Tunnetko aina ovulaation?

Tiettyjä oireita olen pistänyt merkille, esim. alavatsakipu/nipistely 1-2 päivän ajan ovulaation aikana ja rinnat kipeytyy aina kun ovulaatio on mennyt. Ennen ensimäistä raskautta en huomannut mitään ovulaatiooireita. Nyt kun seurailee kiertoa mm. ovulaatiotestien avulla, on alkanut tunnistaa oireita.
 
Limoista huomaan yleensä. Ja alavatsan nopeasta nippailusta. Nippailut on yleensä oivis plussan jälkeen :shy: mutta on alkanu harvenemaan oivis oireet tässä talvella.
 
Ennen kuin aloin tarkkailemaan ovista, niin en oo todellakaan koskaan huomannut mitään muuta ku paremmat mielialat ja seksihalut kierron keskivaiheilla.

Kun aloin tarkkailemaan, niin yritin eka seurailla limoja, mutta oon nyt tullut siihen tulokseen ettei niistä voi mulla juuri mitään päätellä. Joskus tulee isompia määriä limaista valkovuotoa niihin aikoihin kuin on ovisplussa, mutta ei aina. Enkä oo huomannut minkään sortin "limojen vahvistumista" tms. ennen ovista.

Nyt kun oon tarkkaillut ni mulla on tullut lyhyt alavatsakipujakso ovisplussan jälkeen, joskus enemmän joskus vähemmän voimakas. Mut en ole varma onko se se itse ovulaatio, koska se tapahtuu alle 12h ovisplussasta.
 
Eilen illalla ja tänään päivällä oli ovistestissä kaks vahvaa viivaa. Nyt on aivan törkeän kipeä alamaha! Siis kuin menkat mut x 10. En pysty makaa paikoillaan!

Viime kierto oli ihan ihmeellinen: yleensä 25-26 mut sit yhtäkkiä 33. Ja menkat oli omituiset, tuli ihan erilaista vuotoa kuin ennen. Epäilinkin et olis ollu varhainen km, mut hcg ei missään vaiheessa noussu niin tiedä sitten. Nyt sit huolettaa tää vatsakipu. On nimittäin ihan törkee.

Jos on ovis nii ei kyl pysty mitään näiltä kivuilta harrastamaan! Hjelp! Onks muilla tällasta?
 
Eka ovis ilman pillereitä oli 2 vk sitten. Voi herranjestas sitä himon (ja liman) määrää :laughing025

Koko ajan panetti :D mies sanoi mua vitsillä "ahdistelijaksi". Tuntu kuitenki kelpaavan. :wink tunnin välein sai olla pikkareita vaihtamassa ku oli limainen olo :D

Jos himon perusteella vois arvioida, onko raskaana. Mulla ois varmaa vähintään kolmoset tulossa! :D
 
Mulla on kaikki mahdolliset oviksen tunnistusoireet :dead:. Mahassa napsuu, lämmöt nousee, panetus, limat, s**tanallinen kipu, ja yksi päivä hillittömiä mielialanvaihteluita ja itkukohtauksia. :finger:
 
Synnytyksen jälkeen alkoi tuntua aina semmoinen jomotus jommassa kummassa munasarjassa. Ei mitenkään kivulias kuitenkaan.
 
Mullakin on alkaneet oviskivut vasta synnytysten jälkeen. Ja samalla kuukautiskivut katosivat. Outoa kyllä. Oviksen aikaan noin päivän verran on hirveä kipu jommallakummalla puolella, kuin munasarjassa olis ilmapallo räjähtämäisillään ja tärinää on vältettävä.
 
Hei. Voisko joku viisas kertoa. Tuleeko se paksu "kananmunan valkuais" vuoto, ennen ovulaatiota, samana päivänä kun on ovulaatio, sillä hetkellä vai sen jälkeen? En tee tässä kierrossa ovulaatiotestejä ja nyt kp 14 on tullut runsaasti tuota ovulaatio limaa.
 
Takaisin
Top