Turussa olevat odottajat

Mä oon syyskuun alusta kaksi viikkoa poissa Turusta, kun miehellä on silloin lomaa ja ollaan silloin sukuloimassa yms. Mutta jos te haluatte nähdä silloin, niin ei se mua haittaa, voidaanhan me järkätä joku toinenkin kerta, et mäkin pääsen mukaan :) Mut mulle kävis parhaiten siis tuo syyskuun 17.päivästä eteenpäin tai sitten ensi viikko.
 
Mulle ensviikko on hieman epävarma (keskiviikko ainakaan ei käy), seuraava viikko ois ok (sillä viikolla keskiviikkona sopii aamullakin) ja se 17pv. alkava viikko ei taas käy lainkaan.
Sit taas alkaakin sopia melkeen koska vaan.
Jos yhtään helpottaa suunnittelua.
Ainahan tää aikataulujen yhteensovittaminen on hankalaa...
 
Yritin tuossa tehdä yhteenvetoa tapaamisen ajankohdasta. Jos oikein nyt olen "laskenut", että dzelli ja maji sopivat sekä 30.8. että 31.8., muttei heti aamusta. Mikuliini ei sovi. Mulle sopii 30.8. n. klo 11.30 alkaen (hieronta sitä ennen) ja 31.8. käy mihin aikaan tahansa.
Tuntui, että 17.9. alkava viikko ei oikein sopinut (myös mullekaan se ei sovi). 24.9. alkaen olisi tietenkin mahdollisuus suunnitella tapaaminen. Sinne asti en itse vielä tiedä työvuorojani, mutta vielä olisi kenties tämä viikko aikaa toivoa jotain sinne.

Olenkohan tehnyt oikein "salapoliisin työtä" vai en? Näemmekö dzelli ja maji ensi viikolla vai odotetaanko, että myös mikuliinille sopii myös?
 
Mulle olis alustavasti käyny molempien 30.8. sekä 31.8. aamut ennen 16.20., mutta nyt tuolle torstaille 30.8. tuli menoa :/ joten ehkä mun osalta ainakin näkeminen siirtyy tuonne syyskuun loppupuolelle siinä tapauksessa. Aikataulujen yhteensovittaminen on aina vaikeaa :D
 
Nähdään vaan ensi vko:lla. Otetaan sitten uusiksi Mikuliinin kera. Sanot vaan Antsku ajan ja paikan :)
 
Tämäkin ilmottautuu Turussa oleviin odottajiin! Olen 34-v Raisiossa asusteleva,iltatähtöstä odotellaan viikoilla 25+2,la 9.12.  Perheeseen kuuluu mies, tyttö 12v,poika 14v sekä lemmikkeinä tipsukoira ja pupu.Hoitoalalla työskentelen,ihanan kamalissa vuorotöissä.Toisin kuin aikaisempien lasteni kohdalla ei kukaan ystäväpiiristäni odota nyt tällähetkellä lasta joten hiukan kyllä pelottaa tuo vauva ajan yksinäisyys,mielellään otan myös hyviä vinkkejä vastaan missä täällä Raisiossa (tai lähimaastossa) pienten lasten äidit treffailee.
 
Tervetuloa mukaan Tuuli77! :) Maji: sulle ei sovi tämän viikon torstai tai perjantai vai?Puhuit ensi viikosta.. Mutta siellä sopii esim. torstai 6.9. ja ajalla ei oo väliä.
Miten sitten kaikille sopii esim. 24.9. (maanantai)?
 
siis aamusella ei sovi, puolen päivän aikaan kyllä...tarkotin ensi vko:lla eli vko 36. Mut joo käy 6.9 sekä 24.9 myös. Harvemmin mulle ei käy.  Mites Tuuli pääsisi tapaamiseen?
 
Hei.

Täälläkin on yksi Turussa asuva odottaja. Olen 26-vuotias ja esikoista odotan. Laskettu aika on sama kuin dzellillä eli 10.12. :) Tyttöä meille luvattiin rakenneultrassa. Mieheni on mua vuoden vanhempi ja kihlauduimme viime syksynä. Häitä on nyt lykätty vuodelle 2014, jotta saamme ensin keskittyä perhe-elämään.
Noihin tapaamisiin en varmaankaan kovin helposti pysty osallistumaan, koska käyn työssä Turun ulkopuolella ja olen kotona iltaisin vasta kuuden aikaan/jälkeen. .. Mutta mukava olisi täällä keskustella yhteisistä asioista!
Raskaus on sujunut hyvin alkuraskauden kuvotusta lukuunottamatta. Eipä juuri mitään vaivoja oo ollut. Parina päivänä on nyt yrittänyt ilmeisesti vähän närästää(sellasta polttelua kurkussa), mutta eipä mitään sen kummempaa.
 
