että onko se caretero oikeesti hyvä ja antoi peukun ja kehut kyl istuimelle.

x Meillä britax multi--tech pojilla. Ollaan tykätty :)


xCybex tai recaro niin hyviä on


xBritaxin multi-tech tääläki. Kyl se tosi laadukas on, mutta selkä menosuuntaan + audin takaistuimet tuntuu olevan "lisäkulmatuen" kanssa liian pystyssä. Eli ku poitsu nukahtaa ekan kolmen ajometrin jälkeen niin pää notkahtaa eteen.


Sitten keskusteltiin myös istuimien turvallisuudesta... Mutta mun mielipide on et JOS kolariin/onnettomuuteen joutuu niin se on tuurista/Isosta herrasta kiinni kuinka sellaisesta selviytyy. Turvallisuus on kyllä mulle kaiken A ja O mut ei sitä ikinä tiedä koska täältä lähtee... Toivottavasti ei vielä pitkään aikaan :)
 
Takaisin
Top