Turun seudun odottajat :)

^tuolla aikasemmin kun ryhmästä sissi mainitsi niin voishan sitä pohtia jotain kahvilatapaamista ehkä?
 
Onks Turun neuvoloissa eroja? Kun ei meidän neuvolassa ainakaan oo ultraus välineitä, mutta taas toisaalla porukka kirjottelee että heidän neuvoloissaan on(en vaan tie mistä päin ovat). Musta ois mahtavaa jos joka neuvola kerralla sais nähdä vilauksen pienestä, varsinkin kun nyt jo puolessa välissä ollaan mut maha ei kasva eikä pieni liikuskele ollenkaan niin epätoivo iskee :sad001 tosin kyllähän sydäntä kuunnellaan aina, mut äänelle ois kiva saada kuvakin.
 
Mulla la on 29.1.ja Raisiosta oon =).
Meidän neuvolassa ei oo ultraa vaan kaikki ultrat on tehty Medisonarissa turussa. En tiiä onko raisiossa missään ultrauslaitteita
 
Esikoisesta kävin mäntymäessä neuvolassa ja nyt Maarian neuvolassa. Ultrattu ei ole koskaan neuvolassa,eli tuskin niitä laitteitakaan on :)
 
Mä jo aattelin että kun mun neuvola on ikävä kyllä Vakkella vaikken siel asukkaan niin onks se vaan sellasta slummia ettei siellä oo sellasia vehkeitä. Mut luulis että mäntymäessä ois ollut tosin toisaalta siinäkin on sit jo ultaääniyksikkö ihan naapurissa niin se ehkä oiskin turhaa..
 
Takaisin
Top