Toukomussujen vauva-arkea

ALKUPERÄINEN: miiuhoo

Yumna eläs nyt, me asuttiin edellisessä osoitteessa 3v ja silti voitiin muutama laatikko viedä makkarista ihan suoraan laatikoissa uuteen asuntoon kun muutimme [:D]
Että näin nopeeta meillä tää purkaminen - eikä ollut edes vauvaa tai muita hässäköitä sotkemassa. Laiskuutta vain...

[:D] Just, no saa nähdä käykö meille lopulta samoin. Tai niinku edellisessä kämpässä, saatiin asennettua ne ihan oikeat verhot tankoineen joskus 4kk ennen poismuuttoa (asuttiin mekin kuitenkin 2 vuotta) ja sit ne samat verhot ei enää käyneetkään tähän uuteen kämppään kun ovat liian lyhyet ja purjerengasmallia, eikä tänne saa mitään verhotankoja asennettua...

Ainiin ja nuokin verhot asensin siinä loppuraskauden pesänrakennusvimmassa hormonihuuruissani [:D]

Täällä kans yks semmonen, jolta jää aina vähä kesken asiat..
Mainittakoon meidän kylpyhuoneremontti, jonne piti tehdä lasitiiliseinä. No remppa valmistu vuosi sitte muuten, mut lasitiiliseinää ei oo vieläkään, ja pois ollaan muuttamassa muutaman viikon päästä [:D][:D]
Se taitaa ainaki olla mun kohdalla niin, että jos jotain ei hoida kerralla alusta loppuun vaan aattelee että "jos mä sitte teen ton vaiks myöhemmin", niin se jää sit kokonaan tekemättä.. [:D]

Mua ärrsyttää ihan suunnattomasti jos on asiat kesken [:D][:D] Siks teen yleensä kaiken heti ha kerralla...se et tekisin pikkuhiljaa ei sovi mulle kun tuntuu et sitä tekemistä tulee kokoajan lisää [:D]

Ja edit: Olen siis miehellekin ajoittain varsin rasittava kun kaiken pitää tapahtua heti eikä kohta...

Mekun muutettiin joulukuussa tähän nykyseen niin meillä meni kanssa varmaan se 5kk ennenku viiminen laatikko oli pois jaloista [:D]

Mie oon samanlainen ko Mimmu, kaikki heti valmiiks.. Ja olihan se homma saaha kaikki heti valmiiksi sillon raskausaikanaki ko muutettiin. Ei ihan samala tavala kestäny hääriä, mitä "normaalitilassa". Ja mies on semmonen, "kyllä sen ehtii"-tyyppi :D.

ALKUPERÄINEN: Mimmu86

Joo, ja ai että voi joskus ärsyttää kun vastataan et joo kohta [:D][:D]

Joo siis kyllä mäkin oon joissain asioissa tosi tarkka, et se tehdään alusta loppuun kerralla, mut myönnettävä on, että on niitäkin asioita, jotka jää vaan roikkumaan..

Mä oon kovasti yrittänyt ottaa vähän rennommin. Olis kiva jos ei jaksais ite aina ressaa noita hoitamattomia juttuja [:D]

Me ollaan miehen kanssa kumpikin sellasia "joo kohta" -tyyppejä ja voin tunnustaa, että se ikävä kyllä näkyy meijän kämpästä[:o] Tää on nyt toinen kolmio, jossa asutaan kahestaan (paitsi nyt kolmistaan) ja musta tuntuu, että meillä on niin paljon rompetta, ettei mahuta tänne! Oikeesti vika on kyllä siinä, että nää kamat pitäis vaan organisoida paikoilleen ja sit kanssa pitää kiinni siitä, että ne palautuu aina sinne paikoilleen.

Mut joo, katotaan, millon ehitään[;)]

Heh, mä oon ihan täysin perinyt äidiltäni tän ominaisuuden...ja sit jos hommat ei hoidu heti pyytäessä niin teen ne sit ite. Nimim. joskus siirtänyt 120cm sängyn huoneesta toiseen yksin kantaen yms...
Siivoomisen suhteen olin kyllä paaaljon suurpiirteisempi ennen Joaa...sen jälkeen musta on tullu melkeen neuroottinen tän oman kämpän kanssa [:D][:D] Ja meilläkin oli sitä tavaraa ihan hirvee määrä vielä muutama osoite sitten mut sit tuli stoppi...kamaa lähti roskiin ja uusille omistajille monta jätesäkillistä. Mies ei meillä malttais oikeen mistään luopua (halusi säästää mm. hajonneen silityslaudan päälliskankaan vaikka uusi oli isompi) niin tein sit niin et kasasin sellaset kamppeet mitä se ei oo käyttänyt tai tarvinnu pitkään aikaan niin yhteen paikkaan ja sanoin et jos et näitä tarvii seuraavan vuoden aikana niin ne lähtee...ja niin sitä tavaraa lähti taas lisää.

Joo no kyllä minäkin just tollainen oon, että kannan vaikka sängyn toiseen paikkaan yksinäni jos ei apua oo lähettyvillä ja sen pitää tapahtua just heti. Tänne uuteen kämppään ostettiin uusi kulmasohva, joka sit tuli yhtenä iltana kun mies oli työreissussa... Pakkohan mun oli purkaa ne paketit ja laittaa sohva paikoilleen yksin. Ja siis samalla tyttöä viihdyttäen. Kyllä oli vähän kuningas olo kun mies tuli kotiin ja ihmetteli, että kuinka ihmeessä oon itsekseen saanut 240x180 kulmasohvan purettua paketeistaan ja koottua yhdessä tytön kanssa [:D]

Mutta sitten tollaiset pidemmät projektit, niinku joku sisustaminen... Se on vähän aina vaiheessa [:)]

Takaisin