Ei kai sille mitään estettä ole jos kroppa kestää. Luulisi ainakin sillä käynnistyvän synnytyksenkin jos ei muuten. Luultavasti vaan passittaisivat sairaalassa aika äkkiä suihkuun...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Älä ole Sugarplum Sprite ♥ mulla tuli nivuset yllättävän kipeeks lenkistä ja plussana sain vielä mieheltä flunssan niin ei tartte taas haaveilla mistään liikkumisesta vähään aikaan.. toivottavasti ei tuu tollasia päiviä sulle paljoa :/Voi ei, mä oon niin kateellinen teille! Itsehän oon matkalla neuvolaan, kävelin just 1 km matkan ja supistaa, kiristää & sattuu niin hitosti. Piti pysähtyä kolmesti lepäämään, ettei sattuis niin paljon. Tosi ärsyttävää, kun vielä kumminki 8 vkoa aikaa ois laskettuun.
Ai, no mut mulle on tulluhhi JO plus 20kg ni se varmaan jo vaikuttaa paljonkin siihe sukseen? :D ja sit mullon jalat niin turvoksissa etten voi monojakaan sovitellaHenuu, tuo paino asia pohditutti mua jo ennen ku menin ekaa kertaa ladulle tänä talvena. Mulla kummatkin luistelusukset eivät ole olleet moksiskaan 10 kg painonnoususta!!! :D olin itekin aika ihmeissään et kylläpä on jäykät sukset kun kestää noin paljon painoeroa.. et kannattaa käydä alessa ja kysyy myyjältä mitä mieltä on, ja miten eri sukset sitä painonvaihtelua sietää :)
Minä ainakin uskaltaisin! :) ehkä joskus 36+ viikoilla oon aiemmissakin raskauksissa lopettanut uimahalli hommat, vaikka uudelleen synnyttäjänä mulla on ollut jo niillä viikoilla paikat hieman auki. Se täysiaikaisuuden rv 37 raja on vaan tuntunut sopivalta itselleni. Vaikka voihan sitä toki uida loppuun saakka, jos siltä tuntuu. :)Mitä olette mieltä, vieläköhän sitä vois uskaltautua kokeilemaan miltä uinti tuntuu? Mullahan noita harkkasupistuksia tosiaan on niin ahkeraan että oikein mitään aerobista harkkaa ei pysty tekemään, kaikki muu oikeastaan on kokeiltu pyöräilystä kävelyyn. Olin jo luovuttanut ja tyytynyt pelkkään kevyeen lihaskuntoon ja joogaamiseen, mutta nyt on alkanut ahdistaa tää tekemättömyys ja uinti kävi mielessä, vaikken siitä älyttömästi nauti (mielestäni tylsää vetää samaa rundia minuutista toiseen ja odottaa vaan koska on treeniaika täynnä :D). Oon nyt siis 33+4 ja paikat on tutkittu viimeksi rv 26+6 joten onhan tässä voinut tilanne muuttua.. Sillon oli paikat kiinni eikä pehmenneet ja kohdunkaulaakin löytyi normaalisti.