Tuet, lomat ja muut etuudet

Äitiysraha iso? No ei oo vaikka tienasinki 27 000. Luulin et ois ollu enempi mut ei. 900e kätee.. Hups tups..

Nii kyllä! Ei niitä summia saa. Vaik ois mulleki kelvan mitä siin kelan lapus oli. Nii nam!

Sama homma, Kelan lappu saapui tänään kotiin ja piti 2 x katsoa et jaahas, tästä verot pois. Nyt laskeskellaan kuinka paljon lainoja lyhennellään vanheimpainrahakauden aikana kun asuntokauppaakin tässä vielä samaan aikaan tehdään ym.

Joo sama mietin et jos mies ei saa töitä mistää nii huh huh.. soijjaa pukkaa..

Mun täytyy sanoa, että meillä kävi peikkomainen flaksi, kun saatiin tää asunto myytyä. Ens viikolla ois kauppakirjojen teko. Jää vielä myyntihinnasta säästöönkin hiukan välittäjän palkkion jälkeen. Tosin kohta pitää ottaa uus asuntolaina, kun pitäs alkaa rakentamaan omakotitaloa.
On tässä vajaa vuosi kituutettu mun työttömyyskorvauksille ja miehen "palkalla". Yrittäjä kun on, niin ei oo säännöllistä kuukausipalkkaa vaan sen verran otetaan firman tililtä rahaa kuin sieltä on mahdollisuus ottaa. Välillä on kyllä oltu aika tiukoilla. Varsinkin joulukuu ja helmikuu oli tiukkoja, ku mies sai järkyttävät veromätkyt maksettavakseen. Onneks niistäkin selvittiin. Nyt vaan tarttee maksaa sit ennakoita enempi, jotta ei tulis taas mätkyjä.

Äippispaketti tuli tänään. Saan sitten hypistellä suruuni siilimakuupussia huomenna jos uusi pakkaus on paljon hienompi :grin

Muoks. Mutta muita päätöksiä ei kuulu. Kai se palkanlaskennan yhteytiedot on selvitettävä että voin sinne murista että miksei tieto kulje. Tai ainakaan tuolla ei näy mitään mainintaa palkkalomakkeesta.

Muokattu viimeksi:
Minäkin sain haettua äitiyspakkauksen!
Kahtokaahan tarkkaan että tuotteet on ehjiä, mulla oli siitä toppapuvusta yks sauma auki pitkältä matkalta vetoketjun vierestä, olipa hyvä et tuli hypisteltyä sitä jo nyt tarkemmin.
Monessa muussakin vaatteessa herätti huomiota sen jälkeen ne langan pätkät mitä pursus millon mistäkii saumasta o_O Mut kiva pakkaus se oli muuten! Toivottavasti se uus ei oo kivempi :grin

Kiitos vinkistä, täytyyki syynätä. Oon kirpparilla nähny printti tai neulosvikaisia pakkauksen potkareita ja mietinkin että täytyy omat syynätä.

Tätä pakettia on kyl vissiin tungettu ilmoille sen verran iso erä että taitaa olla kirpparilla jälleenmyyntiarvo aika olematon (mää täällä jo mietin mitä laitan tosta kiertoon kun vaatetta on nii paljon jo).

Mä sain viimein ne hakemukseni tehtyä ja jätin sitten pakkauksen hakematta. Tosiaan, huomennahan se selvinnee että tuleeko itkupotkuraivari vai ei :D. Mutta oikeesti me ei tarvittu yhtään vaatetta enempää ja sen pienen rahan yritän venyttää mahdollisimman järkevästi puuttuviin tavaroihin.
Mä en vielä oo ihan varma että minkä verran sieltä ois sitä rahaa odotettavissa mutta toivotaan ettei kauheesti tippuis nykyisestä ansiosidonnaisesta.

Eipä näy vielä kuvia uudesta pakkauksesta.. Perkele mä haluan nähdä sen!:mad:

Lälly: Sama fiilis. Oikeestaan tässä jännittää eniten se, et mokasinko mä ku odotin tätä uutta ku tykkäsin tosta edellisestäki, jaiks :grin

Siellä se uus oli. Muutama kivampi vaate, muutama tylsempi. Mut ihan kuin olisi enemmän tavaraa kuin vanhassa?

mun mielestä ihan kiva toi uus pakkaus kyllä :) mutta nyt kun sen näki, ni ei nyt niiiiin suurta väliä ole vaikka tulis vanhakin pakkaus :) hyvin samanoloset. se kevyttoppahaalari oli kyl kiva tässä uudessa :)

TYKKÄÄN :) Pikkusen tyttömäisempi kuin edellinen mun mielestä, tai menee paremmin nuo liilat muiden ostamieni vaatteiden kanssa. Mitenkäs sitten varmistais että saa tuon pakkauksen. Pihtailisko viel pari viikkoa ?

Takaisin