Tunteiden paloa!

Ekalla neuvola käynnillä aloin melkein itkeä, kun neuvolantäti kysyi, minkä arvosanan antaisin ensinmäisen lapsen synmytykselle. Annoin asteikolla 0-10 arvosanaksi 3. Vaikka synnytys eteni ihan normaali kaavan mukaan, niin jotenkin se kivun määrä oli kauheaa, enkä muista tapahtumasta kaikkea kun olen ollut niin shokissa. En oo koskaan itkenyt asiaa, eikä se mua nytkään sureta, mutta neuvolassa oli kyllä itkussa pidättelemistä :smiley-ashamed008
Kuopuksen synnyttämiselle annoin arvosanaksi täyden kympin, se meni niin nopeasti ja hyvin :happy:
 
Vihdoin Vain Elämää, elämäni tärkeimmän artistin Antti Tuiskun päivä, itken kyllä :Heartred
 
Vihdoin Vain Elämää, elämäni tärkeimmän artistin Antti Tuiskun päivä, itken kyllä :Heartred
Oli kyllä hyvä jakso!! Vähän harmitti että tuli vain uutta tuotantoa, olikohan itse toivonut niin? Tykkään myös vanhemmasta tuotannosta, muutamasta helmestä etenkin ♡
 
Mä tykkään enemmän jopa vanhemmasta ku uudesta tuotannosta. Vaikka ei uusikaan huonoa oo. :)
 
Tänään mulla on niin huono päivä.. esikoinen uhmailee ja eipä nukkunu ees päikkäreitä. En oo yöllä nukkunu ku tunnin pätkiä kun joko pissattanu tai vatsassa kiertänyt :sad001
Onneks mies on ollu töis niin ei oo sille tullut äksyiltyä.
 
Oon niin pahalla päällä usein ja helposti jää päälle esim. viikonloppuna koiralenkillä, kun alkaa sataa tai koira nykäisee vähän hajujen perässä nuuskiessaan hihnasta ja sehän pieni nykäisykin tuntuu nivusissa asti kun oon niin kipeänä.. mies jo kysyi pitäisikö jatkaa eteenpäin eikä jäädä tuskailemaan tilanteita jotka meni jo. Ja oikeassahan se on. Se paha fiilis vaan jää niin helposti kytemään kun pinna on lyhyt.
 
Oon itkeny aamusta saakka. Eka kun oli aamul nii ihana nukkua lusikassa. Sit ku jäin yksin kotii ni itkin vaikka olin odottanu että voin yksin käpertyä kattelee hömppäsarjoja sohvalle. Nyt itken ku koiralla on kiima ja taas joudun siivoo kun veressä lattia. On aika värikästä ja käy miestä sääliksi :sad001
 
Oon itkeny aamusta saakka. Eka kun oli aamul nii ihana nukkua lusikassa. Sit ku jäin yksin kotii ni itkin vaikka olin odottanu että voin yksin käpertyä kattelee hömppäsarjoja sohvalle. Nyt itken ku koiralla on kiima ja taas joudun siivoo kun veressä lattia. On aika värikästä ja käy miestä sääliksi :sad001


Odotus mullistaa meidän naisten kehon ja mielen totaalisesti. Itkuisuus on normaalia, kuten monet muutkin tunteet.

Puolisomme pääsevät tässä vaiheessa fyysisesti niin paljon helpommalla, että vaimon tunteilu tai vaihtelevat mielentilat tms. olkoon oikeutetusti puolison "raskausoireita" :wink:wink.
 
Odotus mullistaa meidän naisten kehon ja mielen totaalisesti. Itkuisuus on normaalia, kuten monet muutkin tunteet.

Puolisomme pääsevät tässä vaiheessa fyysisesti niin paljon helpommalla, että vaimon tunteilu tai vaihtelevat mielentilat tms. olkoon oikeutetusti puolison "raskausoireita" :wink:wink.
Niinhän se on. Mua vaan kävi niin miestä sääliksi kun se kysyi onko sen syy kun itken ja että hänestä tuntuu kuin tekisi jotain väärin kun lähtee järkkää juhlia:sorry:
 
Tää itkuherkkyys itkettää ja naurattaa ja turhauttaa mua. Eilen itkin kun mies toi leipää jota ei kaikkialta saa, olin just pari viikkoo takaperin kertonut kuinka sitä tekisi mieli. Tänään kun soitin sairauslomasta, itku tuli pomolle puhelimessa.
 
Kyllä yhä kaikki itkettää kovin. Niin hyvässä kuin pahassa!
 
Kyllä alkaa tää milloin mistäkin itkeminen käymään voimille, ja mies raukka hämillään että mitä taas :sad001
 
Takaisin
Top