Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nappo: Mä myös sujahdin muutama viikko sitten saman kokoisiin :)

Minkkis: Olikin jo vähän ikävä sun juttujas :)

Kyllä mua tosiaan vähän hirvitti kun esikoinen sairastui vesirokkoon ja tiesin että se taatusti tulee tarttumaan myös perheen pikku-ihmiseen :) Mutta molemmilla on tauti onneksi mennyt suht helpolla ohi ja nyt sitä ei koskaan enää tarvitse sairastaa! Pidän vielä peukut pystyssä että vauva ei mitään jälkitauteja tulisi saamaan, sen vuoksi tää viikko ollaan vielä visusti sisätiloissa.

Mullekin mahtu jalkaan pitkästä aikaa farkut, jotka mulla oli ennen raskautta! :) Tosin nyt, kun oon ollu kipeenä, niin on sitä kyllä tullu syötyä vähän suklaata. :p Jos sitä ens viikolla pääsis taas alotteleen hiljalleen treenejä ja viikonloppuna uskaltautuis jo ratsastaan. :rolleyes:

Mä muuten ostin tuolta elloksen outletista nuo treggingsit ja ne maksoivat vain 9€ eli päätin nyt ostaa housut verkkokaupasta, vaikka yleensä ne eivät ikinä istu, paitsi leggarit.. No noista housuista oli palautteessa, että ovat piukat ja osa sanoi, että hassun malliset.. Otin nyt sitten ku suositeltiin 2 numeroa isommat, mitä mulle nyt menee.. Sitten ku ne tulivat koko oli täydellinen tohon polven yläpuolelle ja sitten yläosa oli kunnon säkki!!
Tällä kertaa oli hyvä, että etutaskut olivat hämyä eli oli helppo kaventaa itse koneella housuja, jotka ovat NIIIN mukavat, mutta todella hyvä, että outletista löysin, koska ensin meinasin ostaa ihan samaa mallia ja merkkiä eri värillä 30€ ja niitä en kyllä olisi välttämättä ihan heti mennyt tuunailemaan. Mutta ainakin nyt tiedän mikä koko ei tasan ole mun :laughing021
Ja mittailin pari viikkoa sitten kroppaani ja 27.11.13 lähtien on senttejä lähtenyt yhteensä 65!! Apuva. Ja takapuolesta 11cm ei ihme, että arvioin kokoni väärin nykyään :laughing002

Miulla on tämän mahataudin seurauksena maha niin turvoksissa ja ilmaa täynnä, että ahistaa nämä omat vaatteet. :D Vaikka niihin olen hyvin jo mahtunut. On jotenkin ihan sen näköinen, kuin olisin yhtäkkiä saanut lisää viisi kiloa tuohon mahan kohdalle. Ehdin jo järkyttyä, kunnes tajusin, että turvotustahan se on. Olisi se aika ihme, jos olisin nyt kipeänä pystynyt noin paljon lihomaan, kun kuitenkin huonommin on ruoka maistunut. Eikä herkut kyllä sen vertaa. :D

Olen kyllä sinnikkäästi jatkanut sitä haastetreeniäni, mutta en tiedä, joutuuko tänään pitämään välipäivän, vaikkei tuossa ohjelmassa niitä olekaan. On vaan välillä maha niin tuskaisen kipeä, mutta jospa se illasta vaikka olisi parempi. Ärsyttää kyllä, kun ei juuri uloskaan pysty lähtemään!

Mulla on levinnyt nyt tää homma ihan käsii. :sad010

Nyt kyllä pitäis vaa kylmästi otta itseään niskasta kiinni ja itsekuria, mutta kun herkut on niiiin hyviä :BangHead

mullakii jäi keskiviikkona salilla käynti välii,en vaa jaksanu menn ja sit käytii tytön kanssa lenkki.tänään lähtää tarpomaa kaupungille ja sitte huomenna on pakko mennä salille.
ja anopilla söin uuniomena jäätelöä,voi taivas kun oli hyvää:p sitä on varmaan pakko ostaa kotio.

Mullakin on lähteny ihan käsistä. Ajan puute ja miehen houkuttelu ajaa hakemaan vähän turhan usein valmis- ja pikaruokaa, sekä kaikkia juomia tulee ostettua kuten limsaa, mehua, maitokahveja ja sit vielä herkkujukurtteja, jäätelöä ja karkkia. Mitenkähän sitä sais itteesä niskasta kiinni. Mulle oli tullut jo kilo lisää ja vatsa alkanu pömpöttää, niin kun olisin raskaana. Ihan piti testi tehdä ja negaa näytti. Nyt pitäis rueta skarppaa, ettei kohta muutkin luule.

Hillevi: Meillä ainakin ruokapuoli muuttui radikaalisti terveellisemmäksi kun esikoinen rupesi syömään samoja ruokia meidän kanssa reilun vuoden ikäisenä :) Ja nyt kun on kasvanut isommaksi, hänen edessään ei voi enää mitään herkkuja syödä jos niitä ei myös hänelle anna. Vielä kun saisin itse sen piiloherkuttelun kuriin.....

Herkut joo (istuu täällä koneella sipsipussi sylissä :oops: ) . Mä oon tainnu joutua sipsikoukkuu ja herkkukoukkuu, ei siinä paljoo auta vaik muuten terveellisesti söiskii ku jotai herkkuu saatava joka päivä. Kyl mä tänää taas minijumpan tein ja lihakset jäi kipeeks. Mut eipä sekää varmaa paljoo hyötyy tuo.

Ei tänne passaa tulla lukeen mitä kaikkia herkkuja ootta syöny. Kohta sortuu tuttavallisesti hän :grin en ees muista millon olisin ostanu karkkipussin! Me käytiin tänään kaverin kanssa kinkkilässä. Otettiin oikein jälkkärit ja kaikki :p

Takaisin