Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kökkö. Käytiin tayssissa ja päivä venähti tosi pitkäks siellä, no olipa sitten pakko hakee Hesestä mättöö. Nyt on niin turvonnut olo, hyi. :BangHead

lälläslää.. mäpäs söin tänää hesessä. Pitkästä aikaa... ruisateria. Nam. Höttöburgerit ei maistu, mut hesen ruispurilainen on mun makuuni.

Jäde yrittää ystävällisesti tarjoutua olemaan meidän ikioma sijaisrepsahtaja. Mut ei riittäny miulle tänään pelkkä Jäden herkuista lukeminen, muutaman pullan jo vetänyt. No, mut maha käy vielä ylikierroksilla, niin ei noista varmaan ehdi mitään imeytymään. :D Ja oon sentään tänään pystyny jo vähän jumppaamaan. Uloskin pääsin. Joku kalori siis kulutettukin.

joo mä aattelen teijän muitten kiloja ja voin sit herkutella teijän puolesta...ja lihota siinä samalla.
tänään salillakii meni into reenaamisee ku siellä oli tekorusketuksen ottaneita timmejämimmejä..sit tämmönen ryhävalas niijen joukossa....vähemmästäkii masentuu ja rupee mässää..:happy

No mut Jäde, on siellä saleilla aina tosi erilaisia treenaajia. Toiset tosi timmissä kunnossa, toiset tosi laihoja, mutta lihaksettomia, toiset taas lihavia jne. Kyllä sinne sekaan aina mahtuu. :) Oli kyllä itelläkin aikanaan iso kynnys lähtee salille, kun just aatteli, et kaikki muut on siellä kuitenkin niin hyväkuntoisia. Mutta eihän siellä kaikki mitään pro-treenaajia ole. Mie kävin aamuisin mummojen kanssa treenaamassa. :D Itteä eniten kauhistuttaa se, jos joskus eksyy salille samaan aikaan omien oppilaiden kanssa. No, nyt ei tietysti oo niitä omia oppilaita, mutta kotona niihin ei kyllä törmääkään.

no harvemmin ite tuleekaa käytyä maanantai aamuna salilla,yleensä käyn iltapäivällä ja sillon siellä on just me-ei-timmit-mimmit.

Ja otin sentään ranet vaik yleensä tykkään napostella sen minisalaatin.. Tääkin siksi, et yleensä ranet on lötköjä ja sellaset ei oo hyviä. Mut ku tuol ei ollu jonoo ja tytteli just lappas uudet ranet keittimeen, nii otin ranet ja ne olikiin suolaset ja rapsakat.

Yääh, mä en kyllä mee pitkään aikaan heseen! Ällöttää se rasva mitä siinä ruuassa on, mut pakko oli vaan jotain ruokaa hakee ettei nälkään kuollu. Valitettavasti hese ja mäkki on niitä paikkoja mistä saa nopeesti sitä ruokaa. :BangHead Huomenna onneks salille taas ja pääsee ruotuun. :gen014

Mulla on meneillää armoton suklaahimo! Äh, ei kyllä löydy sitten mitää itsekuria. Kai se on pakko hyväksyä läskinsä :confused:

Eilen ruisateria ja lenkkeilyä, tänään salaattiateria ja lenkkeilyä. Nyt on kyl nii turvonnu olo... menkat varmaan tulossa.Olo ei tunnu yhtään hoikalta. Täytys koittaa muistaa juoda enemmän vettä, nii helpottas tohonkin vaivaan.

mun olo taas ei tunnu siltä et tänään vois lenkkeillä mihkää...koskee kokoajan lantioo sen kierukan takia.

Miulla taas kiertää mahassa, niin ei paljon huvita syödä mitään. Sen verran syö, että jaksaa tytöt hoitaa, eli just sen mitä on pakko. Varmaan tässä nyt paino laskee kaikilla. Kiirallakin ens maanantaina lääkärineuvola, ei varmaan oo paino noussu edellisestä, kun on nyt sairasteltu. En kyllä ihan tällä tavalla haluaisi tätä painonhallintaa hoitaa. :D

Takaisin