Tunnetko jo liikkeet?

Mä tunsin muuten pari ekaa potkua loppuviikosta, suunnilleen rv18+5. Sattui pikkuinen kerrankin potkaiseen tuohon sivuun, niin ei ollut istukka tiellä :) Mutta turha odottaa vielä hetkeen, että masun päältä mitään tuntisi :)

Täällä myös päivittäin liikettä tuntuu useampaan kertaan. Viimeksi ultrassa sanottiin että istukka ei ole edessä ja nyt tänään rakenneultrassa kuitenkin sanottiin että on osittain edessä. No pääasia että liikkeet tuntuu hyvin.:)

Täälläkin tuntuu liikkeet aika selkeesti ja jopa näkyy jo päällepäin, vaikka istukka on edessä. Se on kuitenkin ilmeisesti suht alhaalla, joten ei silleen kokonaan vaimenna iskuja :)
Mun mielestä liikkeet on nyt tuntunut jonkin verran selkeämmin kuin esikoisen aikaan näillä viikoilla. Tai nyt jo liikkeitä tuntuu pitkin päivää ja pienellä on samantyylinen rytmi kuin esikoisella aikanaan :)

kyllä täälläki tuntuu liikkeet joka päivä.eile illalla ilmeisesti majaili pää alaspäin ku ylämahaan kunnon jötkyjä tuli ja mieskii tunti iha selvästi nyt :D oisinki jo ihmetelly jos ei ois tuntenu ku koko pv piti iha älytöntä menoo ja välillä jo melkee alko ärsyttää ni semmosella sarjatulella tuli. :D

Nyt huomaa että liikkeet on vahvistunut. Ja jopa käteen asti tuntuu tuolla alhaalla missä istukka loppuu. Ja jopa nyt on alkanut tuntuun myös ylempänä. Saa vaavi selvästi massaa lisää kun noin vahvoja potkuja jakelee.

Täällä ekat kunnon liikkeet tuli tasan 18+0 , siittä lähtien vahvistunut koko ajan :)
Bambinolla on omaa kivaa vatsassa, järjestää ihan kunnon bileitä niin et on täällä ääneen naurettu ja otettu videokuvaa alienmahasta :D Näkyy ja tuntuu tosi hyvin vattan päältä.

Se on jännä muljaus kun kuperkeikkaillaan, vähän kuin ajaisi autolla alamäkiylämäki-kombon vauhdilla. Potkuja ja nyrkkiä tulee tasaiseen , mut jos baby ei tykkää minun asennosta, tulee sarjatulta kunnes vaihdan asentoani :D

Hällä on oma nukkurytminsä, vielä en huomaa herääväni jumppailuun mut hetken kun olen hereillä maaten niin kyllä sieltä moikkailut tulee :happy:

On tämä vaan ihmeellistä ! ♥
21+2

Vähän mua harmittaa se, etten ehdi oikein tunnustelemaan potkuja tai vauvelin päivärytmiä. On joko töitä tai taapero seurana. Kaipaan ekan raskauden aikaista tunnetta, että omistan aikaa pikkutiitiselle jo nyt. :)

Meijän pikkunen jähmettyy joka kerta ko laittaa käden vattan päälle mutta potkasee yleensä takasin ku kutittaa vattaa..eli käteen ei olla tunnettu potkuja vielä :/ rv 22+4

Meillä kans ensin loppui aina hyörinä kun mies yritti liikkeitä bongata. Tulin tulokseen et itekkin taisin vähän jännittää et "tuntuuko ne nytkö ne tuntuu" ja jännitykseni välittyi varmasti pikkuiselle asti. Mut voi sitä tunnetta sitten kun isäkin tunsi liikkeet ! ♥ eiks se niin oo et hyvää kannattaa odottaa :happy:

Eilen myöhään illalla pikkunen oli aika höperönä ja potkiskeli aika paljon. Ja silloin se tapahtu,mieski tunsi potkut eka kertaa. "Mie tunsin,nyt mie tunsin,sielä on oikeasti joku,isin tyttö!"...että semmosen innostuksen sai aikaan :D

Heräsin yöllä vaihtamaan esikoisen yövaatteet pissavahingon takia. En saanut millään enää unta, kun mahassa kävi sellainen hyörinä. Nyt aamullakin on kova meni päällä. :)

Potkiminen aikalailla vaihtunut sellaiseen työntämiseen, puskemiseen ja kärrynpyöräilyyn. :D
Kyljet on aika kipeät kun öisin varsinkin tuntuu toinen puskevan pienen olkansa takaa ihan niin paljon kuin vain jaksaa. Liekkö kiire ulkomaailmaan vai kunhan kiusaa minua. :D

Täällä kanssa kovasti liikutaan, tuntuu että tärähdän ihan silmiin nähtävästi aina kun tulee potkuja :D aina kun avaan silmät yöllä niin alkaa monotus :O

Takaisin