Tainnut mennä jo pari kuukautta ainakin ku oon tänne mitään kirjoitellut, liikkumiset olleetkin aika lailla vaunulenkit + kotijooga -linjalla. Kuukausi sitten tullut myös töihin palattua vanhempainvapaalta, niin aikaakin on vähemmän. Mutta nyt repäisin ja hommasin kuukausikortin paikalliselle kuntosalille
Saas nähdä, miten lähtee käyntiin. Ajattelin, jos pari kertaa viikossa vaikka saisi käytyä. Taitaa olla jo useampi vuosi, ku viimeksi tullut salilla säännöllisesti käytyä, niin vähän on jännittävää
Tuntuu, ettei enää oikein muista mistään mitään...
Ja oon kyllä kans vähän kateellinen teille, jotka ootte raskauden ajan pystyneet liikkumaan normaalisti
Itse en kyllä varsinaisesti mikään urheilija oo muutenkaan, mutta tosiaan alkuraskaus oli sen verran vaikea, että kaikki liikkuminen jäi pois ja sitten ku siitä selvittiin, en oikein enää rohjennut aloittaakaan muuta ku lähinnä kävelylenkkeilyn... Toki saa olla kiitollinen, että sitä sentään pystyi tekemään loppuun asti 
Ja oon kyllä kans vähän kateellinen teille, jotka ootte raskauden ajan pystyneet liikkumaan normaalisti
Täytyy myöntää että itsellä kanssa ollut viimeset kolme viikkoa tosi nihkeää treenaamisen kanssa! Salilta tuli parin viikon tauko, vaihdoin kokonaan lenkkeilyyn mutta siihenkin tuli aloittamisen vaikeus. Ja ei pelkästään se liikkeellelähtö ollut hankalaa, vaan ei koko lenkkeilystäkään tullut hyvää oloa tai mitään flow-tilan tapaistakaan. Jalat tuntu raskaalta jne. Nyt viikonloppuna oon saanut ehkä taas hommasta kiinni, vaihdoin treeniohjelman jotta tulisi uutta kipinää salille, ja sit käytiin miehen kanssa nauttimassa syissäistä koko päivä metsässä kulkien. Kyllä kai se tästä taas! Toivottavasti!
Tällä viikolla ajatuksena olisi käydä salilla tiistaina ja torstaina ja sunnuntaina olisikin sitten taas spinning-tunti.