Toukovauvojen kasvupyrähdyksiä

Meillä muistaakseni käynnit nyt sitten puolesta vuodesta vuoteen ni kahden kk välein..
 
me käytiin Tuukan kanssa maanantaina 6kk neuvolassa
10640g 69.7cm. meilläki oli joku ravitsemuskysely johon vastattiin...
 
KisMet, niin varmaan on teidänkin neuvolassa se kysely [:)]
miiuhoo, ehket sitä kyselyä ei vielä oltu laitettu käyntiin ku oot viimeks käyny neuvolassa, ehkä ens kerralla?
Koska neukku sano sen tosiaan olevan maanlaajuinen, et ihan joka neuvolassa ois se..

Niin ja KisMet, tarkotin sitä, että tammikuussa on sit vasta seuraava neuvolakäynti,
ei niin että tyttö on vuoden [:)]
 
[:D][:D]
Sama pää kesät talvet, niinhän tuolla selvästi lukee että ensi vuoden puolella [:D]
 
Meillä muistaakseni käynnit nyt sitten puolesta vuodesta vuoteen ni kahden kk välein..


Voi vitsi, minä se luen taas ihan omiani... Olin ihan varma että joku vetää kännit kahden kuukauden välein [:D]
 
Meillä 6kk neuvola 31.11 jolloin iisa 6kk+4pv. Milloin miiuhoo teillä? Ollaanko taas peräkkäin? [:D]
 
meillä ois Janikan 6kk pävänä neuvola eli 18.11 eli me varmaan sillon saadaan tuo kysely.

Käytiin tänään hakemassa Janikalle influenssa piikki, ollaan viimenen viikko keskusteltu ukon kanssa siitä ja päädyttiin että otetaan. Ukko saa töistä sen myös kuten minä niin on sitten koko perhe rokotettu. Tein samalla mittauksia kun kävin neuvolassa niin Janika oli tänään 8615g [:)] Vertasin omiinin niin oon ollu vuoden iässä kevyempi kun Janika nyt [:D]
 
Ei meillä vaan mitään kyselyitä ollut 6kk neuvolassa... Täällä Hesassa siis. Ja seuraava käynti on kuukauden päästä, 7kk iässä. Terkka sanoi, että seurataan nyt kuitenkin tuota kasvua, vaikka tyttö on ihan hyvillä käyrillä. BTW aikalailla saman kokoiset tytöt meillä, Riinu [:)] Lääkärineuvola on 8kk iässä täällä. Ja me ollaan nyt muutenkin käyty lääkärillä tuon tytön refluksivaivan vuoksi. Tällä tai ensi viikolla pitäis saada tietää, laitetaanko lähetettä tarkempiin tutkimuksiin erikoissairaanhoidon puolelle...
 
ALKUPERÄINEN: Riinu

Yumna, no niinpäs näkyy tytyt aikalailla samankokosii olla [:)]


Minä oon sanonut miehelle, että meidän tytöstä tulee hyvä painonnostaja noilla mitoilla [:D]
 
Meillä oli tänään 6kk neuvola, ja ei ollut mitään kyselyä täälläkään.
Voisin kyllä hyvin kuvitella että meidän terkka skippaa sen jos vaan on mahdollista, en saanut taaskaan oikein mitään vastauksia kysymyksiin.
Alkaa oikeasti tehdä mieli vaihtaa terveydenhoitajaa...

Mitat oli
9 130g (7 930g)
67cm (65cm)

Kehittynyt oli niinkuin pitääkin, selkä on suorana istuessa ja suojelurefleksit löytyy, joten saatiin lupa istuttaa.
Kirjoitti korttiin vielä erikseen että nostaa ylävartaloa suorin käsin, eikö se sitten vielä kuulu ikään?
Meillä on hammashuolto käynti joulukuussa, on ryhmätapaaminen jossa kerrotaan yleisiä asioita ja sitten hammashoitaja ottaa vielä jokaisen erikseen ja katsoo suuhun.
 
Joan 6kk neuvola takana. Vastattiin kyselyyn, hampaista kertoi terkka kun meillä säästetään. Joa oli hoikistunut kun mitat oli 71,5cm (69,8) 9660g (98??) mutta ei tarvii huolestua niin kauaa kun ollaan +käyrillä. Seuraava kerta 8kk ja sillon lääkäri.
 
Neuvola tänään taas, onneksi seuraava on vasta 8kk iässä. Alkaa kyllästyttämään tuo ravaaminen [:D]

Mitat 6kk(5kk):
Paino: 8515g (8000g)
Pituus: 68,5cm (66,5cm)
Hattu: 44,6cm (43,8cm)

Hyvin mennään omaa käyrää. Suositteli harjoittelemaan korvikkeisiin siirtymistä pikku hiljaa kun sanoin tuosta tissin pureskelusta (plus helmikuussa kun töihin menee) [:D] Suositteli "Nutrion Omneo": ta joka on herkkävatsaiselle. Saa nähä miten käy. Hyvin selkä suorassa ja saa alkaa istuttamaan, vaikkakin Janikahan on pönkinyt itsensä monesti sitterissäkin istuma-asentoon.

Ei muuten meilläkään ollut mitään kyselyä.
 
Aika jännä miten vähä niitä kyselyitä on, vaikka sen pitäs olla ihan maanlaajuinen..
Huijaskohan se täti mua sit vaiko onko sit niin paljo "laiskoja" neukkuja? [&:][:D]
 
ALKUPERÄINEN: Mimmu86

Joan 6kk neuvola takana. Vastattiin kyselyyn, hampaista kertoi terkka kun meillä säästetään. Joa oli hoikistunut kun mitat oli 71,5cm (69,8) 9660g (98??) mutta ei tarvii huolestua niin kauaa kun ollaan +käyrillä. Seuraava kerta 8kk ja sillon lääkäri.


Joa liikkuu niin paljon jo et alkanut hoikistumaan [;)]
 
Saas nähä Inxu kuinka meidän mitat 6kk. Meillä vasta ens tiistaina neuvola...

Ja ONNEA KAIKILLE JO 6KK TÄYTTÄNEILLE TOUKOMUSSUILLE!!!!
 
Takaisin
Top