  Mulle tuo 6.9 ei taas käy(ellei sitten pukkaa sairaslomaa) kun taas tuo 24,9 on vielä auki.Aika kirjavalta tuo minun kalenteri näyttää ennen äitiyslomaa ja varsinkin työvuorojen kanssa on ainainen ongelma sopia ylipäänsä noita menoja,meillä kun sattuu töissä olemaan niinkin typerä työvuoro,eli 12-20...siinäpä ei aikaa jää juurikaan mihinkään(mulla näitä välivuoroja tulevassa listassa 8,siihen sitten päälle ilta ja aamuvuorot).,,mutta sopikaa te joku teille sopiva,ni mä hyppään mukaan jos pääsen =)
 
Tervetuloa mukaan Janni! Tuuli77: Ymmärrän erittäin hyvin tuon ainaisen aikataulun sovittelun vuorotyössä. Se on usein erittäin haastavaa. Meillä iltavuoro on arkisin klo 12-21, joten siinä ei kyl tosiaankaan tehdä mitään muuta ja välillä saattaa olla 8-20 oleva vuoro. Kuulin eilen kollegoilta ettei yövuoroja tarvitse tehdä, kun viidennellä kuulla raskaana ja mä kun olen jo ja seuraavat yövuorot osuvat kuudennen kuun puoleen väliin emoticon ja ne on vielä kolme peräkkäin. Nyt olin jo kahden yövuoron jälkeen aivan loppu... Onko teillä samanlainen "systeemi"?

Kertokaas, koska nähdään! Nyt ei päänuppi pelaa ollenkaan kolme yövuoroa tehneenä...
 

Ilmottaudun mukaan!

26v (joulukuussa 27v) esikoista odottava, naimisissa ja Turun suurimmassa lähiössä asutaan. Yhdessä ollaan oltu pari kk vajaa 5v ja naimisissa sen pari kk vajaa 2v. Esikoinen tosiaan tulossa ja luultavasti jää ainoaksi lapseksi. LA olis 26.12. ja aika selkee poika oli rakenneultrassa.:D

Mulla ois tän viikon jälkeen 5vkoa töitä, sitten kolme loma-viikkoa ja siitä varhennetulle äitiyslomalle. Olo alkaa olla aika tukala, vaiks tänään poksuu 23 viikko. Liitoskivut alkaa olla aika pahoja aika ajoin. Saa nähä miten tässä jaksaa.:D

Olis kyllä mukava tavata muita about samaan aikaan vauvan saavia. Ne kaverit joilla lapsia, niin ovat tehneet ne jo muutama vuosi sitten. Ja ehkä mulla vaan huonoa tuuria, mut ykskin kaveri vaan neuvoo ihan hirveesti, koska totta kai hän tietää paremmin.;P Tietysti se on ihanaa et on tukena, mut se tyyli ei ehkä ihan mulle uppoa, "sitte teet niin ja niin ja vauva sit on semmonen ja semmonen"..

 
Teretulemast TuuliQ :) Joo näitä neuvojihan riittää ain, mut älä välitä. kukin taaplaa tyylillään. eiköhän sitä osaa avata suunsa ja kysy jos silt tuntuu neuvoa tarvitsevana. 
Äh ku te kaikki ootte töissä :D menee kyl tosi hankalaksi...Minä nyt ensi viikolla aion lähteä pörräämään Turkuun aikaa kuluttamaan ja jos joku/jotkut on kiinnostuneet näkemään niin minä olen paikalla ainakin. Sano vaan nyt ajan ja paikan...Muita mielelläni tapaan sitten vaikka myöhemmin kun sopiva ajankohta, sillä mulla tosissaan kaatuu nää seinät kohta päälle jos en jtn kehittele :)
 
Ei oo kyl mukavaa, kun seinät kaatuu päälle. Siihen sitten helpotusta esim. torstaina (6.9.) tai perjantaina ;) Mulla sattuu silloin olemaan vapaapäivät.. Olisiko sit vaik torstai klo 12 jossakin Hansan kahvilassa? ;)
 
Juu se passaa, tulee ken tulee...Minä siis ilmottaudun ainakin :) Torstai ja klo 12.
Otetaan sitten vaikka uusiksi jos tuo aika ei nyt jollekkin sovi niin pääsee halukkaat mukaan...
 
Mä pääsen sittenkin mukaan torstaina!
Kertokaa vaan missä treffataan ja tunnistetaanko toisemme jostain muusta, kuin kasvaneesta vatsasta ;o)
 
Jee kivaa!! Mulla toi kuva tossa, joten sama naama edelleen :) ja tosissaan mulla tota mahaa ei voi enää olla huomaamatta. Mun täytyy nyt selvittää missä on hansa :D Sanokaa vaan joku kiva kahvila sieltä minne sit tulla??
 
Elikkä kaikki vain kynnelle kykenevät tervetuloa ensimmäiseen tapaamiseen torstaina (6.9.) klo 12! Oisko paikkana vaikka Hansassa oleva aschan tai cafe brahe?
Mut tunnistaa et olen aikas lyhyt ja aika vaaleat pitkähköt hiukset, jos laittais vaik lappuhaalarit päälle. Ja tottakai pyöristyneestä vatsasta ;)
 
Heippa!

Vieläkö mahtuu mukaan? Täällä olis myös yksi odottaja Turusta ja mammakavereita kaipailisin. LA 28.12.
 
Oisko se sitten hansan aschan, ylempi (eli 2krs)? Se saattais olla rauhallisempi paikka, kun toi Cafe Brahe, siinä on aina jotenki hälinää, kun ihmisiä kulkee jokapuolelta ohi. (en kyllä muista onko aschanin ylä ja alakerralla jotain eroa keskenään)
Mulla on ruskee ns. polkkatukka, silmälasit ja oon aika lyhyt. Vaatetuntomerkkejä en vielä osaa sanoa, mutta varmaan jotain missä hiukan masu erottuu =)
 
Takaisin
Top