Mä olin tosiaan synnärillä jo pari yötä tarkkailtavana viime viikolla, kotiuttivat keskiviikkona ja sanoivat että pitää tarkkailla mahdollisia raskausmyrkytysoireita. Perjantaina olin neuvolassa ja taas oli verenpaine koholla, soitettiin synnärille jossa käskettiin tarkkailla vielä viikonlopun yli ja soittamaan jos tulee oireita.
Tänään oli uusi kontrolli ja edelleen korkeat arvot. Neuvolantäti soitti synnärille ja sanoivat että heti huomenna uudelleen neuvolaan tarkistuttamaan paineet. Puuh. Alkaa olla jo turhauttavaa. Oon yrittänyt vaan lepäillä kotona koko viikonlopun, jos alkaa yhtään touhuamaan niin päätä alkaa särkeä. Eilen illalla oli päänsärky joka meni ohi nukkumalla. Tänään on ollut vähän hassu olo ja oon kahden vaiheilla pitäiskö mun soittaa vielä sinne synnärille ja kysyä neuvoa, mutta toisaalta jos huomenna meen taas neuvolaan niin ehkä tän yön nyt kestää vielä kotona. Mitään muita raskausmyrkytykseen viittaavia oireita ei oo, tänään tein pissakokeen joka oli ihan puhdas, eli sillai ei kai pitäis huolettaa. Vauvakin liikkuu edelleen paljon.
Mä en jaksais ravata joka päivä tarkistuttamassa verenpaineita, kun ei ne näköjään nyt laske, joten saa nähdä mitä huomenna käy ja pitääkö taas käydä sairaalassa kääntymässä. Jotenkin melkein toivoisin että ne käynnistäis tän, alkaa olla turhauttava tilanne tää.
Toisaalta taas käynnistyskin jännittäisi. Mut viimeksi sanoivat että odottelevat vielä koska kaks ekaa on tulleet niin paljon La:sta myöhässä.
Hoh-hoijaa, kaikkea sitä. Nyt rv 38+5.