Tunteiden paloa!

Muruska

Kommentoinnin ninja
Toukokuunmammat 2014
Ihan tuli tuossa Kmarketin mainosta katsellessa melkein itku ku lapset oli keksiny sovelluksen kauppaan, jolla voi suuntautua ilmastoystävällisempiin ostoksiin. Hyvä lapset! Jee!

Edellisessa raskaudessa muistan itkeneeni myös Kaunotar ja Kulkuri elokuvan jouluisessa pätkässä. Kyllä on miehellä ihmeteltävää taas
 
Mä oon muutenkin kunnon itkupilli ni saa nähä mitä tulevat viikot ja kuukaudet tuo tullessaan :sad010
 
Mulla tuli itku kun yövuoron jälkeen herättyäni pöydältä löytyi kukkakimppu ja kortti kauniine sanoineen :love017 mies oli kokenut että ei ollut plussa uutisten jälkeen heti osannut huomioida minua asiaankuuluvasti joten tahtoi muistuttaa, kuinka onneissaan on uutisesta :Heartred
Kyllä pieninkin asia saa herkistymään, vaikka herkkis olen muutenkin mutta nyt potenssiin satalaughing7
 
Ei muutoksia. Ei ollut ekassa raskaudessa myöskään :grin Synnytyksen jälkeen sitten kotiin pääsystä pari pv hirveä itkupilli :smiley-angry017
 
Mies ei ymmärtänyt että mun pitää syödä monta kertaa päivässä ja itkuhan siitä pääsi. Ollaan reissussa ja ruokailut hoidetaan pääasiassa ravintolassa. Siksi hankalaa kun ei joka päivä viitsisi ihan tosi montaa kertaa ulkona syödä. Mutta kun mulla on oikeesti jo kova nälkä jos edellisestä ruokailusta on aikaa se 3-4 tuntia.

Mies ois sitä mieltä et ihan ok syödä hotellilla aamupala klo 9 ja sit seuraavan kerran päivällistä klo 17. Ja sit taas seuraavan kerran aamulla... Kuka pärjää noin pitkällä ruokailuvälillä?
 
Kiukku ja ärsytys on iskeny :gen014 :dance008haluaisin koko ajan kiukutella jollekki tästä pahoinvoinnista ja väsymyksestä :,D
 
Mies ei ymmärtänyt että mun pitää syödä monta kertaa päivässä ja itkuhan siitä pääsi. Ollaan reissussa ja ruokailut hoidetaan pääasiassa ravintolassa. Siksi hankalaa kun ei joka päivä viitsisi ihan tosi montaa kertaa ulkona syödä. Mutta kun mulla on oikeesti jo kova nälkä jos edellisestä ruokailusta on aikaa se 3-4 tuntia.

Mies ois sitä mieltä et ihan ok syödä hotellilla aamupala klo 9 ja sit seuraavan kerran päivällistä klo 17. Ja sit taas seuraavan kerran aamulla... Kuka pärjää noin pitkällä ruokailuvälillä?
Tsemppiä syömiseen kanssa! Voin niin samaistua tuohon, että koko ajan ois hyvä syödä vähän jotain. Toivottavasti on löytyny joku ratkasu :)
 
Liikutun ihan pöljistä jutuista. Jos vaikka oon kertomassa jotain juttua jollekin niin yhtäkkiä huomaankin palan kurkussa enkä pysty jatkamaan!

Tänään on väsyttänyt, ja ärsyttänyt esikoisen perseily. En tiiä onko käytös edes ollut normaalista poikkeavaa mutta kaikki on tympinyt.
 
Tossa yksi yö herätessäni etovaan oloon pohdiskelin hereillä ollessani tätä foorumia ja vähän jopa liikutuin siitä, miten asiallinen paikka tämä on ainakin omasta mielestäni ollut. Varsinkin täällä odottajien ryhmässä en ole törmännyt negatiivisiin tai epäasiallisiin kommentteihin, vaan jokaiseen suhtaudutaan tsemppaavasti ja annetaan jokaisen rauhassa kokea juuri omat tuntemukset ilman kritisointia. Neuvot ja vinkit annetaan todella asialliseen sävyyn. Ja täällä saa kokea myös tylsät tuntemukset ihan rauhassa eikä kukaan tule kritisoimaan niitä vaan toisia tsempataan.

En oo netissä ikinä tainnut törmätä kanavaan, jossa on ollut näin positiivinen meininki kun vertaa esimerkiksi melkein mihin tahansa fb ryhmään, jossa vähänkin enemmän porukkaa. Siellä joku aina alkaa vänkäämään oli asia sitten mikä ikinä tahansa :woot: Ja tässä on vielä se huima ero että täällä esiinnytään anonyymisti nimimerkillä ja fbssä kuitenkin omalla nimellä, helpompihan täällä olisi alkaa aukoa päätään.

Että kiitos vain kaikille täällä oleville, on mukavaa seurailla keskusteluita täällä kun voi tuntea että kukaan ei oo pätemässä! :signs001
 
Onhan sitä tullut parit itkut tirautettua esimerkiksi tv-ohjelmien takia ja myös ihan väsymyksestä. Kaikista pahin on kuitenkin tää uusin Pelastusarmeijan mainos. Se avaa hanat takulla. :grin
 
Onhan sitä tullut parit itkut tirautettua esimerkiksi tv-ohjelmien takia ja myös ihan väsymyksestä. Kaikista pahin on kuitenkin tää uusin Pelastusarmeijan mainos. Se avaa hanat takulla. :grin

Täällä kans kyynelehditty pelastusarmeijan mainoksen tahdissa :laughing002:laughing002
 
Kaikki on itkettänyt. Ihan sama mitä mies sanoo niin minähän loukkaannun kaikesta ja itkut tirautan. Jälkeenpäin aina välillä vaan hävettää ja naurattaa että hohhohhoijjaa minkälaisista asioista tullutkin itkettyä :hilarious:
 
Mä olin tänään ottamassa jo eroa, koska meillä tuli riitaa siitä kuinka paljon täytyy laittaa korppujauhoja, 2dl kermaa :D
 
Itkettyä tulee kaikenmaailman netissä pyöriville videoille, minkä takia ei siis normaalisti itkisi :D
 
Takaisin
Top