Tuet, lomat ja muut etuudet

Joo, nyt kun kattelen niin on toi uus ehkä pikkuisen kivampi kuin vanha. Voi kyllä johtua siitä että vanhaa on nähnyt niin paljon, siihen on ehtinyt kyllästyä. Mutta ihan tyytyväinen olen tuohon saamaani vanhaankin. Ehkä voisin koittaa aaltobodyn tai oravapotkarit koittaa metsästää jostain sitten kun noi kierrätyspalstoille ilmestyy niin saisin vaaville jotain oman vuoden pakkauksestakin :)

Totta, Mannaryyni :). Voi kyllä olla että laatikko ei kestä ihan perinnöksi asti. Aattelin meinaan säilöä pari kivaa juttua kaapin nurkkiin kun tällainen hamsteri oon.

uudesta miellyttää enemmän kyl noi toppapuvut ja makuupussit.. mut liikaa silti ruskeeta ja keltasta mun makuun. No, laitoin eilen hakemukset menemään, eiköhän ne jaa noi vanhat ekat pois vaikka uus ois julkaistu?

Onhan toi ihan kiva toi uus pakkaus, mutta ei kyl silti kaduta, että otettiin se rahana. Meil on niin paljon vaatteita jo ennestään ja noi kylpymittarit ja kumppanit ei paljoo maksa.. Onneks! Plus et mun tuuril olisin saanut sen vanhan pakkauksen.

Nipsumuki: Elähä sano äiti on säilöny pikkuveljen -97 pakkauksen ja tuollaha toi mukavasti perinnöksi on jääny! :laughing002 Mutjoo onhan sillä tietty vaatteitakin siinä, ettei pelkkä loota! :p

ps. oon tulossa vissii mökkihöperöks ko pitää joka asiast yrittää vääntää vitsiä.. Hissitalo täältä tullaan. Pääsee tää nivelvammainenki ulos!:D

Jos olisi tilaa niin EHDOTTOMASTI säästäisinkin koko höskän ja vähän päälle :wink

Mut ahdas asunto ja siivousintoinen mies haittaa mun keräilyharrastusta...

Miun iskästä jos ois ollu kiinni niin mitään miunkaa aikuisia ei ois saanu hävittää! Äiti vähä kyrpiintyny ku kaikki pitää säilöö, mitää ei saa heittää pois. Siis mitään turhaakaan, et ei vaan lastentarvikkeit ja vaatteit :) Sielläkin vähän kaapit ahdettu täyteen!

Pahin esivalmistelu asia tehty, TUET haettu :grin !

Vielä muutosverokortti, kuhan päätökset tulee:) okei olipahan helppoa netissä! 8)

Otin äippäpakkauksen rahana

A. Uusi pakkaus on hirveä, en tykkää! Ja kelasta sanottiin, että senki saattaa (huonolla) säkällä saada

B. Meillä on lähes kaikki mitä pakkauksesta löytyy, 1/4 2013 pakkauksen vaatteista sekä itse vuodelaatikko, oon saanut kavereilta kaiken mahdollisen. Ja saapas anoppi ostaa unipussinsa, mistä on haaveillu :)

Onko mulla ihan erilainen maku näköjää ku muilla! :-D mun mielestä se vanha ulkohaalari oli paljon kivempi!

Hitsi, jos oisin saanu uuden joku ois varmaan tehny vaihtikset vanhaa? Mä lähetin laput ny,muuten oisin viä pitkittäny uuden pakkauksen toivossa :)

Joo hyvä että otin äitiyspakkauksen rahana, en tykänny siitä edellisestä mut nyt on kyllä aivan hirveä! Kamalia värejä ja kuvioita :O

Kivemmat värit tässä uudessa ainakin! Retro oranssi ei iskeny muhun lainkaan. Mut siitä oon samaa mieltä, että vanhan toppapuku oli hienompi. Meinasin vielä kuukauden pihtailla hakemuksen suhteen, ja toivoa et se vanha olis loppunu siihen mennessä. Varmaan turha toivo. Ja muutenki halusin pakkauksen olevan samaa vuosimallia kuin lapsenkin.

Ainoa minkä olisin uudesta halunnut on tuo makuupussi! Aivan ihana! Haalari oli viimeisimmässä kivempi. Muutoin tuo oranssi-keltainen ei iske meikäläiseen. Haen rahana!

Nyt ei kyllä haittaa yhtään, että sain sen vanhan paketin. Kyllä se on enempi omaan makuun, varsinkin toppapuku ja makuupussi on miusta paljon kivemmat siinä. Muutama body/potkari oli kyllä uudessa kivempia, mut jospahan ne sais jostain haalittua itelleen jos tulee pakottava tarve saada. Tuleekohan näitä uusia miten äkkiä esim. kirppiksille myyntiin? Ainakaan vanhan pakkauksen vaatteita en muista nähneeni vieläkään missään.

Mun mielestä taas kirpparit on pullollaan tuota edellistä pakkausta. Mut kyllä varmaan heti kun uutta aletaan toimittaa niin ekat kamat ilmestyy myyntiin. Facen äitiyspakkauskirppis on varmaan aika varma paikka bongailuille.

Veikkaan kyllä, et kaikki toukomammat saavat vanhan pakkauksen. Kuukauden ajanhan täs viel voi sitä (toukokuiset) hakee niin tuskin vielä loppuu varastoista. Mutta se jää nähtäväksi :)

Mä tykkäisin enemmän tuosta uudesta pakkauksesta, jotenkin tyttömäisempi. Kävin tänään Kelassa laittamassa hakemukset kuntoon. Tuli mitä tuli, olen kiitollinen tuosta avusta!

Haen loppuviikosta kaikki. Molempi parempi, mut ihan hiukkasen parempi tuo uusi kuitenkin. :) Mut kiva päästä näpräämään

Takaisin